וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והבריכה פשוט מושלמת: גילינו מלון נהדר למשפחות ובמחיר שפוי

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 8:19

במלון "גולדן קראון" בנצרת מעניקים חוויה נעימה לזוגות ולמשפחות עם בריכה גדולה, ספא נהדר - ונוף חלומי. וכשהמחירים ללילה גם שפויים, אין סיבה לא להגיע

גולדן קראון/צילום: ניר יהב

בתוך הבריכה רחבת-הידיים של מלון גולדן קראון נצרת עומדים זה לצד זה שני גברים. האחד יהודי, השני מוסלמי, איש צד"ל לשעבר. שניהם מפונים מקריית שמונה ומזה חודשים ארוכים הם מתארחים במלון "בלנד" של הרשת, מלון בוטיק קטן יותר ששוכן אף הוא בנצרת. "אין לנו בריכה במלון, אז מאפשרים לנו להגיע לפה לשחות קצת", הם אומרים בחיוך. מדי יום הם מגיעים לטבול בבריכה, להתאוורר קצת מאווירת המפונים שבה הם חיים כל כך הרבה זמן. פעם בשבוע הם גם "גונבים" גיחה קצרה לבית בקריית שמונה, לעיתים באמתלה של "לקחת משהו מהדירה" ולעיתים רק כדי לשאוף אוויר גלילי. שניהם מתגעגעים מאוד לבית בקריית שמונה: "אין על העיר הזו בעולם ואין על האנשים בעיר הזו". אחרי טבילה קצרה, הם יוצאים לשתות קפה ומשם ממשיכים ל"בית החדש" שנכפה עליהם במלון בעיר הצפונית.

גם בגולדן קראון נצרת התארחו בזמנו מפונים, תושבי כפר ערב אל-עראמשה הסמוך לגבול עם לבנון ושמופגז ללא הרף בעשרת החודשים האחרונים. אלא שמהר מאוד הם החליטו לחזור הביתה למרות הפחד ולמרות הסכנה. רובם העדיפו לחזור לכפר ולקבל מענקים גבוהים. נכון לעכשיו, ולאחר שמפוני ערב אל-עראמשה החליטו לשוב הביתה על אף הירי הבלתי פוסק, במלון לא מתארחים מפונים.

הבריכה הנהדרת. איתי סיקולסקי,
מחיר שפוי. גולדן קראון נצרת/איתי סיקולסקי

מעל פסגת הר הצופה

רשת מלונות "גולדן קראון" כוללת חמישה מלונות בצפון הארץ - שניים בחיפה ושלושה בנצרת. בקרוב ייפתח מלון שישי, בהרצליה. מלון "גולדן קראון" הגדול ביותר הוא זה ששוכן מעל פסגת הר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה. במלון כ-270 חדרים שחלקם מותאמים לאירוח זוגי וחלקם לאירוח משפחתי. ראינו את שלל סוגי החדרים במלון והתרשמנו בעיקר מהחדרים המשפחתיים שנמצאים באגף החדש והיפה של המלון. אלו חדרים שמחולקים לשניים ולחלקם יש גם גינה. משפחה בת ארבע-חמש נפשות יכולה ליהנות מאוד מחדר כזה: החדר הוא למעשה חדר קרקע והיציאה מהמרפסת מובילה לגינה מוריקה ומטופחת עם נוף פותח ונפלא. נעים לשבת בה בשעות הערב כשנהיה פחות חם. החדר עצמו רחב ידיים והוא נמצא באזור הכי שקט ויפה של המלון. זה ממש לא מובן מאליו שבמלון קיים חדר אחד שיכול להכיל חמש נפשות ומחולק לשני חדרים נפרדים, כך שגם ההורים יכולים לקבל מעט פרטיות. משפחות נאלצות פעמים רבות להזמין שני חדרים וזה כשלעצמו יתרון גדול של המלון.

גם שאר חדרי המלון טובים וגדולים, אך צריך להזהיר שאלו שנמצאים בסמוך לבריכה עלולים להיות רועשים יותר בעיקר בשישי-שבת, כשהבריכה פעילה מבוקר עד ערב ושאון הילדים הצוהלים עלול להפריע את מנוחת חובבי השנ"צים.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מלון גולדן קראון נצרת. איתי סיקולסקי,
פינוקים. חדר הטיפולים בגולדן קראון/איתי סיקולסקי

"בסוף, הכיס מנצח"

אל המלון הגענו ביום חמישי. הוא היה כמעט שומם וברגעים הראשונים לא הבנו האם מדובר בסוג של "חרם" יהודי על נצרת, או שמא במשבר תיירותי רחב יותר. "בסוף, הכיס מנצח", אמרו לנו מנהלים בכירים במלון, "כשהמחיר שפוי - הישראלים מגיעים". למחרת הבנו שהמנהלים צדקו. מאות ישראלים - רובם ככולם יהודים - הגיעו להתארח במלון.

"אנחנו לא מתייחסים לזה כמעט כי מבחינתנו אנחנו מלון כמו כל מלון במדינת ישראל", אומר לוואלה תיירות טארק שחאדה, מנהל תוכן ותרבות ברשת "גולדן קראון". "אנחנו מתחרים על הקהל כמו ששאר המלונות מתחרים עליו. יש פה בריכה נהדרת, אוויר טוב, המיקום מדהים, בריזה תמידית גם כשחם בחוץ. עמק יזרעאל נמצא ממש מתחתינו וגם אלו שלא רוצים להגיע לנצרת, יכולים לנסוע בכביש ישירות מפה עד לעמק יזרעאל. זה מקום אידיאלי לחופשה בקיץ בין אם אתה יהודי ובין אם ערבי כי מי שמגיע ל-4-3-2 לילות מוצא הרבה מה לעשות באזור. בין אם בעמק יזרעאל ובין אם במקומות אחרים בסביבה פה".

איך התמודדתם כשלפתע פסקה התיירות מחו"ל בגלל המלחמה?
"המלון מכיל גם מרכז כנסים עצום, אולי הגדול ביותר באזור הצפון, כך שבעצם במשך השנה אנחנו מארחים כנסים. אם אנחנו רואים שיש בעיה עם התיירות הנכנסת, אנחנו מגבירים ווליום עם השיווק של כנסים. אין משרד ממשלתי או חברה עסקית שלא עושה אצלנו כנסים. ברור שמצב התיירות עכשיו קשה, זו לא תקופה אידיאלית - הרי 30 אחוז מהמלונות לא ייפתחו מחדש אחרי המלחמה. מי שאוכל אותה לרוב אלו המלונות הקטנים".

גם אתה חושב שבסוף הכיס מנצח ושישראלים לא יסרבו לחופשה במחיר טוב?
"לא רק הכיס, גם האיכות. החופשה שמקבלים במלון הזה היא חופשה נעימה במחיר שפוי. יש במלון את כל הפסיליטיז שיכולים להפוך את החופשה לחופשה נהדרת".

מלון גולדן קראון נצרת. ניר יהב
מבחר מרהיב. פינת הסלטים בארוחת הערב במלון/ניר יהב
מלון גולדן קראון נצרת. ניר יהב
נוף נהדר. חדרי הגן/ניר יהב
מלון גולדן קראון נצרת. ניר יהב
יש אפילו בית כנסת. גולדן קראון/ניר יהב

בריכה זה נחמד, אבל מה עוד?

ואכן, המלון מכיל כמעט את כל הפסיליטיז האפשריים. החל מאולם כנסים עצום, עבור בחדר אוכל נפלא עם מגוון קולינרי עשיר ויוצא דופן, וכלה בספא גדול ויפהפה. מתחם הספא כולל בריכה פנימית מחוממת שצופה לנוף עוצר נשימה של הר הקפיצה, מרפסת הפונה לנוף של עמק יזרעאל ומתקני ספא, כגון חמאם טורקי, סאונה וחדר כושר.

כדאי גם להחמיא לצוות העובדים שגילה כלפינו וכלפי כל האורחים מסביבנו אדיבות - החל מפקידי הקבלה וחדר האוכל, עבור בחדרניות והמצילים וכלה באנשי הניקיון ובמוכרים בקיוסק הצמוד לבריכה. ההדבר היחיד שחסר לנו במלון הוא מועדון ילדים. לא רק כדי להעניק קצת חופש להורים מהילדים, אלא גם כדי לאפשר לילדים לקבל חוויה אחרת ומגוונת מלבד שחייה בבריכה. לא כל הילדים אוהבים בריכה ולא כל הילדים אוהבים בריכה כל הזמן. בנוסף, היה יכול להיות נחמד אילו המלון היה מארגן תוכנית אמנותית להורים ולילדים. הקרנה של סרט, ערב פופקורן, כל דבר. אנחנו, לדוגמה, היינו במלון בתחילת האולימפיאדה, כך שהיה יכול להיות נחמד אילו המלון היה מארגן צפייה משותפת בחלק מהתחרויות.

לפני כארבע שנים, בדיוק כשמגבלות הקורונה החלו להתפוגג במעט, היינו במלון הזה ושילמנו מחיר מצחיק על לינה בו. אם אני לא טועה, המחיר עמד אז על 800-700 שקל ללילה בערך. כעת המחיר עלה מעט. הנה המחירים המלאים:

עד תשעה באב:
* זוג באמצע שבוע לאירוח על בסיס חצי פנסיון - 1,200 שקל, בסוף שבוע - 1,300 שקל.
* זוג באמצע שבוע לאירוח על בסיס ארוחת בוקר - 900 שקל, סוף שבוע - 1,100 שקל, זוג עם שני ילדים באמצע שבוע - 1,155, זוג עם שני ילדים בסוף השבוע - 1,355 שקל.

אחרי תשעה באב:
* זוג באמצע שבוע על בסיס ארוחת בוקר - 900 שקל, זוג עם שני ילדים - 1,155 שקל.
* זוג בסוף שבוע על בסיס ארוחת בוקר - 1,100 שקל, זוג עם שני ילדים - 1,500 שקל.
* זוג על בסיס חצי פנסיון באמצע שבוע - 1,450 שקל, זוג עם שני ילדים על בסיס חצי פנסיון - 2,000 שקל.

שימו לב שהמחיר לחדרי הגן גבוהים יותר בכ-300 שקל. שימו לב גם שזוג עם שני ילדים שיזמינו שני לילות יקבלו כרטיסי כניסה חינם לפארק המים בנוף הגליל. נכון, זה לא מחיר זול אבל זה בישראל של 2024 זה עדיין מחיר שפוי.

seperator

הכותב היה אורח המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully