וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס ל-280 יעדים בעולם: הקוד שייר החדש של אל על

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 17:52

אל על ודלתא איירליינס האמריקנית יחלו מ-1 בינואר 2024 להפעיל טיסות בקוד משותף, שיכללו הטבות הדדיות ללקוחות מועדוני הנאמנות של שתי החברות. השת"פ יאפשר לישראלים להגיע לכ-280 יעדים בעולם שדלתא טסה אליהם

מטוס הדרימליינר "נוף הגליל" החדש של אל על/צילום: ליאור שרון

חברת אל על וחברת דלתא איירליינס האמריקנית משיקות היום (שני) הסכם קוד שייר (Codeshare) ארוך טווח, המאפשר טיסות המשך ללקוחות הטסים בין ישראל ליבשת אמריקה.

הטיסות בקוד משותף יחלו מ-1 בינואר 2024 ויכללו הטבות הדדיות למועדוני הלקוחות של שתי החברות, כולל האפשרות לצבור ולממש מיילים/נקודות של SkyMiles או "הנוסע המתמיד" בטיסות החברה השותפה.

במסגרת ההסכם, לקוחות דלתא יוכלו לטוס מצפון אמריקה לתל אביב בטיסות ישירות של אל על מנמלי התעופה JFK ניו יורק, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי ופורט לודרדייל. הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שמפעילה דלתא מתל אביב לארה"ב (כשיחודשו), כמו גם לכ-280 טיסות המשך דרך נמלי התעופה המרכזיים של דלתא בארה"ב ב-JFK ניו יורק, אטלטנה, בוסטון ולוס אנג'לס, למגוון יעדים, בהם וושינגטון, סן פרנסיסקו, לאס וגאס, סיאטל, דאלאס וטורונטו.

אל על וחברת דלתא איירליינס. אל על,
אל על וחברת דלתא איירליינס/אל על

לטוס "אל על" בארה"ב גם בסופ"ש וחגים

מבחינת הנוסע הישראלי, הליך הזמנת הטיסות נותר זהה. כל לקוח יכול לרכוש כרטיס באמצעות האתר או באמצעות הסוכנים השונים. השינוי המהותי בטיסות לצפון אמריקה, הוא ששיתוף הפעולה עם דלתא ירחיב את תדירות הטיסות ויוסיף עשרות טיסות נוספות מתל אביב לארה"ב ולהיפך (גם בימים שאל על לא טסה בהם, כדוגמת סופ"ש וחגים). באל על מציינים, שמעבר לכך הנוסעים יקבלו פריסת קווי תעופה רחבה מאוד, עם אפשרויות לטיסות המשך רחבות יותר לכל הנוסעים הישראלים מ"ההאבים" של דלתא בארה"ב. משמעות גדולה עבור המגזר העסקי ויהדות ארה"ב (לביקור קרובים).

כמו כן, הנוסעים יוכלו לצבור נקודות במועדון הנוסע המתמיד, או במועדון סקיי מיילס (SkyMiles), אחד מבין השניים, לפי בחירת הנוסע, על כל מקטע שלם (ת"א-יעד סופי/ כרטיס נפרד של דלתא בקווים פנימיים שיכולים לצבור ללקוחות נקודות באל על). "זה מאפשר ללקוחות הישראלים שחברים במועדון סקיי מיילס לממש ולצבור נקודות בכל טיסות אל על ליעדים השונים בעולם (גם לאירופה ולמזרח)", אומרים בחברה.

החל מ-15 בינואר שתי חברות התעופה יציעו הטבות הדדיות לחברי מועדוני הנוסע המתמיד שלהן, כדוגמת מושב מועדף בטיסה, קדימות בצ'ק אין ובשלב העלייה למטוס, הטבת כבודה וכניסה לטרקלינים של דלתא (היכן שמתאפשר).

בתוך כך, דלתא הודיעה היום כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפחות עד סוף מרץ 2024, כך גם , אמריקן איירליינס. לופטנזה, לעומת זאת, תשוב לטוס לארץ כבר ב-8 בינואר 2024.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איירבאס A330-900neo של דלתא איירליינס. איירבאס,
לא תחזור לטוס לארץ עד סוף מרץ (לפחות). דלתא איירליינס/איירבאס

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "הסכם הקוד שייר יאפשר ללקוחות אל על שדרוג בהצעת הערך בכל הנוגע לטיסות מישראל למגוון יעדים ברחבי יבשת אמריקה. אנו שמחים לצרף לקהל לקוחותינו נוסעים חדשים מצפון אמריקה לתל אביב וממנה".

אלן בלמאר, נשיא דלתא בינ"ל: "דלתא ממשיכה לעמוד במחויבותה ארוכת השנים לשרת לקוחות ועסקים שמעוניינים בחווית טיסה נוחה ואיכותית לתל אביב וממנה. הודות להסכם הקוד שייר שלנו עם אל על, נוכל להציע ללקוחותינו אפשרויות טיסה נוחות יותר בין צפון אמריקה לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully