וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם נדהמו מהטריק בשירותי המטוס שעוזר להימנע מחיידקים מסוכנים

13.8.2024 / 0:10

נוסע גילה דרך פשוטה להפליא להימנע מלגעת בפח האשפה בשירותים בטיסה ארוכה. הוא שיתף את עוקביו בסרטון שהפך לוויראלי במיוחד והם נדהמו כי אף אחד (כולל אנחנו) לא היה מודע לקיום הכפתור הזה

נוסע במטוס החליט לבחון את העוצמה שמפעיל הוואקום שנוצר כאשר מורידים את המים בשירותים/reddit

נוסע שגילה דרך פשוטה להפליא (וסודית) להימנע מלגעת בפח האשפה בשירותים בטיסה ארוכה הפך לוויראלי לאחר שחלק את החדשות הטובות עם העוקבים שלו. "ישבתי לי בשירותים בטיסה חזרה מתאילנד," סיפר ג'ו מקנמרה, מתאגרף לשעבר המוכר בכינוי @guthealthboxer באינסטגרם, בסרטון, "ופתאום ראיתי את דוושת הרגל הקטנה הזו וחשבתי לעצמי - למה זה נועד? וגיליתי שזה נועד לפתיחת הפח. לא ידעתי על זה עד היום".

בסרטון הקצר בן 10 השניות שהועלה לאינסטגרם, אפשר לראות את מקנמרה בתוך חדר השירותים הקטן, לוחץ עם הרגל על דוושה שנמצאת מתחת לכיור וככה פותח פח האשפה מבלי להשתמש בידיים - מה שחוסך ממנו את הצורך להיות במגע עם החיידקים ששורצים שם. "מה לעזאזל!! די לנגיעה בפח המגעיל הזה," הוא קרא. "אתם ידעתם על זה?"

כידוע, נוסעים רבים נרתעים ככל האפשר ממגע במה שלא חייבים בחדר השירותים הצפוף, במיוחד כשהם צריכים לדחוף את האשפה פנימה לתוך הפח רק כדי לזרוק את מגבות הנייר שלהם לאחר שטיפת ידיים. "הפח תמיד מלא ואני שונא לגעת בו," אמר המתאגרף לשעבר שהחשיפה שלו הופכת את השירותים בטיסה לנסבלים מעט יותר.

צפו בסרטון שחושף את הקסם

האם ידעתם על הכפתור הזה?

בוודאי
לא היה לי מושג
972 משתתפים

הצופים בסרטון נדהמו מקיומו של הכפתור הזה. "טסתי בתור חברת צוות במשך למעלה מ-26 שנה ואף פעם לא ראיתי את זה קודם!" הודתה דיילת אחת. "לא, גם אני רק עכשיו גילתי את זה," הוסיפה אחרת, "אוי אלוהים, אף פעם לא ידעתי את זה. תודה לך".

לעומתם, היו כמה נוסעים שנדהמו מחוסר הידע והציעו לאנשים להיות יותר קשובים ולקרוא את ההוראות. "אממ, יש שלט הוראות ליד פח האשפה," לעג אדם אחד, "איך זה טריק סודי כשיש ציור על המכסה שאומר לך איך לפתוח אותו?" שאל אחר.

עוד על הניקיון במטוס

מומחים מזהירים: לעולם אל תעשו את זה בשירותי המטוס

כך באמת מנקים את השמיכות, המגשים והשירותים במטוס


למרות הטיפ השימושי של מקנמרה, היו כמה צופים שהתרכזו בכלל במשהו אחר והודו שהם מוטרדים מכך שהוא לבש רק גרביים בתוך תא השירותים במטוס. "אהמ, איפה הנעליים שלך?! חדרי השירותים במטוסים הם 20% רצפה ו-80% פיפי!" קרא צופה. "אתה מודאג מהפח? אני מודאגת מכך שאתה בחדר השירותים בגרביים," הגיבה צופה מגואלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully