וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת החמיצה את הטיסה וכילתה את זעמה בצוות הקרקע. צפו

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 14:31

נוסעת שהחמיצה טיסה בשדה התעופה של שיקגו, הוציאה את זעמה על עובדי הקרקע בצ'ק אין, ניסתה להכותם ואף הטיחה את מסך המחשב בעמדת הצ'ק אין. צפו

נוסעת שהחמיצה טיסה בשיקגו התפרצה לעבר צוות הקרקע/צילום: רשת X

נוסעת כל כך כעסה על שהחמיצה טיסה של חברת התעופה האמריקנית פרונטיר איירליינס (Frontier Airlines), עד שהיא השליכה מחשב לעבר צוות הקרקע במהלך קטטה בצ'ק אין.

הנוסעת, שגולשות ברשת כינו אותה די מהר בשם "קארן" (כינוי לאישה עצבנית), התנהגה בצורה אלימה כלפי צוות דיילי הקרקע בדלפק הקבלה של של חברת התעופה, זאת לאחר שלטענתה החמיצה את הטיסה שלה שיצאה מנמל התעופה או'הייר בשיקגו בשבוע שעבר.

בתיעוד שעלה לרשת ה-X (טוויטר לשעבר) וצולם על ידי עובר אורח שחיכה לעשות צ'ק אין בעצמו, נראית האישה קופצת במהירות מעל משקל המזוודות כדי להתעמת עם קבוצת עובדי פרונטיר שנאספה יחד. לאחר מכן היא החל להניף אגרופים באוויר לכיוון אחד העובדים לפני שעובד אחר הכניס את עצמו בינה לבין שאר העובדים כדי להפריד.

לאחר מכן, עובד אחר של החברה הרים מגש כחול - המשמש בדרך כלל לחפצים שסורקים בבידוק הבטחוני - בניסיון לזרוק אותו לעבר הנוסעת, אך שני עמיתיו לעבודה עצרו אותו מלעשות כן.

כשהעובד שניסה להפריד בין הצדדים הסתובב, תפסה האישה את המחשב מאחורי הדלפק וזרקה אותו לעברו. לאחר מכן היא הטיחה את המסך עם הפנים כלפי מטה על השולחן, ואז חזרה לעמדת הצ'ק אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully