וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת האוויר חשפה: כך (אסור) להתחיל עם דיילת על המטוס

18.7.2024 / 0:06

טיירה, דיילת כבר שש שנים, שיתפה טיפ זהב שימנע מגברים לחזור על אותה טעות וישאיר להם סיכוי לא רע שדיילת "תזרום" עם החיזורים שלהם. וזה לא הטיפ היחיד שיש לדיילות על איך להתחיל איתן

ככה מתחילים שיחה עם דיילת שמוצאת חן בעינייך/@wheelsupwithtyra

עם האיפור המושלם והמדים המחמיאים, דיילות מושכות לעתים קרובות מבטים מהנוסעים וזה לא נדיר שנוסע אמיץ לוקח את זה צעד קדימה ומנסה להתחיל איתן. אבל מסתבר שזה ממש לא רעיון טוב לנסות להתחיל איתן באמצע הטיסה.

הדיילת טיירה, שחיה בלוס אנג'לס ומפרסמת סרטונים בטיקטוק תחת השם @wheelsupwithtyra, הסבירה לעוקבים שלה שלבקש מהדיילות לצאת לדייט בזמן שהמטוס באוויר רק גורם להן אי נוחות. היא אפילו כתבה בפוסט: 'אם אתה רואה דיילת חמודה ורוצה להתחיל איתה שיחה: בבקשה אל תעשה את זה'.

למרבה המזל, היא ציינה שיש בכל זאת דרך אחת לנסות את מזלך עם דיילת.

"אוקי, אל תתחילו עם דיילת בזמן הטיסה... בכלל. אל תעשו את זה כי אתם פשוט יוצרים מצב מביך", היא הסבירה, "תאמינו לי, הדיילת פשוט חייבת להיות נחמדה אליכם. זה פשוט מצב לא נעים בכלל, ואנחנו לא אוהבות את זה".

ככה נראים החיים שלה בתור דיילת

@wheelsupwithtyra 6 year recap of my life as a flight attendant… many more memories, friendships & adventures to come ?✨???♥️ #cabincrewlife #flightattendantlife #cabincrew #flightattendant #stewardess #flightattendanttiktok #dayinthelife #travel #traveltiktok #lifestyle #fyp #foryou ♬ original sound - Tyra ?

אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

אז הכל אבוד אם בכל זאת בא לך לצאת עם דיילת? לא בדיוק, כי טיירה חושפת שיש "חלון הזדמנויות" להתחיל איתן.

"אם אתה רוצה לנסות את מזלך, אז הסיכוי הטוב ביותר שלך הוא פשוט לתת את המספר שלך לדיילת כשאתה יורד מהמטוס. אז אתה לא עושה את זה בצורה מביכה ואתה משאיר לדיילת את האפשרות להחליט אם היא רוצה לשלוח לך הודעה או לא".

הסרטון שלה גרף עשרות אלפי תגובות לפני שנמחק מהרשת, כשאחת התגובות הבולטות הייתה גבר שטען שהיא תפר את הכללים האלה עבור "סלב עשיר ולוהט". טיירה ענתה לו: 'אף פעם לא אמרתי לא לנסות בכלל, רק תהייה מכבד ותעשה את זה בסוף הטיסה במקום להפוך את הכל למביך... זו רק הצעה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

עוד דיילות שמתמודדות עם גברים
הדיילת חשפה: כך הנוסעים מתחילים איתי אחרי הטיסה

הטריק המבריק של הדיילת להתמודד עם הטרדות מיניות


טיירה גם ציינה שהיא בטוחה שהיא מדברת בשם רוב הדיילות. ואכן היא ממש לא הדיילת היחידה שמדברת בגלוי על הנושא. בשרשור ברדיט בו תהה גבר מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל עם דיילת ענו לו מספר דיילות שעדיף לוותר.

"אני לא אוהבת את זה, בכלל. אני עובדת ואין לי שום עניין בשיתוף מידע אישי שלי עם נוסע. אני גם מרגישה בדרך כלל שזה סוג של פנטזיה/פטיש עבור הבחור וזה גורם לי לתחושת גועל", כתבה דיילת אחת ואחרת סיפרה: התחילו איתי כמה פעמים, כולל בחור אחד ששם לי שטר של 20 דולר ביד אחרי שאמר לי שזו אמא שלו ולא אשתו שיושבת לידו אחרי שהוא ביקש את המספר שלי. פעם אחרת בחור אמר לי "בואי נדבר על זה בארוחת ערב" אחרי שביקשתי ממנו לחגור את חגורת הבטיחות. התגובה שלי תלויה באדם ובסביבה של הטיסה. הבחור הראשון לא היה מכבד אז נמנעתי ממנו בהמשך הטיסה. הבחור השני היה מצחיק ונחמד אליי אז הגבתי אליו בצורה נחמדה".

דיילת אחרת כתבה: "אם אתה הולך להתחיל עם דיילת תהיה נחמד ותתחשב במצב הטיסה. אם זה לא עמוס בטירוף או קדחתני אז כן, אולי אתה יכול לנסות אבל אם אתה רואה אותנו רצות הלוך ושוב בין המושבים אז פשוט תניח לנו. אל תבהה בנו גם כשאנחנו באמצע העבודה, פעם אחת הייתה לי שורה שלמה של בחורים שכל הזמן סובבה את הראש רק כדי לבהות בי - אז העברתי את אחת הטבעות שלי לאצבע הקמיצה לכל מקרה כדי שיחשבו שאני נשואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully