וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבאשלו ערומכו: נכנס ערום לשדה תעופה וניסה לעבור את הביטחון

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 20:36

מרטין אבטימוב החנה את מכוניתו על המדרכה של נמל התעופה בפלורידה ופשוט נכנס אליו ערום כביום היוולדו. שם הוא טייל באזור הצ'ק אין, עד אשר נעצר על ידי מאבטחים. בית המשפט האשים אותו בפגיעה ברשויות החוק וחשיפת איבר מינו

אדם ערום, שהיה כביכול שיכור לחלוטין, נעצר בפלורידה ביום שני השבוע לאחר שנתפס מטייל כלאחר יד בשדה התעופה, לפני שניסה לעבור על פני האבטחה.

מרטין אבטימוב, בן 36, החנה את מכוניתו על המדרכה של נמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל-הוליווד, לפני שנכנס לבניין והציג את כל גופו לראווה, כך על פי משטרת מחוז ברוורד.

צילומים מתוך השדה מראים את אבטימוב כשהוא הולך בנונשלנטיות באזור הצ'ק-אין של טרמינל 1, בזמן שהנוסעים מפונים מדרכו משל האיש הערום. לבסוף, המשיך אבטימוב לאזור האבטחה של שדה התעופה, חלף על פני כמה מאבטחים של רשות אבטחת התחבורה של ארה"ב (TSA) ודיבר בצורה לא קוהרנטית.

אבטימוב התרחק מאזור הבידוק הבטחוני וניסה לפתוח דלת שעליה היה שלט "שטח פרטי, כך לפי סרטון שפורסם על ידי רשת הטלוויזיה WSVN במיאמי. בסופו של דבר הוא הגיע לאזור בדיקת המזוודות, שם פגשו אותו סגני השריף ומאבטחים בשדה התעופה.

בין האישומים: חשיפת איברי מין

כאשר המאבטחים ניגשו אליו במטרה להכניעו, החל אבטימוב להתנגד, אך לבסוף נלקח למעצר. התיעוד מראה את האיש כשהוא רכון מעל מסוע המטען, כאשר לפחות שני סגני השריף של מחוז בראוורד עצרו אותו, על פי סרטון שהגיע לידי לתחנת הטלוויזיה Local10.

על פי מסמכי בית המשפט, הוגשו לאובטימוב שורה של אישומים, כולל התנגדות למעצר באלימות, פגיעה ברשויות החוק (פעמיים) וחשיפת איברי מין. הוא הואשם גם בעבירה של הפרת סדר ושיכרון חושים.

אובטימוב הוכנס לכלא במחוז בראוורד, כשהערבות לשחרורו עמדה על 3,500 דולר ונאסר עליו להיכנס לשדה התעופה בגלל תעלולי העירום שלו. "אני אוסר עליו לחזור לנמל התעופה הבינלאומי של פורט לודרדייל-הוליווד", אמר שופט לאבטימוב במהלך הופעתו בבית המשפט ביום שלישי בבוקר.

יחד עם צו ההרחקה שלו משדה התעופה, אבטימוב נצטווה לעבור בדיקת פסיכיאטרית ונאמר לו לא להשתמש באלכוהול או סמים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully