וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה לתאילנד בחגים באל על - 3,000 דולר לאדם. ואפשר גם ב-874 דולר

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 12:42

השנה ישבר כנראה שיא הישראלים שיבקרו בתאילנד, עם צפי לרבע מיליון איש. בדקנו כמה יעלה לטוס לשם בחגי תשרי: באל על סביב 3,000 דולר לאדם. אם תבחרו בקונקשן - תשלמו בין 874 ל-1,300 דולר לאדם

מלון סומרסט פטאיה, תאילנד/צילום: אתר מלון Somerset Pattaya

חגי תשרי קרבים, ומי שוויתר על חופשה קיצית וירצה להיעלם מפה לתקופה ארוכה - תאילנד תהיה בחירה טובה עבור הישראלים, כמו כל שנה. למעשה, תאילנד כה פופולרית, שהשנה צפוי להישבר בה שיא הישראלים שייבקרו בה, שנשבר כבר אשתקד, וזאת למרות המלחמה.

"היום (חמישי) קיבלנו את הנתון שבחודש יולי, עם המלחמה והכל, נשבר שיא של כל הזמנים בביקור ישראלים בתאילנד", אומר דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל. לדבריו, עד ה-12 באוגוסט הגיעו 148 אלף ישראלים למדינה, כשבכל 2023 הגיעו 216 אלף - נתון שגם נרשם כשיא - "כי ב-2019 (שנת השיא בתיירות בעולם - ז.ר) הגיעו 197 אלף והיינו מקום ראשון במספר המבקרים בכל המזרח התיכון", הוא מוסיף.

לדברי קלמן, ינואר ופברואר השנה היו חלשים מבחינת מבקרים בגלל תחילת המלחמה, "אבל הצפי ש-2024 תסתיים עם כ-250 אלף מבקרים", הוא אומר. "לפני חודש בדקנו את מספר התיירים פר אוכלוסייה, והיינו מקום 2 בעולם, אחרי דנמרק. אולי השנה גם נעבור אותם".

למה דווקא השנה יש כזו עלייה?
"זה נובע ממספר סיבות: תאילנד הפכה ליעד ריגשי, בית שני לישראלים שמרגישים שם נוח להיות ישראלי בלי חשש. התחושה הזו החלה עוד לפני המלחמה, וזה בהיעדר יעדים אחרים דומים שיכולים להיכנס למשוואה של תאילנד. אין לה מתחרה. ובנוסף, הנייטרליות של תאילנד כלפי הסכסוך משחקת תפקיד, כי המזרח התיכון לא מעניין את התאילנדים".

מלון סומרסט פטאיה, תאילנד. Somerset Pattaya, אתר רשמי
המדינה לא מתערבת בסכסוך שלנו. מלון בפטאיה, תאילנד/אתר רשמי, Somerset Pattaya

אלפי דולרים במחלקת תיירים

אז הישראלים יציפו את תאילנד באוקטובר הקרוב, כשערב ראש השנה חל ב-2 באוקטובר, לאחר מכן ערב יופ הכיפורים ב-11 באוקטובר ואחריו ערב סוכות ב-16 באוקטובר ויסתיים בשמחת תורה (שמיני עצרת) ב-24 באוקטובר - יום חמישי. למעשה, לבית ספר ולעבודה נחזור רק ב-27 באוקטובר - כמעט חודש שלם של חופשה עם מעט ימי עבודה בין לבין.

אז בדקנו כמה יעלה לטוס לתאילנד על החגים. הטיסה הישירה (היחידה) היא של אל על כמובן, והמחיר מרקיע שחקים. בדקנו טיסות לתאריך 24-1 באוקטובר, בחרנו את קטגוריית קלאסיק (שכוללת שליחת מזוודה ובחירת מושב), שהרי חייבים לטוס לתאילנד עם מזוודה גדולה למשך שלושה שבועות+, והמחיר שמצאנו באתר החברה היה 2,832 דולרים לאדם. ניסינו לשנות תאריך לאחרי ראש השנה (24-5 באוקטובר) והמחיר האמיר ל-3,187 דולר לאדם. אנחנו מדברים על מחלקת תיירים, כן?

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מחיר טיסה לתאילנד בחגי תשרי עם אל על. אתר אל על, צילום מסך
כ-3,000 דולר לאדם לתאילנד בחגי תשרי עם אל על/צילום מסך, אתר אל על
בחורה צעירה בחוף הים באי קראבי, תאילנד. freepik,
הישראלים מציפים אותה השנה. תאילנד/freepik

וכמה עם קונקשן?

לעומת זאת, בדקנו טיסות עם קונקשן באתר סקייסקנר, ומצאנו אמנם טיסות לא ישירות עם שתיים-שלוש עצירות, אבל במחיר של 874 דולר לאדם: הלוך (1 באוקטובר): תל אביב-אתונה עם ריינאייר (שכרגע לא טסה לארץ עד ה-3 בספטמבר), המתנה של שלוש שעות ומשם עם לשארג'ה באמירויות, המתנה של 2.5 שעות ומשם עם אייר ערבייה (חברה אמירתית) לבנגקוק. חזור (22 באוקטובר): בנגקוק-סינגפור עם חברת סקוט, המתנה של 3 שעות ואחר כך עם סקוט לאתונה, המתנה ארוכה באתונה של שש שעות ואחרי זה טיסה עם אגיאן ללרנקה, המתנה ארוכה מאוד של תשע שעות בלרנקה ומשם לישראל. כלומר, עדיף לעשות לילה בלרנקה ולהגיע לטיסה ארצה. מאוד לא נוח ומסורבל, אבל למשפחה של חמש נפשות מדובר בחיסון של כ-10 אלף דולרים.

טיסות אחרות בסקייסקנר, שכוללות עצירה אחת בלבד עמדו על מחיר סביב 1,300 דולר בלבד - הבדל גדול עדיין מהמחיר של אל על. כך למשל, טיסה עם אתיופיאן איירליינס, עם עצירה באדיס אבבה של 31 שעות לכל כיוון (כלומר לקחת לילה במלון אבל במחיר זול), תעלה 1,235 דולר לאדם. אם תרצו לטוס ולעצור באירופה עם לופטהנזה וסוויס בחזור (18-17 שעות עצירה לכל כיוון), תשלמו מחיר זהה - 1,318 דולר בלבד לאדם.

מחיר טיסה לתאילנד בחגי תשרי עם חברות זרות. סקייסקנר, צילום מסך
מחיר טיסה לתאילנד בחגי תשרי עם קונקשן בחברות זרות/צילום מסך, סקייסקנר

אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו. מכל מקום, תאילנד תהיה באוקטובר הקרוב מוצפת בישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully