וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני מטיילת לבד בעולם - אלה השקרים שאני מספרת כדי להיות בטוחה

11.4.2024 / 0:04

צלמת שכבר מעלה לשנה מטיילת לבדה בעולם סיפרה על השקרים הכי טובים שיש לה כדי שיעזבו אותה במנוחה ולא ינסו לנצל אותה במהלך הנסיעות שלה. וגם: מה הטיפ הכי טוב למי שרוצה להתחיל לטייל לבד?

רבקה מטיילת לבד בעולם/roamfreerebecca

המצלמה אף פעם לא משקרת - אבל הצלמת הטיולים הזו אומרת ששקר הוא לפעמים הדרך הטובה ביותר להגן על עצמה כשהיא מטיילת לה לבד ברחבי העולם. "תמיד תסמכי על האינסטינקטים שלך ותספרי שקרים אם את צריכה", מייעצת רבקה טריבלהורן, בת ה-32 שביקרה כבר ביותר מ-40 מדינות, מאירלנד ועד מקסיקו.

טריבלהורן, ילידת אורגון, סיפרה ל-"What's The Jam" שהיא אפילו עונדת טבעת נישואין מזויפת או מספרת לאנשים שיש לה בן זוג קבוע, למרות שאין לה.

לדבריה, לפעמים אנשים שואלים אותה אם היא רווקה מסקרנות בלבד, אבל אחרים אחרים רואים אישה שנוסעת לבד כ"הזמנה פתוחה" או חושבים בטעות שהיא מחפשת בן זוג. "אנשים מסוימים באמת לא מינים שאת אוהבת לטייל לבד או פשוט אוהבת להיות לבד, ופשוט יפרשו את העובדה שאת לבד כהזמנה לגשת אליך", הסבירה.

"גיליתי שאמירה שיש לך חבר/בן זוג/בעל ממש יעילה בלגרום לאנשים להניח לי לנפשי", הסבירה.

אמצעי זהירות נוסף שהיא נוקטת בו הוא לעולם לא לספר לאנשים היכן היא ישנה. "במיוחד עבור נשים - חשוב מאוד שיהיה לך מקום לחזור אליו שבו את מרגישה בטוחה ומאובטחת. תשקרי ותגידי שהיית עייפה כשהגעת ושאת לא זוכרת", אמרה. "את יכולה אפילו פשוט לבחור כיוון אקראי, להצביע אליו ולומר, 'בדרך ההיא'. אם את לא מכירה מקום, אם את מבולבלת, או אם את לא יודעת ממה להזהר- את עלולה להשאיר את עצמך פתוחה לניצול", הסבירה.

טריבלהורן אמרה שהיא גם מעמידה פנים שהיא בטוחה במיקום מסוים על ידי כך שהיא מספרת לזרים שהיא הייתה במקומות שמעולם לא הייתה בהם. "אני אומרת לזרים שהייתי בעבר במקום כלשהו כדי למכור תחושת כזב של ביטחון עצמי וידע", אמרה. "כשאת נוסעת את בסכנה ליפול קורבן להונאה, ואנשים שמנסים לנצל אותך אוהבים לדעת שאת לא מודעת לטריקים שלהם ותפלי ישירות לתוכנית ההונאה שלהם", היא הזהירה ונתנה דוגמה לאחת מתוכניות ההונאה היותר "תמימות" שנתקלה בהן - נהג מונית שגובה יותר מדי.

עוד מטיילות
"אני מטיילת בכל העולם - בשביל לצלם תמונות עירום נועזות"

מכוניות, יאכטה, מסוק וסוס: האשה שמטיילת בעולם בטרמפים בלבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רבקה, שנמצאת כעת לבדה בעיצומו של מסע בן מעל לשנה מסביב לעולם חולקת באופן קבוע טיפים וחוויות מהטיולים באינסטגרם שלה - ויש לה עצה לאנשים שרוצים לטייל לבד אבל לא יודעים מאיפה להתחיל. "אם אתה רוצה להתחיל לטייל סולו, התחל בקטן. צא לטיול סוף שבוע באזור קרוב לבית שבו תוכלו לבחון את כישוריך, אך עדיין תרגיש בטוח שתוכל לחזור הביתה אם תצטרך", היא אמרה.

"אחר כך תתכנן טיולים גדולים יותר או הצטרף לטיול קבוצתי עם מטיילים בודדים אחרים", המשיכה.

טריבלהורן אמרה שרוב האנשים שהיא פוגשת במסעותיה הם "אנשים טובים", אבל "השקרים האלה שאני ממליצה לכם לספר עוזרים להגן עליכם מהסיכוי של 10% שמשהו רע יקרה", אמרה.

"מבחינתי, עדיף לי להגן על עצמי מההתחלה במקום להתחרט אחר כך שלא לקחתי כמה שניות ונקטתי באמצעי זהירות שיבטיחו שהטיול שלי יעבור בצורה חלקה וללא סיכונים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully