וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו אישה נתפסה מבצעת אקט מיני בגבר במהלך טיסה מלאה בילדים

23.5.2024 / 0:14

בסרטון שהופץ ברשת נראית אישה מבצעת אקט מיני בגבר במהלך טיסה עמוסה בילדים. הטיסה נמשכה שעה אחת בלבד: "זה היה פשוט מגעיל, למען האמת"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג תועד עושה סקס במטוס באמצע טיסה/BANDICAM

בתיעוד שמגיע אלינו מטיסת בריטיש איירווייז משדה התעופה הית'רו בלונדון לדבלין נראית אישה מבצעת אקט מיני בגבר שיושב לידה מול נוסעים נחרדים, חלקים קטינים. פארה בת ה-26 שהייתה בטיסה עם אמה ואחיה, סיפרה שנותרה מזועזעת כשהבחינה במה שהזוג עשה בטיסה בת השעה שיצאה ב-7 במאי השנה. היא תיעדה את האקט בו נראית האישה מלטפת בנמרצות את איבר מינו של הגבר, המוסתר בצעיף.

פארה, ממערב לונדון, אמרה ל-South West News Service: "הסתובבתי להסתכל על אחי בכל פעם שדיברתי, ואז ראיתי סוג של תנועת ידיים נמרצת במושבים לידו. זה היה מאוד בוטה. במשך 15 עד 20 דקות מהטיסה - היא לא הפסיקה לעשות לו את זה. הם פשוט המשיכו בשלהם וזה היה מזעזע כי היו ילדים במטוס. היה ילד שרץ קדימה ואחורה והיה יכול לראות את זה. כשאמרו להם לחגור את חגורות הבטיחות, היה ברור מאוד שהוא הכניס את האיבר שלו פנימה וסגר את הרוכסן. זה היה פשוט מגעיל, למען האמת".

צפו בתיעוד המצונזר:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

פארה אמרה שהיא צילמה את התקרית בטיסת BA832 שיצאה ב-7:28 בבוקר, בזמן שיצאה לחופשה משפחתית באירלנד. לדבריה, היא הבחינה בזוג מתחיל במעשיו זמן לא רב לאחר ההמראה. היא הוסיפה: "נותרו לנו בערך 38 דקות טיסה כשהבחנתי בזה. זה היה די מביך בשבילי לשבת עם אחי ולחזות בזה. זה היה מטוס קטן, מה שהפך את הכל להרבה יותר צפוף. היו ילדים שרצו במעלה ובמורד המעברים. הם היו בני ארבע עד שמונה. הם יכלו לראות הכל. הזוג כיסה את זה בצעיף, אבל זה היה די ברור, כמבוגר, מה הם עושים שם".

דובר מטעם בריטיש איירווייס מסר בתגובה: "עמיתינו לצוות הקבינה לא קיבלו דיווח על שום בעיה שאירעה בטיסה. אילו היו מודיעים להם, הם היו נוקטים בצעדים המתאימים כדי לטפל בזה".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully