וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Blend": מלון חדש בנצרת יפתח באוקטובר הקרוב

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 14:00

נצרת מתחדשת במלון נוסף של רשת מלונות גולדן קראון, שייקרא "דה בלנד" (The Blend), ובו 70 חדרים, מסעדת שף ו-Rooftop עם נוף לכל העיר, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. הפתיחה באוקטובר 2022

נופש בנצרת - מלון גולדן קראון, שומשומיית נצרת האסלית, בירה נצרת, טיול על הגריל/דורון פנקס

רשת מלונות גולדן קראון מתרחבת ומתכננת להשיק בקרוב מלון בוטיק חדש בלב העיר העתיקה של נצרת בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. המלון שייקרא "דה בלנד" (The Blend), מאגד בתוכו מנעד רחב של נושאים שיבואו לידי ביטוי בהווית המלון. החל מבנייה מודרנית המשולבת בבנייה מסורתית, שימוש בחומרים קלאסיים אל מול חומרים מודרניים השומרים על סביבה ירוקה, דרך מטבח המשלב מזרח ומערב, המטבח הקלאסי הנצרתי בטוויסט של פיוז'ן עדכני.

שם המלון "בלנד", מאגד בתוכו את תמצית המוצר החדשני, והראשוני מסוגו בעיר, ומהווה פנייה רעננה וחדשנית לשוק. מחיר לזוג ללילה עם ארוחת בוקר: החל מ-850 שקלים.

הדמיה מלון The Blend בנצרת. The Blend,
מלון חדש לעיר נצרת. "דה בלנד" (הדמיה)/The Blend
הפאטיו מלון The Blend בנצרת. The Blend,
השקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. הפאטיו במלון/The Blend

Rooftop עם נוף פנורמי לעיר

במלון 70 חדרי אירוח והוא ממוקם בלב העיר העתיקה, במרחק הליכה ממרכז העיר, מהשוק ומהכנסיות. מבנה המלון עוצב בארכיטקטורה ייחודית המשלבת בין חדש לישן ומתמזגת יחד לכדי יצירת סצנת אירוח שונה ומגוונת. חדר האוכל עוצב כאטריום רחב ידיים עם תקרות זכוכית ענקיות, ומכניס את הירוק של החוץ פנימה. במלון תוקם מסעדת שף שתציע מטעמים מהמטבח הנצרתי, בהובלתם של שפים מקומיים צעירים ועכשווים, שיספרו דרך הצלחת את סיפורה הקולינרי של העיר נצרת.

גולת הכותרת של המלון הוא Rooftop ייחודי ומושקע, עם נוף פנורמי פתוח לעיר, שממנו ניתן לצפות על כולה. ה-Rooftop ישרת את אורחי המלון, ויהיה פתוח גם לקהל הרחב שיגיע לעיר וירצה לחוות אותה במלואה, לרבות קיומם של אירועי בוטיק, המשלבים בר עשיר ואוכל איכותי עדכני וטרנדי.

חדר במלון The Blend בנצרת. The Blend,
במלון 70 חדרי אירוח. חדר בדה בלנד/The Blend

מיקי שורץ מנכ"ל רשת מלונות גולדן קראון, אמר: "בשנים האחרונות בחרה הרשת להשקיע במלונות בסדרי גודל בינוניים, השונים באופיים מהמלונאות הגדולים הפועלים בארץ. בהמשך לתוכניות ההרחבה והפיתוח אנחנו פועלים במרץ להשיק בחודשים הקרובים את מלון הבוטיק הייחודי שיוקם בלב העיר".

רשת מלונות גולדן קראון מנהלת כיום 477 חדרי אירוח בארבעה מלונות הרשת בחיפה ובנצרת, ועומדת לצמוח לכדי 547 חדרי מלון וזהו המלון השלישי של הרשת בנצרת. "בקרוב מתכוונת הרשת להשיק מלון נוסף שיבנה הפעם במרכז הארץ", הוסיף שוורץ.

  • עוד באותו נושא:
  • נצרת
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully