וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת טיפסה על הסמל הכי קדוש במקסיקו, וזה מה שקרה לה. צפו

22.11.2022 / 13:07

אישה עברה על החוק וטיפסה על אחד משבעת פלאי תבל המודרניים - פירמידת אל קסטיליו במקסיקו. כשירדה חיכה לה המון זועם שכמעט ביצע בה לינץ'

תיירת טיפסה על פירמידת אל קסטיליו במקסיקו - והמון זועם כמעט ביצע בה לינץ'/@TendeTopsPremium

המון זועם כמעט עשה לינץ' בתיירת שטיפסה ללא רשות במדרגות פירמידת אל קסטיליו , אחד משבעת פלאי העולם המודרני הממוקם באזור הארכיאולוגי של צ'יצ'ן איצה, בדרום מזרח מקסיקו וקדוש למקומיים.

אדם אחד תיעד את האישה מטפסת על פירמידת המאיה בצ'יצ'ן איצה, כשאיש אבטחה עלה לעברה והוביל אותה למטה, שם קיבל את פניה קהל גדול בקריאות: "כלא! כלא" ו"הקריבו אותה!", השליכו לעברה שאריות זבל ומים ואפילו ניסו לפגוע בה כיוון ש"היא לא מכבדת את החוק".

אל קסטילו (הטירה), הידועה גם בשם פירמידת קוקולקן, מתנשאת לגובה של 30 מטר ויש לה 365 מדרגות המסמלות את מספר הימים בשנה. היא נבנתה על ידי בני המאיה בין המאות ה-8 ל-12 לספירה. בשנת 2007 נבחרה הפירמידה כאחד משבעת פלאי תבל החדשים. המכון הלאומי לאנתרופולוגיה והיסטוריה (INAH) אסר על טיפוס על פירמידת המאיה הקדושה מאז 2008, לאחר שתייר החליק ממנה אל מותו. במקום הותקנה גדר אבטחה ונקבעו קנסות הנעים בין 50,000 פזוס מקסיקנים (כ-9,000 שקלים) ל-100,000פזוס (כ-18,000שקלים), תלוי במידת הנזק שנגרמה למבנה.

ועונשו

התיירת ממוצא לא ידוע טיפסה לראש המקדש לאל קוקולקן והחלה לרקוד, מה שהכעיס עוד יותר את המבקרים המקסיקנים והתיירים הזרים שהיו במקום.

בתקשורת המקומית דווח שהרשויות טרם התייחסו לתקרית, אך הקהל במקום דרש שהיא תיאסר ותגורש מיוקטן "ואם היא מחו"ל - עליה לעזוב את מקסיקו", צעקו הנוכחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully