וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די להציק: דיילת חושפת את 3 התלונות הכי מעצבנות של נוסעים

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 12:26

דיילים ודיילות יודעים להתמודד היטב עם מגוון תלונות של נוסעים, אבל יש דברים שיכולים לשגע גם את אנשי צוות האוויר הכי סבלניים. תחשבו על זה לפני שאתם מתלוננים על מערכת בידור מקולקלת

דיילת חשפה את המקום הכי מטונף במטוס/@flightbae.b

למרות שדיילים ודיילות עברו הכשרה מקיפה שגם כוללת דרכי התמודדות עם תלונות של נוסעים, ישנן בקשות שממש מוציאות אותם מהכלים. הת'ר פול, דיילת עם ותק של 28 שנים, סיפרה ל-CNN על שלוש התלונות שלדעתה הן הכי מעצבנות.

לדבריה, התלונה המעצבנת בכל היא זו שקשורה לתקלות במערכת הבידור במטוס. השנייה היא היעדר של חיבור Wi-Fi ובשלישית - תלונה הקשורה בהשענה לאחור של המושבים.

בואו נדבר לרגע על התלונה השלישית: השאלה הגורלית של "להשעין או לא להשעין" ידועה כבר זמן רב ואף גררה איתה לא מעט עימותים בין נוסעים שהתלהטו עד שאנשי הצוות נאלצו להתערב. נכון, להשעין את גב המושב לאחור היא זכות בסיסית, אבל מצד שני - במיוחד במטוסים שהופכים להיות צפופים יותר ויותר עם מינימום מרווח לרגליים - היא טומנת בחובה לא מעט דילמות הקשורות בהתחשבות בנוסעים האחרים.

טיסה מטוס מערכת בידור. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
התלונה הכי מעצבנת היא זו שקשורה לתקלות במערכת הבידור במטוס/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

להשעין לאחור - זכות בסיסית

עם זאת, הת'ר אומרת כי בקשת עזרה מהדיילת בנושא זה היא פשוט חסרת תועלת. "פשוט כי אין שום דבר שנוכל לעשות בקשר לזה", היא אומרת. "מותר להשעין את המושב לאחור, ואי אפשר לעשות נגד זה כלום. ואם תבעט במושב שלפניך או תאיים על הנוסע שהיטה את מושבו לאחור - אתה תהיה זה שייזרק מהטיסה ולא אותו נוסע שלפנייך".

עם זאת, הת'ר מוסיפה כי "אם אתה כן משעין את גב המושב שלך, יהיה זה מנומס לעשות זאת לאט ולהיות מודע לאנשים שמאחור כדי להימנע מתקריות. אבל ממש לא צריך לבקש רשות כדי לעשות זאת. מדובר בזכות של כולם". לדבריה, הבעיה הבסיסית שגורמת לכל ההמולה הזו היא העובדה שחברות התעופה "סוחטות" את העניין עד לקצה ומצופפות את המושבים ככל האפשר. "הכעס צריך להיות מופנה לא כלפי נוסעים אחרים. הבעיה היא בחברות התעופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נוסעת ישנה בזמן טיסה. ShutterStock
התלונה השלישית קשורה בהשענה לאחור של המושבים/ShutterStock

יותר צפוף - יותר מסוכן

אתר ה-SUN מציין כי חברות תעופה עשויות להפוך את המושבים לפחות ופחות נוחים, כדי לעודד נוסעים להוציא יותר כסף על מושבים מרווחים יותר, כמו אלו שבמחלקת התיירים-פרימיום למשל. בהקשר זה מעניין לגלות כי מאז תחילת שנות האלפיים, ירד רוחבו של מושב במחלקת התיירים בארצות הברית ב-3.8 ס"מ בממוצע. בנוסף, יש מי שמתריעים כי מטוסים עלולים להפוך למלכודות מוות בזמן חירום כאשר מרווח הרגליים כה קטן, מה שישקה על פינוי מהיר ובטוח. וכמו שרבים מאיתנו יודעים, גם מושבים שאינן ניתנים להשענה לאחור הופכים להיות נפוצים יותר ויותר. חברת ריינאייר למשל, ביטלה את האפשרות הזו כבר בשנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully