וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו טיסות חדש אל המדינה האירופית שאוהדת את ישראל

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 16:48

חברת התעופה אייר בלטיק הודיעה שהחל ממרץ תטוס ישירות לתל אביב מווילנה, בירת ליטא. לאחרונה יצאה לשכת התיירות של המדינה בקמפיין: "ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד". וגם המחיר לא בשמיים

מולטאי, ליטא/צילום ועריכה: משי אפרתי

חברת אייר בלטיק הודיעה היום (רביעי) על פתיחת קו טיסות ישיר וסדיר מתל אביב לווילנה, בירת ליטא. הקו החדש יתחיל לפעול ב-31 במרץ בתדירות של 2 טיסות שבועיות.

ליטא נחשבת לאחת המדינות האוהדות ביותר לישראל ולאחרונה נבחרה גם למדינה המאושרת בעולם לצעירים.

הטיסות יפעלו בימי שני וחמישי, יציאה מתל אביב בשעה 6:30 בבוקר וחזרה מוילנה בימי ראשון ורביעי בשעות 22:50 ו-23:30 בלילה בהתאמה. מחירי הטיסות: החל מ-199 דולר לכיוון במחלקת תיירים ו-730 דולר במחלקים עסקים. הטיסות יבוצעו במטוסים החדישים והמודרניים מסוג איירבס 220A.

ליטא נחשבת לאחד היעדים הכי אוהדים ותומכים בישראל. משרד התיירות של ליטא ושגרירות ליטא בישראל. ערכו לאחרונה מפגש מיוחד בתל אביב שכותרתו "ליטא מחכה לישראלים, עכשיו יותר מתמיד". למפגש הגיעה במיוחד מנכ"לית משרד התיירות הליטאי והציגה את המדינה הירוקה והאטרקציות הרבות והמגוונות המושלמות לישראלים עם רמת אירוח גבוהה ומחירים משתלמים.

וילנה, ליטא. ShutterStock
נבחרה גם למדינה המאושרת בעולם לצעירים. וילנה, ליטא/ShutterStock

"מדינה בטוחה ומסבירת פנים לישראלים"

לפי לשכת התיירות הליטאית, "ליטא היא מדינה בטוחה ומסבירת פנים לישראלים עם נופים שובי לב וערים המציעות חופשה אורבנית ואיכותיתית, המשלבת את כל יתרונות הערים הירוקות והמודרניות לצד טבע יפהפה וקרוב - במרחק של כחצי שעה נסיעה מווילנה וקובנה".

עוד גורסת לשכת התיירות, כי ליטא מציעה עושר תיירותי מגוון המתאים לכל סוג חופשה ולכל תקציב כולל חיי תרבות ולילה, גסטרונומיה משובחת, ערים עם אוירה צעירה וסטודנטיאלית, טבע ידידותי למשפחות עם אגמים כחולים ומדהימים כולל פעילויות אקטיביות. בנוסף ערים ואתרי ספא מהטובים בעולם כמו בדרוסקינינקאי ובירשטונס, המציעים גם חופשת ריטריט לגוף ולנפש וכמובן מורשת יהודית מפוארת.

ליטא גם נבחרה לאחרונה כמדינה המאושרת בעולם לצעירים עד גיל 30 לפי דירוג האושר העולמי, שמפורסם מדי שנה על ידי מרכז המחקר לרווחה באוניברסיטת אוקספורד. הדו"ח מדגיש את הצלחתה של ליטא ביצירת סביבה תוססת ותומכת עבור הדור הצעיר ואת עיר הבירה וילנה אשר הפכה למוקד משיכה גם לאנשי מקצוע צעירים, ומציעה הזדמנויות קריירה רבות וסגנון חיים דינמי ומודרני.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
וילנה ליטא. ShutterStock
קו ישיר ממרץ. וילנה, ליטא/ShutterStock

"מברכים על הקו חדש והחשוב"

ליטא הצטרפה לאחרונה למועדון היוקרתי של מדריך מישלן וזכתה להכרה גם כיעד תיירותי גסטרונומי עם ארבע מסעדות בעלות כוכב מישלן, ועוד 26 מסעדות ליטאיות מומלצות במדריך, כולל זוכות בתארים "ביב גורמאן" ו"כוכב ירוק" לקיימות.

תומאס רמדאל סמנכ"ל חברת Air Baltic: "אנחנו שמחים להשיק את הקו החדש ולחבר את תל אביב למדינה הבלטית ליטא, אנו מצפים להציע לנוסעים הישראלים מגוון רחב יותר של אפשרויות לטיייל ולגלות את המדינות הבלטיות".

אולגה גונכרובה - מנכ"לית לשכת התיירות של ליטא: "אנחנו מתרגשים ומברכים על הקו חדש והחשוב ומחכים לקהל המטיילים הישראלים בליטא. מדינתנו מציעה לאורך כל השנה שפע אפשרויות תיירותיות מגוונות ואטרקטיביות, ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים לצד היותה מדינה ירוקה, בטוחה מאד ועם מזג אוויר נעים ביותר בתקופות הקיץ והחגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully