וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 שחקניות פורנו נתפסו מצלמות סרט במלון לצד משפחות וילדים

23.1.2023 / 0:02

לאחר ש-28 שחקני פורנו סולקו מהאחוזה ששריינו לצורך צילומי סרט פורנו, המפיקים הזמינו חדרים במלון טרוולודג' שבניוקאסל, אנגליה - ועברו לצלם את הסרט שם. בעוד בהנהלת המלון מתכננים לנקוט בצעדים משפטיים, אחת השחקניות טוענת שמדובר באפליה

פספוסים בסרטי פורנו/Trendzz

28 שחקניות ושחקני פורנו נאלצו לאלתר לאחר שנדרשו לעזוב אחוזה שנועדה לצילומי אורגיה המונית במסגרת סרט פורנו - ועברו לצלם את הסרט בבית מלון באזור, לצד משפחות וילדים שנהנו מחופשת סוף השבוע שלהם. להנהלת המלון נודע על הצילומים רק בסיומם, כך דווח בתקשורת הבריטית.

מפיקי סרט הפורנו שריינו במקור לצורך הצילומים אחוזה בעלות של 10 אלף ליש"ט הכוללת בריכה וג'קוזי, אך מסיבות לא ברורות בעל האחוזה דרש מהם לעזוב. לאחר שנתקעו בשלג, הקבוצה הזמינה ארבעה חדרים זוגיים במלון טרוולודג' במחיר של 43 ליש"ט לחדר ללילה - וחדר משפחתי אחד שם יוכלו לצלם את הסרט. בתקרית שאירעה ב-12 בדצמבר במלון הממוקם בפארק העסקים קובלט בניוקאסל, אנגליה, נראות השחקניות מדגמנות למצלמה במסדרונות ובמעליות בית המלון, כשמשפחות וילדים נופשים בחדרים הסמוכים. באחת התמונות ששותפה ברשת נראות 7 נשים לבושות בקושי כשהן יושבות על מיטת יחיד.

כעת רשת המלונות הענקית שוקלת לפעול בצעדים משפטיים נגדם בגין הפרת תנאים והגבלות. דובר מטעם Travelodge אמר: "נודע לנו על טענה שייתכן שהצילומים התרחשו באחד מהמלונות שלנו, ללא אישורנו ובניגוד לתנאי ההזמנה. לא היינו מודעים להזמנה הזו מכיוון שהיא בוצעה באינטרנט, בדומה למיליוני ההזמנות שבוצעו דרך האתר שלנו. אנו מנהלים כעת חקירה של אירוע זה ולא נהסס להפסיק הזמנות עתידיות ולנקוט בצעדים משפטיים אם אנו מאמינים שאדם מפר את התנאים וההגבלות שלנו".

עוד צילומים במקומות אסורים
האקרופוליס ינוטר ב-150 מצלמות אבטחה בגלל שצולם שם סרט פורנו של גברים
סרט למבוגרים בלבד צולם במוזיאון - ליד הורים וילדיהם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שחקנית הפורנו לייסי אמור שלכאורה הייתה מעורבת בצילומים (על אף שהיא מכחישה זאת) סיפרה לחדשות BBC: "תעשיית הפורנו היא אחת הוותיקות בבריטניה ובעולם. אנשים שעובדים בתעשייה הזאת מתמודדים באופן קבוע עם אי צדק ואפליה שעובדי תעשיות אחרות לא עוברים".

לוסי אמור "מכחישה" שהייתה מעורבת

@lacey_amour

If i see this dad it wasnt me

♬ original sound - Carol Rose

אמור בת ה-23 מדרום ויילס, הוסיפה שהצילומים לא נערכו בשטחים ציבוריים אלא באופן פרטי בתוך החדרים. בשיחה עם ה-SUN סיכמה: "אנחנו רק מנסות לעשות את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully