וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפופוטם הרג 23 בני אדם כשהפך סירה בנהר במלאווי

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 7:56

סירה שהעבירה יותר מ-30 כפריים בנהר במלאווי שבמזרח אפריקה, הותקפה על ידי היפופוטם, כשמותכם נעדרים 23 בני אדם ופעוט אחד נמצא כבר מת. הנהר שורץ היפופוטמים ותנינים ודוברת המשטרה המקומית אמרה שקיים חשש שהם מתו במים

היפופוטם מסתער על סירת תיירים/צילום חובבים: יוטיוב

פעוט מת לאחר שסירה שהעבירה יותר מ-30 כפריים מעבר לנהר שייר במחוז נסנג'ה במלאווי שבמזרח אפריקה, הותקפה על ידי היפופוטם וגרמה להתהפכות, כך מסרו הרשויות במדינה.

דוברת המשטרה, אגנס זלאקומה, אמרה כי התקרית אירעה בתחילת יום שני, ו-23 מתוך 37 נוסעי הסירה נעדרים וקיים חשש שהם מתו במים, השורץ בתנינים והיפופוטמים.

"מי ששרדו הצליחו לחלץ 13 בני אדם בעוד 23 אחרים נעלמו וגופתו המתה של הפעוט נמצאה", אמרה זלאקומה בהצהרה ביום שני, והוסיפה כי הילד המנוח היה רק ​​בן שנה. כוחות ההצלה ממשיכים בסריקות אחר הנעדרים, נמסר בהודעתו של זלאקומה. היא אמרה ל-CNN כי מסוכן לחצות נהר ותאונות הן דבר שכיח.

"זה מסוכן מדי כי הוא (הנהר) רדוד מדי ובנהר הזה יש תנינים שרוב הזמן תוקפים אנשים וגם היפופוטמים שגורמים לאירועים כמו זה", אמרה זלקומה.

היפופוטם, קרוגר פארק, דרום אפריקה. ShutterStock
אחת החיות המסוכנות ביותר בעולם. היפופוטם/ShutterStock

יכולים לחתוך קאנו לשניים עם הלסתות החזקות

לפי מחוקקת במחוז נסנג'ה, גלדיס גנדה, תושבי הכפר חצו את נהר שייר כדי להגיע לחוותיהם בגבול מלאוויה עם מוזמביק, כאשר סירתם התהפכה על ידי היפופוטם.

היפופוטמים הם אחת החיות המסוכנות ביותר בעולם, והם יכולים לחתוך קאנו לשניים עם הלסתות החזקות שלהם, כך על פי נשיונל ג'יאוגרפיק. היפופוטמים נמצאים באופן טבעי בחלקים של אפריקה שמדרום לסהרה, במיוחד במזרח ובדרום אפריקה.

התקפות היפופוטמים נפוצות גם באפריקה שמדרום לסהרה. בדצמבר האחרון, ילד אוגנדי בן שנתיים הותקף על ידי היפופוטם שבלע חצי מגופו לפני שירק אותו החוצה, כך מסרה משטרת אוגנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully