וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שעות באוויר: מטוס הסתובב חזרה בגלל תא שירותים אחד שפעל

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:40

מטוס הדרימליינר של חברת התעופה ההולנדית KLM, שהיה אמור לטוס כ-11 שעות מאמסטרדם ללוס אנג'לס, הסתובב אחרי 6.5 שעות באוויר כי 8 מתוך 9 תאי השירותים בו יצאו משימוש. במטוס היו 200 נוסעים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מקיים יחסי מין בשירותים של מטוס/aney stokes)

טיסת ק.ל.מ (KLM) מאמסטרדם ללוס אנג'לס נאלצה להסתובב באוויר, בגלל תא שירותים אחד בלבד שנותר בשימוש.

טיסה מס' KL601 שהופעלה במטוס בואינג 787-10 דרימליינר, עזבה את אמסטרדם ב-12 בפברואר באיחור של 40 דקות ללוס אנג'לס. משך הטיסה כ-11 שעות, אבל קצת יותר משעה לאחר הטיסה, צוות הודיעו על מספר שירותים שאינם בשירות.

בדרימליינר של KLM יש 9 שירותים - 1 מלפנים, 6 באמצע ו-2 מאחור. לדברי אחד הנוסעים, הקברניטים החליטו להסתובב, אך לבסוף שינו את דעתם והמשיכו בטיסה. אבל כעבור שעה נוספת של טיסה, כשרק תא שירותים אחד היה בשירות עבור יותר מ-200 נוסעים, לטייסים לא הייתה ברירה אלא לחזור לאמסטרדם.

שירותים במטוס. Shutterstock, ShutterStock
רק תא שירותים אחד היה בשירות עבור יותר מ-200 נוסעים (אילוסטרציה)/ShutterStock, Shutterstock

מטוסים נדרשים להחזיק במספר מסוים של שירותים במצב תקין

הטיסה הסתובבה בגובה 10,000 ק"מ ונחתה חזרה באמסטרדם 6 שעות ו-30 דקות לאחר ההמראה, והמטוס חזר לשירות רק למחרת בטיסה ליוסטון, ארה"ב.

מטוסים מסחריים נדרשים להחזיק במספר מסוים של שירותים במצב תקין ביחס למספר הנוסעים במטוס. שירותים במטוס יכולים להיות לא-שמישים מסיבות רבות: להיסתם על ידי מישהו שמקיא בכיור, או על ידי זריקת נייר או חפצים אחרים בכיור, או במושב האסלה. לפעמים, כאשר מיכל הפסולת מלא, או כשיש בעיה בחיישן המיכל שמספק אות שגוי, מה שגורם לכל השטיפות המחוברות לאותו מיכל לא לעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully