וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את עונת הקרוזים: המסלולים והמחירים שמחכים לכם

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 20:07

חברת השיט נורוויג'ן קרוז ליין פותחת עונה ומציעה יותר מ-100 מסלולי הפלגות לאירופה מ-13 נמלי בית, על פני 9 ספינות. הקיץ יחלו ראשונה הפלגות בין ניו יורק לאיסלנד. הנה המסלולים והמחירים לעונת 2024

שיט בספינת הקרוזים "ויוה"/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: נועה לוי

זו עונת הנסיעות ה-57 של חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), שמושקת בימים אלה באירופה עם הגעתה של הספינה Norwegian Epic לנמל הבית העונתי שלה ברומא (צ'יוויטווקיה), באיטליה.

במהלך עונת הנסיעות הקיץ, לאורחים היוצאים להפלגות NCL באירופה תהיה הזדמנות לבחור מתוך 101 מסלולים ייחודיים עם 38 הפלגות הלוך ושוב ו-63 הפלגות המתחילות בנמל אחד ומסתיימות באחר, הקוראים ל-140 נמלים שובי לב ברחבי צפון אירופה, הים התיכון, איי יוון והחוף האטלנטי.

ההפלגות ייצאו מ-13 נמלי בית ביניהם ניו יורק, פריז (לה האבר) בצרפת, ואוסלו בנורווגיה - שהן שלוש אפשרויות חדשות לגמרי להפלגות NCL לאירופה. לחברה יהיו בסך הכל תשע ספינות באזור, כולל האוניות החדשניות ביותר שלה, Norwegian Prima ו-Norwegian Viva, וכן Norwegian Escape, שחוזרת לאירופה לאחר העונה המוצלחת הראשונה שלה ב-2022.

בריכה בקרוז נורוויג'ן ויוה. זיו ריינשטיין
רק הושקה לפני פחות משנה. הבריכה בספינת נורוויג'ן ויוה/זיו ריינשטיין
ניס צרפת הריביירה הצרפתית. NCL,
אחד מנמלי העגינה של NCL. ניס, צרפת/NCL

פודיז? זה בשבילכם

לאורחים שירדו לסיורי-היום בנמלים השונים במהלך השיט, מצפות כ-10 שעות ביעד שבהן הם יכולים לחקור עצמאית את המקום, או לבחור מתוך מגוון רחב של סיורי חוף שנועדו לספק לאורחים חוויה מעמיקה של כל יעד.

החברה מציעה אוסף ייחודי של סיורי חוף, כולל Beyond Blueprints, שבו האורחים חושפים את סודות העיצוב והסיפורים של ציוני הדרך האדריכליים האיקוניים ביותר באירופה; סיורי אוכל גורמה המיועדים לפודיז ומאפשרים להיכנס אל מאחורי הקלעים של המטבחים המקומיים. כמו כן, סיורי Go Local - מבחר טיולים המזמינים את האורחים לחשוף את המקצבים והמנהגים היומיומיים של החיים ביעדים.

סיורי שיט זמינים כיום ב-10 יעדים באירופה, כגון איסטנבול, טורקיה; פריז, צרפת; ברצלונה, ספרד; רייקיאוויק, איסלנד; רומא וונציה, איטליה.

"כשאנחנו חוזרים לאירופה לעונה זו, המטרה שלנו נשארת עקבית - ליצור חוויות שובות-לב ללא תחרות עבור האורחים, כדי שהם יוכלו לבלות ביעדים המבוקשים ביותר באירופה, תוך מתן ערך עבורם כדי למקסם את המסע שלהם איתנו", אומר קווין בובולץ, סגן נשיא ומנכ"ל יבשת אירופה, המזרח התיכון, ישראל ואפריקה ב-NCL. "עם הצעת Free at Sea המשתלמת שלנו, הכוללת את הטבות החופשה שהאורחים שלנו רוצים, הפלגה לאירופה מציעה ערך רב יותר, שהופך אותה לא רק לחוויה בלתי נשכחת, אלא גם לחוויה חסכונית".

ספינת קרוזים נורוויג'ן אסקייפ. NCL,
נורוויג'ן אסקייפ בסנטוריני/NCL
ספינת קרוזים נורוויג'ן פרימה. NCL,
הנורוויג'ן פרימה/NCL

מסלולי הפלגות באירופה ב-2024

איסלנד, גרינלנד וקנדה עם Norwegian Star
Norwegian Star, הספינה היחידה בצי של NCL המצוידת לניווט בקוטב, מה שמאפשר לה להגיע לנמלים מעל החוג הארקטי. לפיכך, הספינה תהיה הראשונה בצי NCL שתציע סדרת קיץ חדשה של הפלגות עוצרות נשימה ועשירות בנמלים בנות 12 עד 14 יום בין ניו יורק לרייקיאוויק, איסלנד, עם הפלגות לאקוריירי וגרונדרפיורדור, איסלנד; Qaqortoq, גרינלנד; וסנט ג'ונס (ניופאונדלנד) והליפקס, קנדה. מסלולים אלה ייצאו לדרך בחודשים יולי ואוגוסט 2024.
מחירים: מ-929 דולר עד 1,599 דולר לאדם בתא זוגי.

איי יוון הכחולים-לבנים עם Norwegian Getaway
Norwegian Getaway תצא לאתונה (פיראוס), יוון ב-25 ביוני ותצא למסלולים הלוך ושוב של שבעה עד עשרה ימים באיי יוון. בכל יום, הספינה תעגון בנמל חדש שיאפשר לאורחים לחקור יעדים נחשקים כמו איסטנבול, טורקיה; אירקליון, סנטוריני ומיקונוס, יוון, כמו גם איזמיר (אפסוס), טורקיה. יציאות נבחרות כוללות לינת לילה באיסטנבול המעניקה לאורחים יותר מ-24 שעות לבקר באיה סופיה (Hagia Sophia), בארמון טופקאפי (Topkapı Palace) ובגרנד באזאר (Grand Bazaar).
מחירים: מ-849 דולר עד 1,748 דולר לאדם בתא זוגי.

הים התיכון עם Norwegian Viva
בין מאי לנובמבר 2024, האונייה החדשה ביותר של Norwegian Viva, שעלינו עליה בהפלגת הבכורה באוגוסט האחרון, מציעה לאורחים מבחר של 9, 10 ו-11 ימים של הפלגות עם נמל עליה וירידה שונה בים התיכון. מסלולים ייחודיים אלה כוללים נמל עלייה וירידה שונה ביעדים מבוקשים כמו אתונה (פיראוס), יוון; ליסבון, פורטוגל; ונציה (טריאסטה) ורומא (צ'יוויטווקיה), איטליה, מאפשרות למטיילים לתכנן חופשה ממושכת לפני או אחרי השיט.
מחירים: מ-1,429 דולר עד 3,448 דולר לאדם בתא זוגי.

הים התיכון עם Norwegian Escape
Norwegian Escape תהיה האונייה הגדולה ביותר של החברה באירופה בעונה זו בגודל 165,000 טון ברוטו. הספינה תעגון בברצלונה, ספרד; רומא (צ'יוויטווקיה), איטליה; וונציה (טריאסטה), איטליה, הפלגות הלוך ושוב של שמונה עד 10 ימים במערב הים התיכון הנקראות לנמל שטוף שמש בכל יום, כמו גם הפלגות של שבעה עד 11 ימים עם תקופות באיטליה, יוון וצרפת עם יום אחד בלבד בים.
מחירים: מ-699 דולר עד 2,199 דולר לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully