וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מתה לבדה בחדרה בקרוז של רויאל קריביאן

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 9:11

"חדשות עצובות. מקרה מוות ראשון בהפלגה העולמית שלנו", עדכנה בלוגרית קרוזים את עוקביה, בזמן שחזתה בצוות הספינה נושא גופת אישה. מסתבר שהאישה מתה לבד בחדרה בשיט של 9 חודשים של רויאל קריביאן

קרוז ב"אוניית רפסודי אוף דה סיז" של רויאל קריביאן/צילום: יואב איתיאל

נוסעת בקרוז של חברת של רויאל קריביאן, שהפעילה בעבר גם קרוזים מישראל, מתה על הסיפון בשיט של תשעה חודשים בעולם.

יוצרת התוכן הפופולרית וחובבת ספינות השיט אדיטה (@aditaml2759), שנמצאת באותו שיט עולמי של רויאל קריביאן, שיתפה בחשבון הטיקטוק שלה שהיא ראתה גופת אישה מובלת מחדרה על ידי אנשי הצוות, כך לפי סרטון שפורסם בחשבון שלה ביום ראשון, אולם הוסר מהרשת.

עוד על רויאל קריביאן:
רצינו קצת חו"ל, קיבלנו שכונה ישראלית: על הקרוז מחיפה של רויאל קריביאן
הספינה הגדולה בעולם היא הבלוף שגורם את הנזק הכי גדול לסביבה


"חדשות עצובות. מקרה מוות ראשון בהפלגה העולמית האולטימטיבית שלנו", כתבה אדיטה לעוקביה כששיתפה עדכונים על מסע הספינה כשעגנה בלוס אנג'לס. לדבריה, האורחת הייתה אישה מבוגרת שנסעה לבד ומתה בחדרה. "באתי לחדר שלי, בדיוק כשהוציאו את הגופה. מאוד עצוב לי, כי הייתי שם כדי לצפות בכך", אמרה אדיטה.

ספנית "סרנדת הים" של רויאל קריביאן. ShutterStock
"חדשות עצובות. מקרה מוות ראשון בהפלגה העולמית שלנו". "סרנדת הים" של רויאל קריביאן/ShutterStock

רויאל קריביאן: "הנוסעת מתה למרבה הצער"

רויאל קריביאן לא הגיבה מיד לבקשת הניו יורק פוסט, שפירסם את מקרה המוות, אבל חברת השיט אכן אישרה שנוסעת מתה בהצהרה לאתר "פיפל".

"אורחת שהפליגה על סיפון 'סרנדת הים' (Serenade of the Seas) מתה למרבה הצער. אנו מספקים באופן פעיל תמיכה וסיוע ליקיריה של האורחת בשלב זה. מתוך רצון לשמור על פרטיות האורחת ובני משפחתה, אין לנו עוד מה לשתף בשלב זה", נכתב בהודעה.

רוב ספינות הקרוזים הגדולות נדרשות להחזיק הן חדרי מתים והן שקי גופות על סיפונן במקרה של מוות בטרם עת של אורחים, או עובדים כשהם מפליגים בים. גופותיהם של אלה שמתים בזמן בים נשמרות בדרך כלל בחדר המתים, עד שהספינה מגיעה לנמל העיירה העיקרי הבא שלה, בהתאם לסידורים שניתן לעשות כדי להעביר את הגופה.

עוד בוואלה!

רצינו קצת חו"ל, קיבלנו שכונה ישראלית: על הקרוז מחיפה לקפריסין

לכתבה המלאה
אוניית רפסודי אוף דה סיז של רויאל קריביאן. יואב איתיאל
רוב הספינות נדרשות להחזיק חדרי מתים ושקי גופות. ספינה של רויאל קריביאן ששטה מחיפה/יואב איתיאל

השיט עוצר ב-65 מדינות

השיט בן תשעה החודשים שהושק ממיאמי ב-10 בדצמבר נתן השראה לגולשי טיקטוק, הן על הספינה והן מחוצה לה, לפרסם סרטונים על החופשה הארוכה והדרמה הפוטנציאלית בקרב הנוסעים - כאשר יש מי שהכריזו על "תוכנית ריאליטי של טיקטוק של תשעה חודשים".

אדיטה, שנמצאת על הספינה עם בעלה, צברה יותר מ-65,000 עוקבים ברשת החברתית ומפרסמת פוסטים באופן תכוף על חוויותיה על סיפון השיט. היא משתפת סרטונים המעדכנים את העוקבים לגבי היכן נמצאת הספינה בעולם.

השיט בן 274 לילות - הארוך ביותר של החברה - עוגן ב-65 מדינות והספינה יכולה להכיל עד 2,476 אורחים. בחודש שעבר השיקה רויאל קריביאן את הספינה הגדולה בעולם שיכולה להכיל כ-10,000 אורחים ואנשי צוות, אולם בעולם נשמעה ביקורת לגבי עוצמת הזיהום של ספינה כה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully