וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלה הדברים המטרידים ביותר שראיתי ב-25 שנות דיילות"

4.4.2024 / 0:01

ממפגשים מיניים בין טייסים לדיילים ועד צואה וטמפונים שנותרו על המושבים: דייל אוויר מספר על הדברים המטרידים ביותר שנחשף אליהם ב-25 שנות הקריירה שלו

זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים/צילום: Virgin Atlantic

דייל אוויר מעורר סערה ברשת לאחר שחשף כמה מהדברים המאוד מטרידים שראה במהלך 25 שנות הקריירה שלו, כולל סקס בין טייסים, דיילים ונוסעים, התפרעויות שהגיעו לכדי אלימות ונוסעים שהשאירו אחריהם מושבים מלוכלכים בצואה. את חוויותיו המטורפות הוא שיתף בפוסט "שאל אותי כל דבר" שעלה ברדיט. הוא כתב בפוסט: "אני דייל בחברת תעופה גדולה בארה"ב, בה אני עובד כבר 25 שנה. דברו איתי….". הדייל לא חשף את שמו או את שם חברת התעופה בה הוא עובד, אך ציין שהוא עובד בעיקר בטיסות בוקר פנימיות המחייבות אותו להיות בשדה התעופה ב-5 או 6 בבוקר ולהישאר עד 17:00 אחה"צ.

בין היתר ציין הדייל את ההטבות שמגיעות עם העבודה כמו ביטוח בריאות משתלם, מחירי טיסות מוזלים, ביקורים בערים שונות במסגרת העבודה וגיוון - שזה דבר חשוב בכל עבודה. הוא גם ציין את החסרונות של המקצוע, כמו להיות רחוק מהבית במשך 3 ימים בכל פעם, לא לקבל תשלום עבור חלק מהמשימות היומיומיות ולהיאלץ להתמודד עם "נוסעים מרושעים".

כן, יש לא מעט "נוסעים מרושעים" לדבריו. הוא סיפר שהוא תופס מדי שבוע אנשים שמנסים לעשן בתא השירותים הקטן על אף שנאמר להם במפורש לא לעשות זאת. הוא גם תופס על חם נוסעים שמנסים להצטרף ל"מועדון היי-מייל" (Mile High Club) המתורגם לעברית לפעמים כ"מועדון המייל הגבוה", בו חברים כל מי שהתנסה ביחסי מין כאלה או אחרים בתוך המטוס בזמן שהוא גבוה באוויר.

דייל בטיסה. Svitlana Hulko, ShutterStock
דייל חושף את הדברים הכי מטרידים שנחשף אליהם בטיסות/ShutterStock, Svitlana Hulko

תופתעו לשמוע (או שלא) שאלה לא רק הנוסעים שאוהבים ליהנות להם מסקס מזדמן בגובה של 30 אלף רגל. כשהדייל נשאל אם הוא עשה את זה אי פעם עם נוסע או עמית לעבודה בזמן העבודה או אחריה, הוא השיב: "נוסע, כן. איש צוות אחר... קיבלתי הצעות אבל לא". לדבריו, עמיתים לעבודה שגם שוכבים זה לא דבר שקורה "בתדירות שהשמועות טוענות", אולם "מה שכן קורה הרבה זה טייסים סטרייטים נשואים ששוכבים עם דיילים הומוסקסואלים".

עם זאת, הוא אומר שכמה מהדברים הגרועים ביותר שהוא צפה בהם הם נוסעים ש"עושים קקי או משתינים" במושביהם. זה לא אמור להפתיע אתכם: מוקדם יותר השנה דווח על נוסע עשה את צרכיו במכנסיים בטיסת דלתא שיצאה בערב חג המולד - והשאיר צואה מרוחה על כל המושב. בהמשך ישיר, הדייל אמר שהוא גם ראה "קונדומים משומשים, תחתונים מזוהמים (נשים וגברים), טמפונים משומשים... וזה רק חלק קטן".

הוא נתקל גם בנוסעים שניסו לירוק עליו ולהכות אותו. "אנשים חושבים שעלייה למטוס היא זכות שלהם, שמגיע להם הכל והם לא לוקחים את מה שאנחנו אומרים ברצינות", כתב הדייל, "כל הלך הרוח של הלקוחות שינה את העבודה שלנו".

עוד בנושא:
סקס עם הטייסים בקוקפיט ו"ציד" נוסעים על המטוס: דיילות לשעבר חושפות

הדיילת חשפה: כך הנוסעים מתחילים איתי אחרי הטיסה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דיילות משתפות את סיפורי האימה שלהן:

לא רק הנוסעים הופכים את הטיסה לקשה לפעמים. הוא נזכר באירוע בו המטוס חלף בקטע של מערבולות אוויר שהיה כה קשוח, עד שהוא עף וחבט את ראשו בידית הדלת.

למרבה הצער, שכר הדיילים לא גבוה מספיק כדי להתמודד עם הגזרות - לפחות בהתחלה. "תלוי בחברת התעופה, אבל בדרך כלל השכר ההתחלתי הוא בסביבות 24 דולר לשעת טיסה", חשף הדייל, "זה לא כולל קצבה יומית. חלקם משלמים יותר אם הטיסות מלאות או כמעט מלאות, באיזו עמדה אתה טס וכו'". עם זאת הוא מספר שהשכר עולה עם השנים: "התשלום הגבוה ביותר הוא לאחר כ-15 שנה בתפקיד ואז זה בערך 75 דולר לשעת טיסה".

באשר למפגשים הטובים והגרועים ביותר שלו עם כוכבים שעולים על טיסות, הדייל טען: "המפגש הכי טוב שלי היה עם ג'ין סימונס מ-KISS. הגרוע ביותר היה עם ג'וליה רוברטס (וזה היה לפני שלושה שבועות). היא לא נחמדה בכלל".

על אף כל התקריות הלא נעימות, הדייל מעודד אנשים מכל הגילאים לעבוד כדיילים. "יש לנו אנשים בסוף שנות ה-50 ובשנות ה-60 לחייהם שמתקבלים לעבודה", הוא אמר, "יש גם הרבה יתרונות למקצוע. אני ממליץ ללכת על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully