וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג עירום תועד מקיים יחסי מין על מדרגות של קניון

27.5.2024 / 0:08

סרטון בן 25 שניות שהפך להיות ויראלי ברשת חושף כיצד זוג חסר בושה מבצע אקט מיני במקום הומה תיירם בעיר שזכתה לכינוי "בירת הסקס העולמית". את המקומיים זה ממש לא הצחיק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג תועד מקיים יחסי מין על המדרגות בקניון/Denis Krungtep/Facebook)

זוג נועז וחסר בושה במיוחד תועד כשהוא מקיים יחסי מין בעירום מלא על מדרגות של מרכז קניות גדול והומה תיירים בפאטאיה שבתאילנד, למרות שהעי נודעת ברחבי העולם כ"בירת הסקס העולמית", אפילו המקומיים חשבו שזה מוגדם ודרשו מהמשטרה לחקור את האירוע. עובר אורח חד עין הבחין בהם, תיעד ושיתף את הסרטון ברשת עם הכיתוב "פאטאיה שוב?" בהתייחסו ליעד התיירות הידוע לשמצה בתאילנד.

פאטאיה, הממוקמת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד, היא גן עדן לתיירים ואחת מערי הנופש לחוף הים המתוירות בעולם, יש בה חופים חוליים מושלמים, שמש כמעט כל השנה ויותר ברים מאשר חובב אלכוהול יכול לדמיין. אלא שלפטאיה יש גם מוניטין ידוע לשמצה כיעד חם לתיירות מין, המהווה חלק ניכר מהתיירות לעיר. בפאטאיה ניתן למצוא אלפי נערות עובדות ברחובות וברחוב הראשי של העיר נמצאים מועדוני חשפנות, מכוני עיסוי ועוד מקומות לסיפוק צרכים מיניים.

למרות שמעשים מיניים בפומבי אינם חוקיים בתאילנד - והעונשים עליהם הם עד חמש שנים מאחורי סורג ובריח - החקיקה הזו לא עשתה הרבה כדי למנוע מהעבריינים להשתף באקטים מיניים בוטים בפומבי ללא בושה.

זוג תועד מקיים יחסי מין בקניון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בכניסה למרכז הקניות, באמצע היום../תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הסרטון באורך 25 השניות שצולם מרחוק במרכז הקניות ה"טרמינל" 21 חושף אישה שרוכנת מעל הגבר ומזיזה את האגן שלה מעליו. התאילנדי ההמום שתיעד את הרגע הזה, נשמע מופתע מאוד בסרטון ואמר: "וואו, זה יותר מדי. בוא נחזור למלון! זה אמיתי? מה לעזאזל?"

עוד דברים שקורים בפאטאיה
זוג תיירים עצר לקוויקי על חוף בתאילנד ואולץ להתנצל בתקשורת

העוקץ התאילנדי: כך מוציאים אלפי שקלים מידי גברים בתאילנד

מי זכתה לתואר המפוקפק "בירת הזנות העולמית"?

משעשע? אולי, אבל את המקומיים זה ממש לא הצחיק ועל פי דיווח של התקשורת המקומית הם ממש נפגעו מהאקט הפומבי הזה ודורשים חקירה מיידית של המשטרה המקומית - אולם עד כה לא ידוע האם נפתחה בכלל חקירה ומיהם בני הזוג בסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully