וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש פיתון באורך 4 מטר הרג אישה ובלע אותה עד הכתפיים

סוכנויות הידיעות

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:18

אישה בת 74 שנעדרה מביתה שבכפר באינדונזיה, נמצאה לאחר יומיים מתה כשנחש פיתון באורך 4 מטרים לידה. הסתבר שהוא חנק, נשך ובלע אותה עד הכתפיים. המקומיים הרגו את הנחש. זהו המקרה השלישי השנה שבו פיתון הורג נשים במדינה

נחש פיתון ענק כרוך מסביב למכונית - או שלא?/@thegemsfamily

אישה מבוגרת נמצאה מתה לאחר שהותקפה על ידי פיתון במרכז אינדונזיה, כך מסרו שוטרים וגורמים מקומיים ביום שישי האחרון. זהו מקרה המוות השלישי מסוג זה במחוז בחודשים האחרונים.

מאגה, בת 74, שכמו לרבים מהאינדונזים היה שם אחד, העלתה חששות בקרב קרוביה כשלא חזרה הביתה ביום רביעי, מה שגרם לקרובי משפחתה לערוך חיפושים אחריה.

היא נמצאה מתה ככל הנראה "בגלל סימני חניקה על גופה כתוצאה מכריכת הנחש סביבה, כמו גם סימני נשיכה", אמר סופריאדי, דובר המשטרה בעיר פאלופו במחוז דרום סולאווסי. הוא אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP שהנחש המדובר הוא פיתון באורך ארבעה מטרים.

האישה נמצאה עם נשיכות בראשה וברגליה ליד בית משפחתה לאחר שיצאה לעבוד בשדה, אמר אוולודין, ראש מחוז פאדאנג לאמבה בפאלופו. היא נמצאה על ידי בתה, כשהנחש במרחק מטרים ספורים מגופה, אמר אוולודין ל-AFP.

נחש פיתון ענק. ShutterStock
האישה נמצאה עם נשיכות בראשה וברגליה. נחש פיתון ענק (אילוסטרציה)/ShutterStock

לא המקרה הראשון השנה

לדבריו, המקומיים היכו את הנחש למוות ואמרו שהאישה נבלעה עד כתפיה, ואז הנחש הקיאה החוצה.

מקרי מוות על ידי נחשי פיתון אומנם נחשבים נדירים, אבל כמה אנשים באינדונזיה נהרגו על ידי הנחשים האימתניים בשנים האחרונות.

בחודש שעבר, אישה נמצאה מתה בתוך בטנו של נחש לאחר שבלע את כולה בכפר סיטבה, במחוז דרום סולאווסי. בחודש יוני נמצאה אישה מתה בתוך בטנו של פיתון מרושת במחוז אחר בדרום סולאווסי ובשנה שעברה, תושבים במחוז הרגו פיתון באורך שמונה מטרים, שנמצא בכפר כשהוא בלע חקלאי שהרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully