וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים במטוס? זה מה שנמצא מאחורי עגלות האוכל שמגישים לכם

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 10:48

סרטון שהועלה לרשת ה-X שבו נראים ג'וקים במטבח של חברת התעופה "אינדיגו", חברת לואוקוסט הודית, גרם לה להורות על חיטוי של כל צי המטוסים שלה. החברה בתגובה: "אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים של ניקיון והיגיינה". בטוח?

ויכוח בין נוסע לדיילת בטיסת אינדיגו/צילום: טוויטר

סרטון ויראלי המראה ג'וקים במטבח של אחד ממטוסי "אינדיגו" - חברת לואוקוסט הודית - גרם לה להודות שאכן יש ג'וקים במטוסיה והורתה על חיטוי מיידי של כל הצי שלה.

הסרטון בן 20 השניות פורסם ברשת X (לשעבר טוויטר) על ידי העיתונאי טארון שוקלה ומראה לפחות שני ג'וקים זוחלים בחלק הפנימי של אזור אחסון של תא מטוסים. ההקשר של הסרטון אינו ברור והוא ללא קול, כך שלא ידוע אם המטוס היה באמצע טיסה או על הקרקע.

ממש בתחילת הסרטון ניתן לראות בתחתית מה שנראה כמו פסולת מזון מסוימת. בשלב זה, לא ידוע באיזה מטוס זה היה, אך ככל הנראה מדובר במטוס מצי איירבוס A320, המהווה את רוב הצי של חברת התעופה.

עוד אירועים בחברת אינדיגו:
נוסע רב עם דיילת על אוכל. היא לא נשארה חייבת. צפו
הטייס הודיע על עיכוב בטיסה. נוסע מאוכזב קם ופוצץ אותו. צפו

החברה: "הסרטון מראה פינה לא נקייה באחד ממטוסינו"

אינדיגו לקחה אחריות על הכשל התברואתי והכריזה מיד שהיא תחטא כל צי המטוסים שלה. התקרית עוררה שאלות בנוגע לסטנדרטים של ניקיון בתוך המטוסים של אינדיגו - נושא שהעלה ביקורת לגבי הניקיון במטוסיה בעבר. היגיינה באזור המטבחים ושמירת המזון במטוסים חשובה במיוחד לבטיחות ובריאות הנוסעים - למרבה הדאגה, האזור שבו אותרו הג'וקים יכול היה להיות המקום שבו מאוחסנות הארוחות לפני הגשתן.

בהצהרה, אמרה חברת התעופה, "אנו מודעים לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ומראה פינה לא נקייה באחד מהמטוסים שלנו. הצוות שלנו נקט מיידית את הפעולות הנדרשות בקבינת המטוס. כאמצעי זהירות, ניקינו מיד את כל הצי וביצענו הליכי חיטוי. באינדיגו אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים ביותר של ניקיון והיגיינה כדי להבטיח חוויה בטוחה ונטולת טרחה, ומצטערים על כל אי נוחות שנגרמה לנוסעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לא הפעם הראשונה שיש ג'וקים באינדיגו

אינדיגו התמודדה עם תלונות על תנאים לא סניטריים במטוסיה בעבר. בתקרית באפריל האחרון, נוסע בטיסת אינדיגו צילם ג'וק שזחל לשולחן המגש שלו בזמן שהוא אוכל.

ובתחילת החודש, נוסע אינדיגו מצא לכאורה בורג בסנדוויץ' שלו, בעוד נוסע אחר גילה תולעת בתוך הסנדוויץ' הצמחוני שלו, מה שגרם בסופו של דבר להתנצלות של חברת התעופה. תעשיית התעופה ההודית עבדה קשה כדי לשפר את חווית הנוסעים, כאשר רבים התלוננו על שירות לקוחות ותנאים גרועים במטוסים ובשדות תעופה. אינדיגו הייתה מעורבת בתקרית נוספת החודש, לאחר שספורטאית פאראלימפית טענה שחברת התעופה התעללה בה במהלך טיסה, ואפילו גרמה נזק לכיסא הגלגלים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully