וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ימים בעירום: שני ידידים יצאו למסע אופניים ללא בגדים

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 15:48

זוג הידידים ניל וג'יי יצאו לרכיבה משותפת בעירום על אופני טנדם ברחבי אנגליה. הם עשו שופינג, ישבו בברים וטיילו ללא בגדים. אז למה הם עשו זאת? מה חשבו עליהם העוברים ושבים? ולא פחות חשוב: מה החברה של ניל חושבת על המסע שלו עם ג'יי?

נודיסטים הצילו תייר משודד "פיראט" בסאן פרנסיסקו/Castro Conversations and Other Matters of Interest ?

בחור ובחורה, זוג אופני טנדם, שישה ימים - ואינספור ראשים שמסובבים את הראש בפליאה. זה מה שחוו ניל קוקס (36) וידידתו ג'יי אנטיק (25) מלונדון, שיצאו למסע רכיבה לא שגרתי של 420 קילומטרים מגלוסטר (Gloucester) ללנד'ס אנד (Land's End) שבקורנוול (Cornwall) בדרום -מערב אנגליה. ואת כל זה הם עשו כשהם ערומים לחלוטין. לדברי הצמד, שניהם נטוריסטים מושבעים, הם יצאו למסע המשותף כדי לספוג את היופי הטבע של האזור בדרכם הייחודית.

לאורך הדרך, ניל וג'יי עברו לסירוגין בין לינות שטח באתרי קמפינג לבתי מלון או יחידות אירוח. הם אפילו יצאו לסיבוב שופינג ולישיבה בברים כשהם נטולי בגדים. לדבריהם, התגובות שהם קיבלו היו "חיוביות באופן גורף".

ניל, שעובד בתור איש כספים, מספר כי "בשנת 2022 רכבנו על אופניים עד לנד'ס אנד וגייסנו כ-5,000 ליש"ט. הפעם זה היה יותר בשביל הכיף. קיבלנו הרבה תגובות מגוונות מאנשים. ברשתות החברתיות תמיד יש דעות - אבל לא קיבלנו הרבה תגובות שליליות". עוד הוא מוסיף כי "היו פעמים שדאגתי מתגובה שלילית, אבל מסתבר שזה הכל אצלי בראש". לדבריו, הפעם היחידה שהם נאלצו להתלבש היתה בגלל מגז אוויר גשום וסוער.

ניל קוקס וג'יי אנטיק רוכבים על אופניים בעירום. The Mirror, צילום מסך
מסע רכיבה לא שגרתי של 420 קילומטרים. ניל קוקס וג'יי אנטיק ברכיבה/צילום מסך, The Mirror
ניל קוקס וג'יי אנטיק רוכבים על אופניים בעירום. The Mirror, צילום מסך
מדובר על אימוץ אורח חיים טבעי. השניים מדוושים באנגליה/צילום מסך, The Mirror

אדישות על הבר

כאשר הגיעו השניים לעיר בריסטול, הם החליטו לצאת לחגוג בלילה. וכך, הם הגיעו עירומים למספר ברים בעיר, רק כדי לגלות תגובות שהיו "אדישות". בהמשך הדרך שלהם הם עצרו במספר חנויות מקומיות. "בגלסטונברי (Glastonbury) התגובות היו כמעט חיוביות מדי. גברת אחת אפילו הודתה לנו", מספר ניל. "לאן שלא נלך, אנשים בהחלט מסתכלים - אני חושב שחלקם פשוט מתפלאים לראות שני אנשים על אופני טנדם. וזה אפילו יותר מצחיק לראות שני אנשים עירומים על אופני טנדם".

אך למרות כל התגובות החיוביות שעליהם מספרים השניים, ניל הודה שלא כולם העריצו את העירום שלהם. וזה קרה כשהוא שיתף את קורות המסע שלהם בקבוצת פייסבוק מקומית. משתמש אחד הגיב: "אולי תאהבו לראות זה או זו עירומים, אבל זה לא אומר שאנחנו מעוניינים בכך. אז תכבדו אנשים אחרים!" אחר הוסיף: "מעולם לא הבנתי את הצורך של אנשים למשוך תשומת לב לעצמם, מבלי להציע דבר לשאר החברה".

עם זאת, חלק ניכר מהגולשים ניצב מאחוריהם. "כל הכבוד להם!" כתב מישהו, ואחר הוסיף: "זה טוב לאתגר את האופן שבו גוף עירום מוצג בתקשורת".

ניל קוקס וג'יי אנטיק רוכבים על אופניים בעירום. The Mirror, צילום מסך
"התגובות היו כמעט חיוביות מדי. גברת אחת אפילו הודתה לנו". השניים בהפסקה/צילום מסך, The Mirror

"זה לא עניין מיני"

אתר ה-Mirror מדווח כי ניל הבהיר שהבחירה שלהם לאמץ את הנטוריזם לא נועדה להרגיז אף אחד, אלא מדובר על אימוץ אורח חיים טבעי. "אני לא חושב שגוף עירום זה דבר רע או מסוכן. זה לא עניין מיני - יש לי חברה כבר 10 שנים ואין לה בעיה שאצא לטיולים עם נשים אחרות, כי היא יודעת שזה דבר בריא ושום דבר לא קורה בינינו".

לדבריו, "אנחנו חיים בעולם שמלא בבעיות דימוי גוף, ואם אנחנו יכולים לעזור לאנשים להבין שכל סוג של גוף הוא בסדר, אז אנחנו עושים משהו נכון". ג'יי הוסיפה ואמרה כי "זו הייתה נקודת מפנה מעולה עבורי, מבחינת דימוי הגוף והביטחון העצמי שלי. פעם קראתי שחשיפה לעירום לא מיני יכולה להשפיע באופן חיובי על איך שאחרים רואים את עצמם. בעולם של היום, אני מאמינה שזה תמיד מועיל".

"אני מרגיש שמח יותר ופחות לחוץ כשאני עירום", מסכם ניל. "ונראה לי שרוב האנשים תומכים בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully