וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס משלה: נוסעת טיפסה ושכבה בתא שמעל לנוסעים במטוס. צפו

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 12:39

תאי האחסון העיליים במטוס משמשים למזוודות טרולי ותיקים, אבל לנוסעת בחברת סאות'ווסט איירליינס האמריקנית המקום קרץ למנוחה אז היא נכנסה פנימה ופשוט שכבה שם. אחד הנוסעים תיעד את ההזייה

נוסעת בחברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס לפיניקס, אריזונה, השאירה נוסעים אחרים בתדהמה, כשהיא נתפסה בתיעוד סלולרי של אחד הנוסעים, כשהיא שוכבת בתוך תא האחסון העילי של המטוס, ששמור בדרך לכלל למזוודות קטנות ותיקים.

התקרית המוזרה, שצולמה בסרטון והועלתה לאחרונה לטיקטוק, ליוטיוב ולרשת X, הפכה לוויראלית עם יותר מ-5.1 מיליון צפיות, ובה נראית ​​אישה לא מזוהה שוכבת לאורך התא העילי, כאילו מתכוננת לשינה וידה בתנוחה מאחורי ראשה.

הגולשים שצפו בסרטון היו מבולבלים ומשועשעים באותה מידה מהתנהגות הנוסעת בתא העליון. גולש אחד הביע חוסר אמון: "אני צריך מידע נוסף." אחר תהה בקול, "איך היא עלתה לשם??" חלקם התייחסו בשובבות למדיניות הישיבה של סאות'ווסט: "סאות'ווסט אכן מאפשרת לך לבחור את המושב שלך".

לא האירוע הראשון

שדה התעופה שממנו המריאה הטיסה ויעדה, עדיין לא ידועים מכיוון שסאות'ווסט איירליינס טרם הגיבה לתקרית. לא ברור כיצד הצליחה הנוסעת להגיע למעלה אל התא העילי כשדיילות נמצאות מסביב כמו גם נוסעים נוספים.

זהו לא האירוע הראשון שבו נוסע נתפס בתא העילי. במקרים קודמים, נוסעים נתפסו כשהם מתרווחים בתאים שמעל, למרבה התמיהה של הנוסעים האחרים. בשנה שעברה התרחש אירוע דומה בטיסת ריינאייר שהמריאה מאיביזה, שם צולם נוסע מתעורר בתוך התא עילי.

באופן דומה, בשנת 2019, דיילת סאות'ווסט איירליינס עוררה מהומה קלה, לאחר שהתגלה שהיא שוכבת בתא האחסון העילי בנמל התעופה הבינלאומי של נאשוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully