וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול ילדים וקהל מריע: זוג קיים יחסי מין בבריכה שקופה במלון

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 1:43

זוג חסר בושה החל לקיים יחסי מין בבריכה שקופה במרפסת בבית מלון בברזיל, כשהקהל נאסף מיד כדי לצפות בפעילות. מצד בית המלון לא מתכוונים לשתוק ורוצים שהזוג ישלם על מעשיהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אשה מצטלמת בצורה נועזת בבריכה מלאה בילדים/Twitter/influenceritw

צלם אנונימי הצליח לתפוס את הרגע כשזוג ברזילאי נועז במיוחד החליט לקיים יחסי מין בבריכה שקופה בבית מלון, בעוד שקהל רב (הכולל ילדים) התאסף כדי לצפות בתצוגה שלהם. הסירטון שאותו צלם תיעד ופרסם כבר עושה גלים, תרתי משמע, ברשתות החברתיות. התקרית קרתה ב"בריכה פרטית" מחוץ לאחד החדרים בפוסואדה ביץ' פרונט אין שבפראיה דו פונטיל בברזיל, לפי תצהיר של המלון.

הסירטון עצמו הוא רק בן 30 שניות ומראה את הזוג חסר הבושה מקיים יחסי מין בבריכה בצורת ריבוע בעלת קירות זכוכית שבמרפסת של הקומה השנייה, כשכל מי שעבור במקום יכול לראות. לאורך הזמן, קהל של צופים החל להתאסף מחוץ למלון כדי לראות את הפעילות - במה שנראה כמו שני אנשים בתוך אקווריום.

הפעילות הזאת לא עברה בשקט עם הנהלת המלון. "מלון הפוסואדה רוצה לציין שיש לנו מדיניות נוקשה נגד פעילות שכזאת ואנחנו חוקרים את כל העובדות", אמרו נציגי המלון בשיחה עם התקשורת המקומית, "זה נחשב לפשע לפי חוק, הזוג אמורים לעמוד לסנקציות אזרחיות ופליליות ואנחנו נעזור לרשויות בכל המידע כדי שהם ייענשו".

מצד הרשויות נמסר כי הם מתחילים בחקירה בנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully