וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמו 3 מיליון שקל לקרוז עולמי, אבל נאלצים לישון כל לילה במלון

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 10:26

נוסעי ספינת הקרוזים "וילה וי אודיסיאה" שילמו כמעט 900 אלף דולר למסע עולמי של 3.5 שנים, אולם הספינה מקורקעת עקב תקלה. הם נמצאים על הסיפון ביום ובלילות נשלחים ללון במלון. מנהל השיווק של הספינה: "מצפים להשקה בשבוע הבא"

ספינת הקרוזים Jewel of the Seas/צילום: רויאל קריביאן

נוסעים בספינת תענוגות ששטה מסביב לעולם,ששילמו סכום עתק של 891,000 דולר (כ-3,300,000 שקלים) לקרוז של שנים, נאלצים לעזוב את הספינה כל לילה וללון במלון.

יצאתי לקרוז עם 2,000 נודיסטים. כך זה נראה מבפנים

השתלשלות האירועים המוזרה השפיעה על מאות אנשים, שהזמינו לינה על ספינת הקרוזים "וילה וי אודיסיאה" (Villa Vie Odyssey), שלוקחת נוסעים מסביב לעולם למסע של שלוש שנים וחצי על פני כדור הארץ.

לא מדובר בספינה חדשה אלא בכלי שיט בן למעלה מ-30 שנה, אולם עדיין חזק, פשוט לא חזק כמו שהוא היה רוצה, בהתחשב באירועים האחרונים.

ההפלגה מעולם לא החלה

הקרוז הגלובלי נועד למעשה לצאת לים הפתוח מוקדם יותר השנה, בחודש מאי. השיט היה צריך לעבור במדינות כמו יפן ומקסיקו, ובסך הכל הנוסעים היו מגיעים לשבע יבשות ו-147 מדינות.

הבעיה היא שהפלגה מעולם לא החלה והנוסעים נותרו בהמתנה בגלל בעיות רציניות בספינה. בעיות מכניות הותירו את וילה וי אודיסיאה מקורקעת בעיר בלפסט - באותה מספנה שבה נבנתה הטיטאניק - עד שניתן יהיה לתקן אותה.

הנוסעים ששילמו את מיטב כספם,אמנם יכולים ליהנות מהספינה וכל מה שהיא שווה במהלך היום, אולם הם חייבים לעזוב אותה בכל ערב כדי ללון במלון.

בסך הכל 200 לקוחות ששילמו לשיט הענק לנים כעת במלונות עירוניים, כאשר הנהלת הקרוז משלמת גם את הוצאות המחייה שלהם.

עוד בוואלה

רצינו קצת חו"ל, קיבלנו שכונה ישראלית: על הקרוז מחיפה לקפריסין

לכתבה המלאה

"כמו בשיט, רק שאנחנו עוגנים ברציף"

נוסעת אחת, הולי הנסי, אמרה ל-BBC: "אנחנו יכולים לבלות את כל היום על סיפון הספינה, והם מספקים אוטובוסים להסעות כדי לעלות ולרדת ממנה. אנחנו יכולים לאכול את כל הארוחות שלנו ויש להם אפילו סרטים וחידוני טריוויה, כמעט כמו בשיט, רק שאנחנו עוגנים ברציף".

נוסעים נוספים, לנט קאנן ויוהאן בודן, תיעדו את מסעם בערוץ היוטיוב שלהם, שם התברר שהם עדיין צריכים לשלם 3,500 דולר בחודש עבור החדר שלהם על הסיפון.

לדברי סבסטיאן סטוקנדל, מנהל שיווק של חברת הספנות, הבעיות עם ההגה והמנוע אמורות להיות מתוקנות בקרוב. באימייל לסוכנות הידיעות AP, הוא אמר: "אנו מצפים להשקה מוצלחת מאוד שצפויה בשבוע הבא, שבה נצא לברמרהאפן (גרמניה), אמסטרדם, ליסבון ואז מעבר לאוקיינוס ​​האטלנטי אל החלק הקריבי שלנו".

אוניית השיט נועדה לקחת נוסעים ל-147 מדינות, 425 יעדים, 7 יבשות ו-100 איים במהלך מסע של 3.5 שנים. אפשר גם לבחור לעשות מקטע מהשיט, עם יותר מ-15 ימי סיור בודדים, כולל סיור באיים הקריביים כמו גם בהודו, סרי לנקה ומלזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully