וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר סיישל הודיעה על החזרת הטיסות הישירות לישראל

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 10:59

המלדיביים אולי לא רוצים אותנו, אבל השכנים באיי סיישל דווקא כן, ולכן "אייר סיישל" מחזירה מהחודש הבא את הטיסה השבועית למדינת האיים. צריכים התאווררות? הנה כמה שזה יעלה לכם

בווידאו: כפיים לטייס: הישראלים שנתקעו בסעודיה נחתו בנתב"ג/ליזה דביר, דובר רש"ת, עדי פלדמן אורה לפידות

עוד ועוד חברות מסמנות את חזרתן לארץ, כשהיום (שני) הודיעה חברת התעופה "אייר סיישל" על החזרת טיסה שבועית לאיי סיישל, בימי שלישי.

הטיסה הראשונה לבירה מאהה תתבצע ביום שלישי 6 בפברואר בשעה 23:25. הגעה לסיישל בשעה 07:45 (ב-7 בפברואר). הטיסה החוזרת תתבצע ב-13 בפברואר בשעה 17:30. הגעה לשדה התעופה בן גוריון בשעה 21:50. משך הטיסה 6:20 שעות.

לרגל חידוש הטיסות הישירות, שהופעלו לראשונה בשנת 2019, "אייר סיישל" מציעה מחיר של החל מ-655 דולרים לטיסה במחלקת תיירות (כולל מזוודה עד 30 ק"ג). כרטיסי מחלקת עסקים מתחילים מ-1,591 דולרים (כוללים מזוודה עד 40 ק"ג).

המטוס שיבצע את הטיסה הינו Airbus A320neo עם 156 מושבים במחלקת תיירות ו-12 מקומות במחלקת עסקים.

אייר סיישל. Shutterstock, ShutterStock
חוזרת בפברואר להפעיל טיסות ישירות. אייר סיישל/ShutterStock, Shutterstock

"תקופה נהדרת ליהנות מחופי הים האקזוטיים"

כזכור, אייר סיישל הפעילה טיסות ישירות עד לתחילת המלחמה בעזה, אולם פסקה לעשות זאת כמו שאר חברות התעופה ששבות לאיטן להפעיל טיסות לארץ. ה"שכנים" של סיישל, האיים המלדיביים, הודיעו לפני כחודשיים שהם יאסרו על בעלי דרכונים ישראלים להיכנס למדינה בעקבות "תוקפנות חסרת הבחנה של ישראל נגד עזה", כך כינו את פעולת צה"ל ברצועה.

עוד נזכיר, כי באוגוסט האחרון טיסה של אייר סיישל, שעשתה את דרכה לישראל נחתה בג'דה שבמערב סעודיה כשעל סיפונה 128 נוסעים ישראלים - זאת לראשונה מאז פתיחת המרחב האווירי של סעודיה עבור מטוסים ישראליים.

מר צ'רלס ג'ונסון, סמנכ"ל שיווק של "אייר סיישל" מסר :"אנו נרגשים לחדש את הטיסות הישירות מישראל לסיישל. זו תקופה נהדרת ליהנות מחופי הים האקזוטיים ומזג האוויר החם בסביבה בטוחה ורגועה".

מחברת "טרנובה", המייצגת את אייר סיישל בישראל נמסר: "אנו מקווים שהגישה הישירה לסיישל תשרת את הישראלים הרבים הזקוקים להפוגה המרגיעה. אנו מברכים את אייר סיישל על שובם לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully