וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל לשעבר חושף באילו קודים דיילות ודיילים משתמשים כדי לרכל עליכם

25.2.2024 / 0:03

מתברר שדיילים מרכלים עלינו - ועד היום לא הייתה לנו שום דרך לעלות על זה. דייל לשעבר חושף כמה מהקודים הסודיים בהם אנשי צוות האוויר משתמשים כדי לסמן אחד לשני מי הנוסע החתיך ומי המעצבן

ג'יי רוברטס חושף סודות של דיילים/aflyguytravels

אל תתנו למדים, לדיבור הרהוט ולחיוך הרחב להטעות אתכם. דיילים ודיילות מרכלים עליכם. הרבה. עד כדי כך שיש להם קודים סודיים שנועדו לדבר עליכם ממש לידכם בלי שיהיה לכם מושג.

הדייל לשעבר ומנהל רשת הטרקלין Fly Guy ג'יי רוברטס, שעבד בחברת התעופה אמירטס, טוען שבפעם הבאה שדיילים אומרים אחד לשני שאתם VIP, אין לכם באמת סיבה לשמוח. הם לא מתכוונים לכך שאתם אישיות חשובה מאוד (Very Important Person) אלא אישיות מעצבנת מאוד (Very Irritating Person).

בשיחה עם MailOnline Travel הוא חשף עוד מספר מילות קוד שדיילים משתמשים בהם כדי לרכל על נוסעים. הוא אמר: "כשאתה מרותק למטוס במשך שעות ארוכות, השעמום מתחיל, מה שגורם לחברי צוות רבים להתכוונן למה שאנו מכנים CCFM, או רדיו צוות תא הנוסעים, לקבלת הרכילות האחרונה מהמעברים". הרשימה של ג'יי מגיעה מנסיונו האישי, כמו גם ממידע שקיבל מדיילים שעובדים בחברות תעופה אחרות.

הוא אמר: "יש לנו את ה-BOB שמשמעו 'הטוב ביותר על הטיסה' (Best On Board) או PITA שמשמעו 'קרציה' (Pain In The Ass). אני אוהב את ABP (Able Bodied Passenger), קוד רשמי לנוסע שהצוות בוחר בו מנטלית במהלך כל טיסה כדי לסייע במקרה חירום. באופן לא רשמי הקוד הזה נועד לתאר נוסעים שהצוות חושב שהם אטרקטיביים. בדומה ל-ABP יש לנו את ה-BOB (Babe On Board) שגם הוא קיצור פלרטטני שדיילים משתמשים בו כדי להודיע אחד לשני בסתר שיש להם קראש על אחד הנוסעים".

הדייל ג'יי רוברטס. aflyguytravels, צילום מסך
הדייל ג'יי רוברטס חושף את סודות הדיילים/צילום מסך, aflyguytravels

מכירים את הנוסע שלא הזמין ארוחה מיוחדת אבל לא אוהב את הארוחה הסטנדרטית המוצעת בטיסה אז הוא ממציא פתאום שהוא צמחוני רק כדי לקבל מנה אחרת? אז גם לזה יש להם קוד: SVML (Suddenly Vegetarian Meal). ג'יי טוען שצוות הדיילים ישתמש בקוד POS (Passenger Of Size) כדי לתאר נוסעים כבדי משקל שדורשים הארכה של חגורת הבטיחות. הוא גם אומר שרבים מהם משתמשים במונח "בתולת ים" כדי לתאר נוסע שנשכב על מושבים ריקים כדי למנוע מאחרים לשבת בשורה שלו. "אה, ויש לנו גם את ה-HOB", אמר ג'יי, "משמעותו חתיך על הטיסה (Hotty On Board)"

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
דיילת חושפת: "נוסעת בישלה דג במטוס, אחד מרח צואה על הקיר ואחרים עשו סקס"

דייל חושף: כך תשיגו אלכוהול בחינם ומקום נוסף לרגליים בטיסה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ג'יי הוסיף שלא כל מילות הקוד נועדו לרכל על הנוסעים. לדבריו, חלקן נועדו כדי להעביר מידע אישי על נוסעים שעדיף שסובביהם לא ידעו עליו. אלה נקראים קודי בקשת שירותים מיוחדים (SSR). הוא הסביר: "קודי SSR ספציפיים משמשים דרך דיסקרטית לצוותי חברת התעופה לטפל במצבים רגישים הנוגעים לפרטיות הנוסעים. לדוגמה, כאשר מישהו מגורש מהארץ, צוות הקרקע עשוי להשתמש בקודים DEPA או DEPU כדי להעביר מידע זה בדיסקרטיות ליתר הצוות במהלך העלייה למטוס, תוך הימנעות מהצורך לציין בגלוי, 'הנוסע הזה מגורש'. קוד נוסף הוא INAD, המתייחס לאדם שנמנעה ממנו כניסה לארץ".

הוא הוסיף: "קודי SSR נפוצים אחרים שאתם עשויים לשמוע במטוס הם UM (ילד שנוסע לבד), MEDA (מקרה רפואי), DPAX (נוסע מפריע), DND (נא לא להפריע), EBL (אכול לפני הנחיתה) ו-CIP - לסמן שלאדם יש חשיבות מסחרית לחברת התעופה. אה, ואם מישהו אומר עליכם שאתם SFU, תתכוננו ליהנות כי פירוש הדבר שהנוסע הזה הוא 'מיועד לשדרוג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully