וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן דור מבטלת טיסות לאירופה. אלה החלופות שהיא מציעה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 17:38

בעקבות הימשכות הלחימה בעזה, נאלצת סאן דור לבצע התאמות בלו"ז הקיץ ולא תפעיל את טיסותיה ליעדים נאפולי, פורטו, זאגרב, ליובליאנה ובלגרד. מי שהזמין טיסה יוכל להחליף יעד, לטוס עם חברה אחרת או לקבל החזר כספי

סיור בבלגרד, סרביה/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: נועה לוי

עקב הימשכות הלחימה והשפעתה על שוק התעופה, נאלצת סאן דור מקבוצת אל על לבצע התאמות בלוח הטיסות, במסגרתן החברה לא תפעיל בעונת הקיץ הקרובה את קווי הטיסות לנאפולי שבאיטליה, לפורטו שבפורטוגל, לזאגרב שבקרואטיה, לליובליאנה שבסלובניה ולבלגרד שבסרביה.

הימשכות הלחימה וההשלכות על עולם התעופה, יוצרת קושי לחכור מטוסים בחכירה רטובה ומשפיעה על היכולת של סאן דור להפעיל את לוח הטיסות המתוכנן בצורה מלאה. ההחלטה לבטל את הטיסות מגיעה לאחר מיצוי כל האפשרויות להפעלתן.

מטוס 737-8 של סאן דור. דני שדה,
הקושי לחכור מטוסים בחכירה רטובה משפיע על היכולת של החברה מטוס 737 של סאן דור/דני שדה

לקוחות שרכשו כרטיסים ליעדים בקווים המדוברים יוכלו לבחור מתוך מגוון חלופות הכוללות הגעה ליעד דרך נקודות חיבור (קונקשן) באמצעות אחד מיעדי אל על, או החלפת כרטיס הטיסה ליעד אחר מיעדי אל על לאירופה (למעט פריז ולונדון), או ביטול הכרטיס וקבלת החזר כספי מלא. כלל הנוסעים יעודכנו על ביטול טיסתם בימים הקרובים בהודעת סמס או במייל, ויוכלו לבחור באופציה המועדפת עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully