וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי טיסות הזויים לראש השנה: אלף דולר לאתונה, 780 דולר לפאפוס

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 11:41

ראש השנה השנה יוצא מושלם לחו"ל - רביעי עד ראשון - ללא הפסד של ימי עבודה או לימודים. אבל המחירים שבדקנו פשוט מטורפים: אלף דולר לאתונה (רק טיסה, כן?) פאפוס ב-780 דולר ושאר מחירים לא שפויים. תישארו בארץ

בווידאו: בדקנו מה חושבים המטיילים הישראלים של פגסוס על אתונה?/עריכה: גלעד מן מנהיים

ראש השנה השנה, הוא הזדמנות טובה למי שלט טס בקיץ העמוס, וחיכה מעט להתקררות הנעימה של אוקטובר וגם "התקררות" בעומס התיירים. יתר על כן, ה"רבעוש" שמביאה איתה השנה החדשה (6-2 באוקטובר) מבשרת שמי שיבחר לטוס לחו"ל, לא יחסיר שום יום עבודה או לימודים, מקסימום ארוחת חג.

טיסה לתאילנד בחגים באל על - 3,000 דולר לאדם. ואפשר גם ב-874 דולר

חשבנו שמחירי הטיסות לא יהיו זולים בראש השנה, אבל לא שיערנו שהם יהיו פשוט הזויים. כך, למשל, באתר אשת טורס טיסה לאתונה, ממש פה ליד הבית, תעלה בראש השנה 1,070 דולר (964 אירו) עם חברת אגיאן היוונית, ושימו לב - המחיר ללא מזוודה! עבור כבודה תאלצו להוסיף עוד 102 דולר להלוך ושוב. יש לציין כי מצאנו טיסות "זולות" יותר באתר (600 דולר עם ישראייר ו-800 דולר עם בלו בירד).

למה כדאי לחכות לנובמבר:
בלי אותיות קטנות: מצאנו טיסות הלוך-חזור לאירופה ב-100 דולר

טיסות בראש השנה באתר אשת טורס. אתר רשמי, צילום מסך
להיפתר מאלפייה? טיסה לאתונה בראש השנה באתר אשת טורס/צילום מסך, אתר רשמי

חיפשנו טיסה לאותם ימים באתר קוי חופשה ומצאנו טיסת צ'רטר לברצלונה ב-752 דולר עם בלו בירד, לווינה עם TUS ב-621 דולר, לבודפשט ב-780 דולר, פאפוס גם ב-780 דולר.

באתר השטיח המעופף כמעט לא מצאנו טיסות לראש השנה. אלו שבכל זאת מצאנו העלו גם הם מחירים לא שפויים. למשל, באקו בירת אזרבייג'ן (6-3 באוקטובר) ב-600 דולר. לבאקו, כן? כרתים ב-580 דולר, רודוס 569 דולר.

באתר קשרי תעופה מצאנו את הטיסה הכי זולה ללונדון בחג, במחיר של החל מ-774 דולר עם וירג'ין אטלנטיק, שהודיעה בסופ"ש שהיא מחדשת את טיסות לארץ כמעט אחרי שנה. אגב, מחיר הטיסות ללונדון בראש השנה מאמיר עד 2,336 דולר עם בריטיש איירווייז.

עדיין באותו אתר, מינכן עם לופטהנזה בהחל מ-780 דולר, דובאי החל מ-544 דולר, פראג ב-441 דולר (יחסית סביר) וורשה בכלל סביר ב-החל מ-374 דולר, ללא כבודה.

עוד בוואלה

קו טיסות חדש אל המדינה האירופית שאוהדת את ישראל

לכתבה המלאה
טיסות לראש השנה באתר קוי חופשה. אתר רשמי, צילום מסך
40 דקות טיסה אבל בכמעט 800 דולר??? טיסה לפאפוס בחג באתר קוי חופשה/צילום מסך, אתר רשמי

אפשר להישאר גם בארץ

הטיסות "הכי זולות" שהצלחנו למצוא לראש השנה השנה, עמדו על מחירים של החל מ-309 דולר באתרי חיפוש טיסות. למשל, באתר סקייסקנר מציעים טיסות דרך אתר מתווך ב-309 דולר לקפריסין (פאפוס) ו-439 דולר (לרנקה). גם פולין יחסית במחיר סביר - ורשה ב-328 דולר. בוקרשט וסופיה ב-408 דולר, ויעדי מרכז-מערב אירופה (גרמניה, ספרד, איטליה, בלגיה ועוד) בהחל מ-500+ דולרים ועד בואכה 600 דולרים.

בקיצור, לא זול יהיה החג הזה, ואלו עוד מחירים של טיסות בלבד. עכשיו לכו תמצאו מלונות לארבעה-חמישה לילות, וגם הם לא במחירים זולים. אז אולי להישאר בארץ החג הזה לא יהיה כזה נורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully