וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל חושף: כך תשיגו אלכוהול בחינם ומקום נוסף לרגליים בטיסה

13.12.2022 / 0:01

קרייג פית'רבי, נשיא איגוד הדיילים בניו זילנד, טוען שיש כמה שיטות שיעזרו לכם לקבל צ'ופרים על המטוס ללא שום תוספת כסף - מכוס שמפניה ועד מושב עם מקום נוסף לרגליים ואפילו מושב במחלקת עסקים

חמישה דברים שאסור לעשות במטוס/@tommycimato

כשמדובר בטיסות, בעיקר הארוכות שבהן, שידרוג ממושב רגיל למושב עם מרווח גדול ברגליים הוא דבר משמעותי מאוד. אפילו פינוק מתוק או כוס שמפנייה על חשבון הבית מרגיש לנו כמו זכייה בלוטו. כעת דייל בכיר טוען שהדרך לקבל את כל הצ'ופרים הקטנים אך מאוד חיוניים האלה היא נורא פשוטה, לרוב. הוא טוען שיחס הוגן, חיוך והתעניינות כבר יעזרו לכם לעלות לראש רשימת מקבלי הצ'ופרים. עם זאת, הוא מציע לנצל הזדמנויות נוספות.

קרייג פית'רבי, נשיא איגוד הדיילים בניו זילנד, טוען שאם אתם במקרים חוגגים יום נישואים או יום הולדת ביום הטיסה - מה שבהחלט הגיוני שיקרה כי רובנו אוהבים לחגוג יום הולדת בחו"ל - ציינו זאת בפני צוות הדיילים ואולי תזכו במתנה או שידרוג. הוא אמר ל-Stuff: "אם נוסע חוגג אירוע מיוחד, כמו יום הולדת, צוות הדיילים בטיסה עשוי לעשות משהו כדי להפוך את הטיסה שלו לבלתי נשכחת. רק בשבוע שעבר נסעתי לבריסביין וחזרה - והיה לנו על הטיסה מישהו שחגג 50. מיד העברנו שתי כוסות שמפניה ממחלקת העסקים למחלקת התיירים, היכן שהוא ישב".

דיילים. ShutterStock
"אם נוסע חוגג אירוע מיוחד, כמו יום הולדת, צוות הדיילים בטיסה עשוי לעשות משהו כדי להפוך את הטיסה שלו לבלתי נשכחת"/ShutterStock

הוא לא היחיד טוען את זה
דיילת חושפת שיטה שתשדרג אתכם בחינם למחלקה ראשונה
הדיילת שתסכים לשדרג אתכם רק במקרה אחד

סיבה נוספת שתסייע לכם לקבל שידרוג היא מצב רפואי. לא המצב הרפואי שלכם - אלא של אחד הנוסעים האחרים. קרייג נזכר שאחת הנוסעות שלו עברה הפלה במהלך הטיסה ואחד הנוסעים בטיסה שהיה רופא סייע ברגע הקשה. כאות תודה קרייג הציע לו שדרוג למחלקת עסקים. הוא אמר: "היו לי מושבים פנויים, אז העברתי אותו למחלקת עסקים וסיפרתי לכל שאר הלקוחות במחלקה למה אני עושה את זה כדי שהם יבינו את החלטתי", הוא שיתף.

חברות תעופה רבות מספקות לצוות הדיילים שלהן את הכלים והסמכות לשדרג חלק מהנוסעים במידת הצורך. קרייג מציע גם לשחד את הדיילים כדי שיעניקו להם יחס חם - ולא, הכוונה היא לא למזומן מתחת לשולחן. הוא מציע לתת לדיילים מתנה קטנה שתשתלם להם בהמשך הטיסה. שון קתלין, דיילת בדימוס, אמרה ל-SFGate: "תביאו להם שוקולד. תביאו להם ממתקים. זה יעלה לכם רק כמה דולרים וכך תוכלו להודות להם. אני מבטיחה שתקבלו משקאות חינם בזכות זה. מאה אחוז".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיילים. ShutterStock
שוקולד תמורת שמפניה/ShutterStock

חברות תעופה רבות אינן מאפשרות לצוות שלהן לקבל מזומן או מתנות גדולות, אך קרייג טוען ש"מחוות תודה קטנות" כמו שוקולד וכרטיסי ברכה זה משהו שבהחלט אפשרי ובהחלט יבוא לטובתכם. קתלין הוסיפה: "צוות הדיילים תמיד אסיר תודה על כרטיסים ומתנות קטנות, אבל הם לא מצפים למתנות בכלל - במיוחד אחרי עידן הקורונה, שבו הם אסירי תודה פשוט לחזור לעבודה".

ויו וינסנט, מנכ"ל אייר ניו זילנד של צוות הקבינה, אמר ל-Stuff: "הדיילים עובדים קשה מאוד כדי להביא לקוחות למקום שבו הם צריכים להיות, אז המתנה הטובה ביותר שלקוחות יכולים לתת לצוות שלנו היא ברכה ידידותית, חיוך גדול ותודה". קתלין אישרה: "כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לזכות בכבוד של צוות הדיילים הוא להיות נחמד. מה שאני תמיד אומרת לאנשים, זה כל כך בסיסי, הוא להגיד: 'שלום, האם עובר עליך יום טוב?'. אם אתם מכירים בקיומנו, אני נשבעת באלוהים, אתם תהיו כמו ג'ורג' קלוני בשבילנו. ככה זה עובד שם למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully