וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע שלף סכין גילוח והצמיד לגרון הנוסעת שלידו. זה גזר הדין שקיבל

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:52

בטיסה מניו יורק לסולט לייק סיטי לפני כשנה, ניסה נוסע שיכור לפתוח בשיחה עם הנוסעת שלצידו. כשלזו נמאס והיא הרכיבה אוזניות כדי לצפות בטלוויזיה שמולה, הוא שלף סכין גילוח ואיים עליה. עכשיו הוא קיבל את גזר הדין

מטוס ג'ט בלו איירוויז. ShutterStock
ג'ט בלו/ShutterStock

נוסע שיכור בטיסת ג'ט בלו (JetBlue) משדה התעופה JFK בניו יורק לסולט לייק סיטי, החזיק סכין גילוח בצמוד לגרונה של נוסעת בגלל שלא רצתה לדבר איתו, ועכשיו נידון למאסר לאחר שהודה באשמה של נשיאת נשק בטיסה.

מריל דארל פאקרל (Merrill Darrell Fackrell), בן 42 מסירקיוז, כבר בילה קצת יותר משנה בכלא פדרלי בהמתנה למשפטו בגין התקרית שאירעה ב-21 בנובמבר 2022, לאחריה הוא שוחרר אולם נשאר בתקופת מבחן למשך שלוש שנים.

כחלק מהסדר הטיעון של פאקרל, התובעים הסכימו לבטל את האישומים בתקיפה בנשק מסוכן, שעונשו המירבי עשוי להיות 20 שנים. בית המשפט החליט גם לוותר על קנס כי לפאקרל אין יכולת לשלם.

התובעים טענו כי פאקרל הצליח להבריח סכין גילוח גס דרך הבידוק הביטחוני של רשות אבטחת התעבורה האמריקנית (TSA) בניו יורק, כשעלה על מטוס איירבוס A320 לטיסה של חמש שעות לסולט לייק סיטי.

הוא החזיק את סכין הגילוח סנטימטרים מגרונה

פאקרל ישב במושב החלון ליד נוסעת שישבה במושב האמצעי וניסה לפתוח בשיחה בזמן שהוא הוריד כמה משקאות אלכוהוליים שהדיילות הגישו לו. בסופו של דבר, לנוסעת נמאס מהשיחה, ולאחר טיול לשירותים, היא הרכיבה את האוזניות והחלה לצפות בטלוויזיה שבמשענת המושב שלה.

בלי אזהרה מוקדמת, פאקרל הניח את ידו על המסך שלה ואמר לה לעצור את הסרט. לאחר מכן, לכאורה, הוא החזיק את סכין הגילוח סנטימטרים מגרונה לפני שקפץ וצעק: "היא תהיה בסדר", ו"אף אחד לא צריך לדאוג". הנוסעת שלידה מיהרה לקדמת המטוס כדי לקרוא לעזרה, ונתנה לנוסעת המאוימת הזדמנות לקפוץ ממושבה ולברוח מפאקרל. לאחר מכן, נוסע אחר שכנע את פאקרל להפיל את הנשק ופרק אותו במהירות לפני שישב לצדו למשך שארית הטיסה.

במהלך הופעתו הראשונית בבית המשפט, הזהירה השופטת דפנה אוברג כי פאקרל מהווה סיכון משמעותי וכי ייתכן שהוא סובל ממצב בריאותי נפשי חמור שאינו מטופל בחלקו. פאקרל חויב לשלם קנס ראשוני של 100 דולר ונאסר עליו לשתות אלכוהול. הוא יצטרך לעבור עד שמונה בדיקות סמים ואלכוהול בחודש למשך כל תקופת המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully