וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת OnlyFans חוטפת בראש על שקראה לדייל "חלשלוש"

6.6.2024 / 0:01

דוגמנית הכושר הקולומביאנית השפילה דייל באינסטגרם כששיתפה תמונה שלו וכתבה שהוא "חלשלוש" כי לא הצליח להרים את המזוודה שלה. היא חשבה שזה משעשע אבל ברשת פחות חשבו ככה

טטאינה גיארדי מתאמנת/tatianaugirardi

כוכבת OnlyFans ודוגמנית כושר קולומביאנית סופגת ביקורת קשה - ובצדק - אחרי שהשפילה דייל באינסטגרם שלה כששיתפה תמונה שלו וטענה שהוא "חלשלוש", כי לעומתה הוא לא הצליח להרים את המזוודה שלה.

"יש כאן נודלס רפוי", לעגה טטיאנה ג'ירארדי בכיתוב לסטורי באינסטגרם על התקרית, יחד עם תמונה של הדייל המדובר, דיווח ה-Jam Press. האישה שמכנה עצמה "ספורטאית אשת הברזל" וחולקת לעתים קרובות תמונות שלה בביקיני וסרטונים שלה מתאמנת עם 2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, תיארה כיצד ביקשה מעובד חברת התעופה הלאומית של קולומביה "אוויאנקה" לעזור לה לשים את המזוודה שלה בתא המזוודות מעל המושב.

עם זאת, על פי הדיווחים, הוא לא עשה זאת מכיוון שטען כי המזוודה כבדה מכדי שיוכל להרים אותה בעצמו. "שאלתי את הבחור הזה, 'אתה יכול לעזור לי להרים את המזוודה?'", נזכרה ג'ירארדי, "והוא אומר, 'ביני לבינך...'". היא לא הייתה מרוצה מהתגובה שלו והוסיפה: "ריחמתי על החלשלוש הזה. אמרתי לו, 'תירגע, אני יכולה לעשות את זה בעצמי!'".

המשפיענית, שגובה 15 דולר עבור גישה ל"תוכן המיוחד והנועז" שלה בעמוד ה-OnlyFans, חטפה בראש על הסטורי הבריוני מהעוקבים שלה. רבים מצאו שזה אירוני שדוגמנית כושר כביכול זקוקה לעזרה עם המזוודה שלה. "את נראית חזקה. תרימי את המזוודה שלך בעצמך", כתבה אחת מתחת לתמונה של ג'ירארדי מציגה את שרירי הבטן שלה. אחר כתב: "את כל כך בריאה וכל כך בכושר אבל לא יכולה להרים את המזוודה שלך? זה עצוב!".


עוד בנושא:
ביזנס משלה: נוסעת טיפסה ושכבה בתא שמעל לנוסעים במטוס. צפו

במו רגליה: דיילת ביצעה עמידת ידיים וסגרה את תאי האחסון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הסטורי המשפיל:

דייל עבר שיימינג באינסטגרם ע"י דוגמנית כושר שטענה שהוא חלשלוש ולא הצליח להרים את המזוודה שלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דייל עבר שיימינג באינסטגרם ע"י דוגמנית כושר שטענה שהוא חלשלוש ולא הצליח להרים את המזוודה שלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במקביל דיילים רבים יצאו להגנתו של הדייל שעבר שיימינג. "אני דיילת והייתה לי הזדמנות לראות נוסעים עם מגבלות פיזיות, נשים בהריון וקשישים מרימים את המזוודות שלהם", כתבה חברת צוות בשם לינה, "ה'ספורטאית' הצעירה הזאת לא יכולה לעשות את זה?!".

הדייל סבסטיאן שיתף בדעתו: "כבדו את עבודת צוות הקבינה ולמדו לטפל בחפציכם בעצמכם, כי אף אחד כאן אינו המשרת האישי שלכם. התפקיד שלנו הוא להבטיח את שלומם של הנוסעים בטיסה, ובמקרה הגרוע ביותר לפנות מטוס תוך 90 שניות ולנסות להבטיח שכל הנוסעים יצאו בריאים ושלמים. וכן, זה כולל אנשים כמוך שחושבים שהתפקיד שלנו הוא להגיש קפה ולהרים מזוודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully