וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים רשת בתי קפה בנתב"ג: כמה יעלה קפה לטסים לחו"ל?

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 12:26

על רקע הגידול בתנועת הנוסעים בנתב"ג, תוקם מסעדה אסייתית בדיוטי פרי שבטרמינל 3 ועוד בתי קפה בטרמינל 1, שצפוי להיפתח בקרוב, כשרשת בתי הקפה "אילנס" תחליף את "ארומה". האם יהיה שינוי במחיר האספרסו שלכם?

בווידאו: אולם נוסעים, נתב"ג/יואב איתיאל

על רקע הגידול בהיקף הנוסעים בנתב"ג וחזרתן של חברות בינלאומיות לפעול בישראל, רשות שדות התעופה (רש"ת) מוסיפה בתי קפה ומזללות למערך ההסעדה בטרמינלים השונים.

הרשות פרסמה בימים האחרונים שני מכרזי הסעדה חדשים: מכרז למסעדה אסייתית בדיוטי פרי בטרמינל 3, שתפעל מה"פוד קורט" ברחבת ההסעדה, לצד פינות הושבה נרחבות ומגוון מסעדות לנוחות הציבור, ומכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1. יצוין כי מפרוץ המלחמה טרמינל 1 עדיין סגור, אך הוא צפוי להיפתח בקרוב וככל שתגדל תנועת הנוסעים בנתב"ג.

המכרזים החדשים יוצאים על רקע סיום תקופת ההתקשרות של המפעילים הנוכחיים והינם לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת של 3 שנים. המסעדה האסיאתית בטרמינל 3, תשתרע על שטח של כ-78 מ"ר ותציע, בין השאר, סושי, מוקפצים, מנות בשריות, אגרולים, באנים ועוד. במכרז יוכלו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשתות ארציות של מסעדות אסיאתיות. במכרז להפעלת הפיצרייה בטרמינל 1, שתשתרע על שטח של כ-90 מ"ר, יוכלו להשתתף חברות המפעילות ומנהלות רשת פיצריות. הזוכה במכרז ימכור פיצות בהכנה במקום במגוון גדלים ותוספות, פוקצ'ות במגוון תוספות, לחם שום, שתייה קרה קלה ועוד. כמו במכרזים אחרונים שהוציאה רש"ת, מחירי המוצרים שימכרו בשתי המסעדות לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ.

היום (שלישי) נפתחה מסעדת מוזס שופ בטרמינל 3, שמציעה המבורגרים.

דיוטי פרי בטרמינל 3, נתב"ג. ShutterStock
רשת בתי הקפה "אילנס" תחליף את "ארומה" בנתב"ג/ShutterStock

כמה יעלה הקפה החדש בנתב"ג?

מנתוני רשות שדות התעופה עולה, כי ענף ההסעדה בנתב"ג עמד בשנת 2023 על מחזור של כ-343 מיליון שקלים, וזה עוד פחות הרבעון האחרון אשתקד, שכולל את עצירת תנועת הנוסעים כמעט כולה עקב המלחמה בעזה.

בנוגע לקפה שאתם שותים בשדה, אז היכונו לחילופי רשתות בטרמינל 1: רשת בתי הקפה "אילנס" זכתה במכרז להפעלת ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1. אילנס תפעיל את שני בתי הקפה המרכזיים ותחליף את רשת "ארומה", שהפעילה את בתי הקפה מאז פתיחת הטרמינל ב-2017. אילנס מבטיחה תפריט קצר וקולע לממהרים לטיסה, תפריט פשוט הכולל מנות מוכנות בזמן קצר, ומגוון רחב של מוצרים ומנות טריות, בריאות ומחומרי גלם איכותיים.

האם מחיר הקפה ישתנה? לא. בכל בתי ההסעדה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" אותו קבעה רש"ת ובכלל זה אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך, או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסעדת מוזס בטרמינל 3, נתב"ג. רש"ת,
נפתחה היום. מסעדת מוזס שופ בטרמינל 3, נתב"ג/רש"ת

עוד עדכון מגיע מגזרת המאפים: מפעילת רשת בתי המאפה "לה פרינה", הפועלת גם בשרונה מרקט, זכתה במכרז להפעלת בית המאפה באולם מקבלי הפנים של טרמינל 3. החברה כבר החלה בתכנון לשדרוג בית המאפה ובמהלך החודשים הקרובים תחל בביצוע ההקמה. בית המאפה במתכונתו החדשה צפוי להיפתח לנוסעים לקראת הקיץ.

בנוסף למכרזים אלה, רשות שדות התעופה פרסמה לאחרונה מכרז להפעלת בית קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, ועתידה לפרסם בקרוב מכרזים נוספים להפעלת בתי קפה באולם היוצאים בטרמינל 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully