וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית ביצעה ריקוד על עמוד בפארק לאומי - ועברה סקילה ברשת

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 11:01

ריקוד אקזוטי על עמוד בפארק באיים הקנאריים שבספרד גרם לתושבים האזור לקבוע שמדובר בחוסר כבוד לפארק והחליטו להגיב לה בזעם ברשתות החברתיות. התגובה שלה לא איחרה להגיע והיא האשימה אותם בגזענות

אבה בז - רקדנית על עמוד/@ada_bez

דוגמנית ספגה מתקפה ושיימינג ברשת בגלל שפרסמה ברשתות החברתיות סרטון שלה מבצעת ריקוד על עמוד -בפארק לאומי מוגן שהוא אתר מורשת עולמית.

הרקדנית עדה בז התפשטה ונותרה עם בגד גוף זעיר ומנומר זעיר בקליפ שצילמה בפארק הלאומי טיידה בטנריפה שבאיים הקנריים הספרדיים. אלפי העוקבים שלה ברשת ראו אותה כורכת את רגליה סביב המוט הנייד שלה תוך כדי שהיא מציגה תנועות אקרובטיות מול המצלמה.

הבעיה? הפארק הוא אתר מורשת עולמי המוגן על ידי אונסק"ו שנוצר סביב הר טיידה, אחד מהרי הגעש הגבוהים בעולם. טיידה הוא הר הגעש פעיל, ההתפרצות האחרונה התרחשה בהר בשנת 1909 והאזור סביבו כלול בפארק הלאומי טיידה, ששטחו 189 קמ"ר והוכרז אתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ב-29 ביוני 2007.

בז פרסמה את הסרטון וכתבה באינסטגרם שלה: "הר געש, שמש, רוח, כוכב לכת. אני מרגישה כל כך חיה".

זאת היא

בעוד שהדוגמנית/רקדנית אולי ציפתה לקבל לייקים ותגובות חיוביות לפוסט שלה, הגולשים ברשת החברתית הציפו אותה בתגובות שמגנות את מעשיה. גולש אחד כתב: "לא ידעת שאת נמצאת במרחב מוגן ועליך לכבד אותו?" ואחר אמר "זה מאוד עצוב שאת לא אוהבת ומכבדת את הקרקע שאת הולכת עליה. רק כדי לקבל כמה לייקים באינסטגרם שלך את מתעלם מהעובדה שיש אתרים מוגנים, שהם מרחבי טבע בעליהיסטוריה ואנחנו לא רוצים לאבד אותם. תראי את האי ותהני ממנו - אבל בלי לפגוע בו".

הפארק בו ביצעה את הריקוד הוא הפארקים הלאומיים המתויירים בעולם, ובשנת 2016 ביקרו בו 4,079,823 מבקרים. גם המקומיים שראו את הסרטון לא יכלו שלא להתייחס לחוסר הכבוד שהפגינה, כשתושב האזור כתב: "כמה בורות וחוסר כבוד לטבע שלנוץ איזה מחזה עצוב נאלצנו לסבול באי...".

היא לא לבד
תיירת רוסיה הצטלמה בעירום ליד עץ קדוש בבאלי וגורשה מהמדינה

טיפסה על הסמל הכי קדוש במקסיקו, וזה מה שקרה לה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

וזה הסרטון שסיבך אותה

התגובה המדהימה שלה

בז הגיבה למתקפה עליה בכך שטענה כי המגיבים מפלים אותה לרעה ושיש לה את כל הזכות לרקוד איפה שהיא רוצה. היא פרסמה תשובה שהתחילה באמירה: "קנרים יקרים. תודה על כל תגובות השנאה הגזעניות שלכם. הסרטון צולם ליד מגרש החניה באזור הטרקים Minas de San Jose. על פי המידע הציבורי שמפורסם באתר של הפארק הלאומי טיידה, נדרש אישור לצילומים למטרות מקצועיות ומסחריות, ואף אחד מהם לא חל על הסרטון שלי. ברור שהצילומים נערכו מתוך כבוד לאדמה ולא גרמתי לשום נזק".

היא סיכמה ואמרה "נראה שכולכם רק מנסים למצוא סיבה לפגוע בי ומחפשים פורקן לתסכולים ולזעם האישיים שלכם. וזו אחריותכם בלבד. תודה לכם גם על הקריאה "להוציא את הזבל" מהאי - אבל לפי החוק והרשויות המקומיות אני תושבת חוקית של המקום הזה, אז אני נשארת כאן וממשיכה להוציא את הכסף שלי כדי לתמוך בעסקים המקומיים שלכם ולשלם את המיסים שלי עבור הפנסיות של ההורים והסבתות שלכם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully