וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנת הפלייבוי שטיילה בכל העולם בוחרת: חמשת המקומות הכי שווים

26.9.2024 / 0:08

אחרי שביקרה כמעט בכל מדינה בעולם, הדיילת הבריטית לשעבר, שהתפרסמה בירחון למבוגרים, בוחרת את המקומות שהיא הכי אוהבת לבקר בהם. וגם: מה היעד הבא שהיא רוצה לכבוש

פיבי וינטל מטיילת בעולם/phoebeaww

שפנפנת הפלייבוי הזו, פיבי וינטל, יודעת לטייל בעולם! בתקופת שעבדה כדיילת, הצעירה הבריטית הספיקה לבקר כמעט בכל פינה על הגלובוס לפני שיברה לקריירה של דוגמנות עירום. עם הזמן, היא לא רק הפכה למומחית בתחום הטיולים אלא גם מחלקת טיפים כמו "אני תמיד מוודאת שאני עם גרביים רכות ונוחות בטיסות", והיא גם מומחית מטעם עצמה בכל הנוגע ליעדים מומלצים בעולם: "אם אתם מחפשים דוכני אוכל רחוב מדהימים - הייתי ממליצה על קואלה לומפור!", כך היא אמרה בראיון לאתר Playboy.com (כן. יש שם גם מאמרים).

עם 195 מדינות בעולם לבחור מהן, זה יכול להיות קשה לצמצם את האפשרויות, אבל אם אתם מחפשים לראות כמה מהמקומות הכי כיפיים על פני כדור הארץ, לפי מישהי שחיה את חייה במספר רב של מקומות לוהטים יותר ממה שרבים מאיתנו יפנטזו אי פעם, וינטל בחרה את חמשת האתרים המועדפים עליה שהיא הייתה חוזרת אליהם שוב ושוב.

הבחירה הראשונה שלה - זו פלורידה, אותה הצעירה האנגליה מכנה "המקום האהוב עלי ביותר בעולם". באופן ספציפי, היא מאוהבת באורלנדו, אותה התחילה לבקר עוד כשהייתה ילדה. "משפחתי גרה בפלורידה ותמיד רציתי לעבור למדינה הזו. אני מכורה לאדרנלין, אז אני אוהבת ללכת לפארקי השעשועים ופארקי המים כמו וולט דיסני וורלד, יוניברסל סטודיוס וסיוורלד, תמיד יש משהו לעשות שם", היא הסבירה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

הבא בתור ברשימה שלה הם איי בהאמה, עליהם היא ממליצה למי שרוצה חופים מדהימים ומים כחולים צלולים. "ביליתי כל יום במים האלה בשנורקלינג או על חסק'ה, שם אפשר לראות את כל הדגים הטרופיים. והרגשתי בטוחה - אני מפחדת הרבה מכרישים במקומות מסוימים", סיפרה.

בצד השני של העולם, היא גם מתלהבת מסינגפור, שיש בה "הכל!" - כולל כמה חופים מדהימים במיוחד. "התרבות והאוכל שם מדהימים, וזו עיר מודרנית גדולה," היא אומרת. "בנוסף, יש להם את החופים הכי מדהימים. אם פעם תגיעו לשם, הקפידו לבקר באי סנטוסה ובגנים של המפרץ!"

היא גם השאירה לדבריה חלק מליבה באיביזה, אי המסיבות המפורסם מול חופי ספרד - מכנה אותו "יעד הקיץ האהוב עלי ביותר" עם הצוות שלה. "אתה יכול ללכת 50 פעמים ובכל שנה עדיין תרצה לחזור," היא ציינה

אבל יש מקום אחד שווינטל אהבה יותר מכל - דובאי. היא מעריכה את מוקד ההילה הגלובלי עבור "פעילויות, מועדוני חוף, מועדוני לילה, אירועים ומסעדות". הזמן הטוב ביותר לבקר, לדבריה, הוא בין אוקטובר למאי.

היא לא סיימה עם הטיולים בעולם. "תמיד רציתי לבקר בהוואי מאז שהייתי ילדה", סיפרה על היעד הבא אותו היא רוצה לבקר, "זה התחיל אחרי שראיתי את 'לילו וסטיץ', ואז סרט נוסף שאהוב עלי "לזרום עם זה" עם אדם סנדלר והכל נראה מדהים שם. תמיד חלמתי על ירח דבש שם בעתיד כשאמצא גבר ואתחתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully