וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: הקנס החדש שצריך להיזהר ממנו בנתב"ג

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 16:41

בניסיון להילחם בתופעת החנייה של נהגים בשולי הכביש בתוך נתב"ג, שממתינים לאסוף את יקיריהם, התקינה רשות שדות התעופה אמצעים אלקטרוניים לאורך כביש הגישה לטרמינל 3. תתכוננו לקנס גבוה ואכיפה של המשטרה

בווידאו: עשרות רכבים עם דגלי ישראל נוסעים סביב הכניסה המזרחית בנתב״ג/ינון שלום יתח, ניב אהרונסון

ודאי כשהגעתם לנתב"ג, נתקלתם ברכבים שחונים בזה אחר זה בשולי כביש הגישה לטרמינל 3. החנייה בשוליים כמובן אסורה, וברשות שדות התעופה החליטו להילחם בתופעה הגוברת, במיוחד בתקופה העמוסה בקיץ, ומעתה תתבצע אכיפה של העבירה.

נהגים שמחכים לאסוף את קרוביהם, ולפעמים מתעדכנים שהטיסה שלהם מתעכבת, מוצאים לעצמם מקום חנייה בשולי כביש הגישה לטרמינל, שכמובן אסור, וממתינים. זה יכול להיות חצי שעה, שעה ואף יותר, ובכך מסכנים את הנוסעים שמגיעים לטרמינל עצמו.

"עצירה בשולי כביש הגישה לטרמינל 3 מסכנת את בטיחותם של הנוסעים", מסרה רשות שדות התעופה והוסיפה כי "החנייה בנתב"ג מותרת בחניונים המורשים בלבד, וכן לצורך הורדת או העלאת נוסעים בשערי הכניסה לטרמינל".

לידיעת הנוסעים:
עשינו לכם סדר: אלו חברות התעופה שביטלו טיסות לישראל
רוצים לטוס מפה (או לחזור)? אלו חברות התעופה שעדיין טסות לארץ

מכוניות חונות בשולי הכביש בנתב"ג. דובר רש"ת,
ממתינים לאסוף מנתב"ג? חישבו שוב. רכבים חונים בשולי כביש הגישה לטרמינל 3/דובר רש"ת

"לשים סוף לתופעה המסוכנת"

לדברי הרש"ת, בתקופה האחרונה מתרבים המקרים בהם נהגים מרשים לעצמם, בניגוד לחוק ותוך סיכון נהגים אחרים, לעצור בשולי הכבישים המובילים לטרמינל. "לאור אירועי בטיחות רבים והסכנה שבהעמדת כלי רכב בצידי הדרך המהירה בנתב"ג, ומתוך רצון לשפר את בטיחות משתמשי הדרך ב'שדרות התעופה' המובילה לטרמינל 3, רשות שדות התעופה החליטה לשים סוף לתופעה המסוכנת", נמסר מהרשות.

בניסיון להילחם בתופעה, התקינה הרשות אמצעים אלקטרוניים לאורך כביש הגישה לטרמינל 3, שבאמצעותם תבוצע אכיפה כנגד נהגים העוצרים בצד הדרך בניגוד לתמרור איסור עצירה, והמסכנים את יתר הנהגים הנוסעים בכביש. כמו כן, האכיפה תתבצע על ידי משטרה שתחלק קנסות בסך של 500 שקלים.

מרש"ת נמסר: "אנו קוראים לציבור הנהגים לפעול בהתאם לחוק, לעצור רק במקומות המותרים, להימנע מסיכון נהגים אחרים ולהימנע מקנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully