וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר שנראה זורק שקית פלסטיק לפה של היפופוטם עורר זעם: "בחילה"

28.7.2024 / 0:05

האירוע התרחש בחודש שעבר בפארק טמאן ספארי בבוגור, אינדונזיה, כאשר התייר נתפס על חם כשהוא זורק שקית זבל לתוך הלוע של החיה האומללה. העוקבים זעמו: "זה היה יכול להרוג אותו"

היפופוטמים פותחים פה/tiktok

תייר עורר זעם לאחר שסרטון שלו זיעזע את הרשת, כי הוא נראה זורק שקית פלסטיק לפה של היפופוטם כשהוא מבקר בשמורת טבע.

הקליפ שהפך מהר מאוד לויראלי מראה רכב כסוף עוצר ליד בריכת מים בה ההיפופוטם נהנה מהמים הקרים. לאחר מכן נראה תייר מציץ מחלון הרכב ומנפנף בגזר מול הפה של החיה. באותו זמן, מה שנראה כשקית פלסטיק שקופה מושלכת לפתע לפה של ההיפופוטם והוא נראה כאילו הוא סוגר את פיו בזהירות לפני שהוא מנסה ללעוס.

בניו יורק פוסט דווח שהאירוע התרחש בחודש שעבר בפארק טמאן ספארי בבוגור, אינדונזיה, ומנהלי שמורת הטבע גינו את המעשה. "אי אפשר לסבול את האירוע הזה," נמסר בהצהרה.

"השומרים שהיו במקום הסירו מיד את החפץ הפלסטי מפיו של ההיפופוטם, על פי הכללים והנהלים של טמאן ספארי, אינדונזיה". על פי הדיווחים, הנהלת הפארק הצליחה לאתר את מספר לוחית הרישוי של רכב התייר ודרשה ממנו להתנצל בפומבי - אולם לא ידוע האם הוא עשה זאת.

צפו בתיעוד

התיעוד הפך ויראלי עם מיליוני צפיות ברחבי העולם, והוא כמובן עורר זעם רב, כולל בקרב המקומיים. "הוא צריך להענש על ידי זריקת זבל לפה שלו", כתב אדם אחד בכעס באינסטגרם. "אני מקווה שהאדם הזה וההיפופוטם יפגשו שוב יום אחד. מקווה שזה יקרה בסביבה נוחה יותר להיפופוטם", כתב אחר, בעוד שרבים אחרים הביעו תקווה שהתייר ייתפס וייעצר, בעיקר לאחר שפורסם שעל פי החשד התייר גם דקר צבי עם גזר במהלך הסיור בספארי.

עוד על היפופטמים
זו אחת מהחיות הכבדות בטבע, אבל מסתבר שהיפופוטמים "מסוגלים לעוף"

היפופוטם הרג 23 בני אדם כשהפך סירה בנהר במלאווי

"זה יכול היה להרוג את ההיפופוטם!!" כתבו מגיב נוסף שדרש שאנשים שמפגינים כזה חוסר כבוד כלפי בעלי חיים "צריכים להיות מושעים מכל פארק, גן חיות או ספארי ולא יורשו להתקרב בכלל לבעלי חיים".

"זה נראה מכוון. תנו את מxpr לוחית הרישוי לאריות", הוסיף אדם אחד בכעס, ואחר סיכם את התחושה הכללית כשתיאר את המעשה כ"חולני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully