וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו הגאה חושף: "הדייל ששכבתי איתו במטוס ידע שהרגע מתועד"

24.3.2024 / 0:10

כוכב הפורנו הגאה אוסטין וולף שיתף סרטון שלו מקיים יחסי מין עם דייל דלתא איירליינס בשירותי המטוס כשהם גבוה באוויר - והדבר הוביל לפיטורי הדייל. 5 שנים לאחר התקרית השערורייתית, וולף חושף מה בדיוק קרה שם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

כוככב הפורנו גייז אוסטין וולף/Austin Wolf - Hot Connection

כוכב הפורנו הגאה אוסטין וולף שובר שתיקה ומספר לראשונה מה בדיוק הוביל לשיתוף סרטון שלו מקיים יחסי מין עם דייל במהלך טיסה. בתקרית שעוררה סערה ב-2018, דייל דלתא איירליינס תועד במצלמה מקיים יחסי מין בתא השירותים במטוס עם כוכב הפורנו - מה שהוביל את חברת התעופה לפטרו. בזמנו טען הדייל שלא ידע כי הרגע מתועד במצלמה, אולם כעת וולף טוען שכל מי שריחם על הדייל המפוטר יכול להפסיק, שכן היה לו בהחלט מושג שהאקט תועד במצלמה וכי הוא בעצמו יזם את המפגש האווירי שלהם.

בזמנו דיווח ה-DailyMail שחברת התעופה דלתא איירליינס השעתה את הדייל שנצפה בסרטון מקיים יחסי מין עם וולף, כשלא ברור מי משני הצדדים אחראי לצילום הקטע ולפרסומו. אוסטין, כיום בן 42, סירב בהתחלה לדבר על המקרה אך לאור הביקוש הסכים לחשוף מה בדיוק קרה בטיסה. הדיווחים אז היו ככל הנראה היו נכונים: הדייל לא היה בתפקיד בזמן המקרה, אולם לבש את מדי החברה. השניים נכנסו לשירותים במהלך טיסה ארוכה, שם, בחלל הזעיר, בילו יחדיו כשמונה דקות. בסה"כ פורסמו שני סרטונים שירדו מאז מהאוויר והעובד הושעה מתפקידו עד לסיום הבדיקה המעמיקה אודות הפרת כללי ההתנהגות בחברה, כשבסופה הוחלט על פיטוריו.

כוכב הפורנו סיפר ל-Instinct Magazine בשנת 2020 שהוא והדייל פתחו בשיחה בגריינדר, אפליקציית היכרויות לקהילה הגאה, לפני ההמראה. "התחלנו לדבר כשעוד היינו על האדמה והחלטנו להיפגש אחרי שננחת", אמר. אולם כשהזוג המשיך לשוחח לאחר ההמראה, אוסטין טען שהדייל היה זה שעשה את הצעד הראשון. הוא הוסיף: "התחלנו לדבר באוויר מאחר שהיה לשנינו חיבור לאינטרנט. זה היה הרעיון שלו, אני חושב שהוא נסחף עם הרגע. כולנו שמענו על מועדון הסקס שנקרא ה-Mile High. לא חשבתי שזה עניין גדול".

אוסטין טוען שהדייל ידע שהוא כוכב פורנו והיה מודע לכך שהוא מתעד את המפגש המיני שלהם. הוא הסביר: "הוא ידע מי אני. הוא ידע שאני מצלם את זה. היה לי את הטלפון הגדול מאוד שלי, ביד המאוד גדולה שלי, בחלל המאוד קטן הזה - וזה היה ממש מול הפרצוף שלו. זה לא שהייתה לי מצלמה סודית סטייל 007 בכפתור החולצה".

הוא סיפר שלא פרסם את הסרטון בהתחלה כי הוא לא היה ברמה של סרטוני הפורנו הרגילים שלו. "חלפו חודשים ועדיין היה לי את הסרטון בטלפון. לא רציתי לפרסם אותו כי לא אהבתי אותו. זה לא בגלל הדייל, הבחור יפה. אבל זה היה חלל קטן והסרטון לא היה ברמה של סרטוני החובבנים האחרים שלי", אמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מאחר שהוא מעלה סרטונים מדי יום והרגיש שהיה לו חוסר במלאי, הוא החליט סוף סוף לפרסם את התיעוד. הוא הסביר: "אני לא מפספס יום. חיטטתי בטלפון שלי כדי למצוא סרטון לפירסום. נתקלתי בסרטון של דלתא ואמרתי שזה יעשה את העבודה. הסרטון היה באוויר במשך שלוש שעות לפני שהורדתי אותו, אבל זה היה מספיק כדי שהסרטון יופץ בין צוותי חברות התעופה השונות".

אוסטין הוסיף: "קיבלתי הודעות מדיילים וכוכבי פורנו שבעבר היו דיילים. אם אי פעם הייתם חלק מקבוצת פייסבוק בלעדית, דעו שיש קהילות למקצועות מסוימים. זה התפשט בקרב דיילים בקבוצת הפייסבוק הזו. כמה מהם פנו אלי ואמרו שבגלל המדים ותג השם שלו, הם ידעו מיד מי זה".

חברת דלתא איירליינס אסרה זמנית על אוסטין לטוס איתם אך לאחר שיחה עם עורך דינו, הם בסופו של דבר שינו את ההחלטה. הוא הוסיף: "התנצלתי. לא גורשתי משום חברת תעופה, אבל אני צריך להימנע משימוש בשירותים שלהם. עכשיו אני אפילו לא אסתכל לדיילים בעיניים, אפילו לא אדבר עם הנשים בנות השישים שעובדות כדיילות".

עוד דיילים שהסתבכו
סרטון חשפנות ביזארי במיוחד הוביל להשעייתה של דיילת בריטיש איירווייז

חברת התעופה חוקרת: האם דיילת "מוכרת סקס" בטיסות?

אוסטין וולף מספר על התקרית ההיא בפודקאסט Discretion Advised:

כשנכנס לפרטים נוספים על הסטוץ הידוע לשמצה בטיסת דלתא, אוסטין אמר לפודקאסט Discretion Advised שהוא והדייל עשו "כל מה שאפשר לחשוב עליו" בזמן הקצר שלהם בשירותים. הוא אמר שזו הייתה "ההזדמנות המושלמת" בשבילו, שכן הוא סיפר גם שאנשי צוות אחרים ידעו מה קורה ועזרו לוודא שהשניים לא נתפסים בשעת מעשה. "הדיילים האחרים היו צריכים לשמור על הדלת ולהגיד לנו מתי נוכל לצאת", הוא חשף.

בזמנו הדייל סיפר כי הוא לא נתן את הסכמתו לפרסום הסרטונים. "אני רק רוצה שיניחו לי לנפשי", הוא אמר בשיחת וואטסאפ עם ה-DailyMail, "אני רק מנסה להחזיר את חיי למסלולם". אחד מעמיתיו סיפר בתגובה: "אם זה היה נעשה בחשאי, אולי הוא היה יוצא מזה נקי, אבל כשהסרטונים פורסמו ברשת זה התפשט בחברה כמו אש בשדה קוצים. מישהו אפילו חיבר על זה מם שצוחק שהקריירה של הדייל ירדה בשירותים, תרתי משמע. זה היה דבר כל כך מטופש לעשות - ואחרי זה עוד לפרסם את זה ברשת. האיש המסכן הזה ודאי עבר חתיכת השפלה".

דובר של חברת התעופה דלתא איירליינס מסר אז בתגובה: "הסרטון אינו משקף את הסטנדרטים המקצועיים שאנו מצפים מהעובדים שלנו בזמן שהם מייצגים את המותג דלתא איירליינס או עולים כנוסעים למטוסי דלתא איירליינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully