וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו תקועה בירדן אחרי שנעצרה ושוטרים התאספו לצפות בסרטונים שלה

11.9.2024 / 0:08

אלכסס מורגן, במקור מפלורידה, נעצרה במהלך חופשה בירדן לאחר שהורשעה ביצירת תוכן חושני ב"אונלי פאנס". היא יצרה קשר עם השגרירות האמריקאית, אבל כרגע תקועה שם ועלולה גם להיכנס לכלא. זה סיפורה

סרטוני הרשת של אלכסס מורגן/alexas.morgan

כוכבת פורנו נעצרה בירדן לאחר שהמשטרה פשטה על חדר המלון שלה באמצע הלילה. לאלכסס מורגן יש 6 מיליון עוקבים באינסטגרם שהיה שקט עד עכשיו כשהיא פרסמה לפתע שנאסרה. הדוגמנית הפרובוקטיבית בת 27, אמרה באופן בלעדי ל"דיילי סטאר" שהיא כעת "תקועה" במדינה במזרח התיכון לאחר שהוטל עליה צו איסור יציאה מהמדינה.

היא טענה כי הועברה מהממעצר לבית המשפט כשהיא מוקפת בגברים חמושים עם מקלעים, לאחר שנעצרה על ידי השוטרים והוחזקה בתא למשך 17 שעות. אמא שלה גם סיפרה לצהובון הבריטי שהיה "ממש מפחיד" ושהיא הייתה "מוטרפת" מדאגה.

אלכסס, המתגוררת במיאמי, הייתה בחופשה בירדן כאשר הואשמה ביצירת תוכן מיני לעמוד ה-OnlyFans שלה. המשפיענית פתחה חשבון OnlyFans לפני חמש שנים אך טענה שהיא לא מייצרת חומר עבורו במהלך הטיול שלה בירדן, בה ייצור, הפצה או צריכה של "תוכן פורנוגרפי" עלול לגרור עונש של לפחות שישה חודשי מאסר וקנס כספי רציני

זה העדכון האחרון ממנה

היא סיפרה על המעצר שלה שהתרחש ב-17 באוגוסט בוואדי רם: 'זה היה מאוחר בלילה... הם כיבו את ה-Wi-Fi במתחם לפני שארבעה גברים, רק אחד מהם במדים, 'משטרה מיוחדת' כפי שהם כינו את עצמם, פרצו את הדלת של הבקתה שלי באמצע המדבר בשלוש לפנות בוקר.הם לקחו את כל החפצים שלי בלי שום סיבה ולא הבנתי כלום ממה שהם אמרו. הם לקחו מיד את כל הטלפונים והמכשירים האלקטרונים שלי".

היא אמרה שהם לא יכלו לענות על שאלותיה עד שמתורגמן בתחנת המשטרה אמר לה שהיא מואשמת ביצירת תוכן מיני. היא הוסיפה: "הם גילו שיש לי OnlyFans וביקשו ממני לפתוח אותו בחדר מלא בגברים שפשוט עמוד וצפו בתמונות והסרטונים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

תקועה בירדן

"הרגשתי לא בנוח ופחדתי ממה שהולך לקרות. חששתי שהמקצוע שלי יכניס אותי לצרות ויכלאו אותי. בתחנת המשטרה, היה ברור שכל המחלקה ידעה על המתרחש וכל הזמן נכנסו עוד ועוד גברים לחדר כדי להסתכל בטלפון בזמן שהם מסתכלים בתמונות שבמצלמה שלי ובאתר האינטרנט שלי".

היא מאמינה שהמשטרה הגיעה אליה לאחר שבעל המלון בו שהתה גילה מי היא מהרשתות החברתיות.

עוד כוכבות למבוגרים שהסתבכו
תיירת הצטלמה עירומה ליד עץ קדוש וגורשה מהמדינה

28 שחקניות פורנו נתפסו מצלמות סרט במלון לצד משפחות וילדים

אלכסס טוענת כי רק לאחר 17 שעות התאפשר לה להתקשר למשפחה שלה במיאמי. אלכסס טענה שרק לאחר 17 שעות נתנו לה להתקשר למשפחתה במיאמי. לדבריה, היא גם הועברה לבית המשפט על ידי "ארבעה שוטרים חמושים במקלעים" שם התבקשה למסור הצהרה בפני שופט ללא שראתה כלל עורך דין. הדוגמנית הורשתה בסופו של דבר ללכת למלון חדש אך קיבלה הוראה שלא לעזוב את הארץ. היא קיבלה אישור בסופו של דבר לעבור למלון אחר, אך נאסר עליה לצאת מהארץ.

היא סיפרה: "אחרי שבועיים הגיע הדוח על המכשירים שנלקחו ממני והם לא מצאו שם חומר למבוגרים שצולם בארץ ירדן באף אחד מהמכשירים. בשבועיים האלה פחדתי ממה שעתיד לבוא - במיוחד בגלל שאני לא במדינה שלי. הודיעו לי על ידי עורך הדין ששכרתי שהם אומרים שזה שיש לי חשבון ב-OnlyFans זה לא חוקי וזה אישום שונה, למרות שבכלל פתחתי אותו מחוץ לירדן לפני חמש שנים".

אלכסס, שעדיין נמצאת בירדן, אמרה שהיא כעת תקועה ואינה בטוחה מה יקרה לה בהמשך - ולכן הגישה בקשה לסיוע ותמיכה מהשגרירות האמריקאית.

בכתב האישום שלה, שהגיע לידי הדיילי סטאר, נכתב: "כל מי שמשתמש ברשת האינטרנט, במערכת טכנולוגיה או יוצר אתר אלקטרוני כדי לקדם, לסייע או להסית לזנות ולחוסר מוסריות, לפתות אדם אחר, או מפר את קוד המוסר הציבורי, ייענש במאסר לתקופה של לא פחות משישה חודשים וקנס של לא פחות מ-9,000 דינר ולא יותר מ-15,000 דינר" (כלומר בין 47,000 ש"ח ל-80,000 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully