וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי סקס בגרנד קניון - ואעשה זאת בכל שבעת פלאי הטבע של ארה"ב"

11.1.2024 / 0:06

בני הזוג קיילי קיליון וקודי נלסון אוהבים לעשות סקס בפומבי. אחרי שקיימו יחסי מין מחוץ לאצטדיון מוקף במאבטחים ובגרנד קניון, קיילי נשבעת שהם הולכים לעשות את זה בכל אחד משבעת פלאי הטבע של ארה"ב

בני הזוג שעושים סקס בטבע/kaylee_killi0n

"משפיענית נסיעות" שהפכה וויראלית לאחר שקיימה יחסי מין מחוץ לאצטדיון במהלך משחק פוטבול של ה-NFL ובגרנד קניון, אומרת שהיא כעת במשימה "לעשות אהבה" בכל שבעת פלאי הטבע של צפון אמריקה, כשמלבד הגרנד קניון הרשימה כוללת גם את מפרץ פאנדי, מפלי הניאגרה, הר דנאלי, מערכת הפארקים רדווד, סיסטמה סק אקטון - מערכת המערות הלבנה והפארקים הלאומיים ילוסטון ויוסמיטי.

קיילי קיליון בת ה-27 הצהירה על הכוונות הנועזות שלה בראיון ל-NudePR, שם סיפרה שהיא והחבר שלה, קודי נלסון בן ה-29, כבר סימנו וי על הגרנד קניון. "קודי ואני אוהבים לטייל ולראות מקומות חדשים, במיוחד פארקים לאומיים, ואנחנו גם אוהבים לקיים יחסי מין בפומבי", היא סיפרה, "אנחנו תמיד חוששים שיתפסו אותנו, אבל זה חלק מהכיף ומההתרגשות - וזה מה שמדליק אותנו".

קיליון ונלסון נהנו מסקס באוויר הפתוח בגרנד קניון בסוף אוקטובר ושיתפו כמה תמונות וסרטונים של המפגש באינסטגרם. הזוג המאוהב מטייל כעת ברחבי המדינה בטנדר, כשהיעדים הבאים שלהם הם יוסמיטי וילוסטון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אנחנו אוהבים את הסיכון ששי בבפוטנציאל להיתפס בזמן שאנחנו ממשיכים לחקור את ארצנו היפה", טענה קיליון, "עשינו סקס בכל מקום שאתם יכולים לחשוב עליו ובהחלט נמשיך לעשות את זה במצבים מסוכנים, מכיוון שאנחנו אוהבים את הריגוש".

עוד אנשים שנהנים מזה
מול ילדים וקהל מריע: זוג קיים יחסי מין בבריכה שקופה במלון

תיירים שעושים סקס בדיונות בספרד, הורסים את שמורת הטבע

בחודש שעבר קיליון עלתה לכותרות לאחר שחשפה ברשתות החברתיות את הסקס שעשתה מחוץ לאצטדיון סטייט פארם באריזונה, בזמן שהקרדינלס שיחקו נגד סינסינטי בנגלס. "הקרדינלים הפסידו וחשתי תעוזה", היא הסבירה בסרטון, "קיימנו יחסי מין בכל מיני מקומות מוזרים ונפלאים, אז מגרש החניה של האצטדיון נראה כמו מקום טוב להוסיף לרשימה".

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


"בטח עשינו את זה רק 10 דקות כי זה היה כל כך מסוכן. היו שוטרים ומאבטחים בסביבה", הוסיפה קיליון, "זה היה מדהים והריגוש להיתפס הפך את זה למרגש עוד יותר".

הפתיחות המפתיעה שלה סייעה לה לצבור פופולאריות ברשתות החברתיות, כשלעמוד האינסטגרם שלה יש כמעט חצי מיליון עוקבים. יש לה גם עמוד אינסטגרם משותף עם בן הזוג שם יש לה עוד 66 אלף עוקבים, אך את רוב הפוסטים היא משתפת בשניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully