וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו חנות הנוחות הכי לא נוחה בעולם": חנות העץ שתלויה על צוק בגובה 120 מטרים

23.11.2023 / 0:01

תיירים או מקומיים שיטפסו על הצוק ההררי בחונאן הסינית, יוכלו לקנות בזול בקבוקי שתייה בדרכם לפסגה - בחנות שממש תלויה על הצוק התלול, וו ממש לא האטרקציה היחידה באזור

חנות נוחות נבנתה באמצע צוק/480jk1

שמענו כבר על הרבה דברים מוזרים וחנויות משונות, אבל חנות נוחות שבנוייה מעץ וממוקמת על צוק של הר בגובה של 120 מטרים זה כבר באמת מחזה ביזארי במיוחד אפילו עבורינו. חנות הנוחות שקיבלה את הכינוי ההולם "החנות הכי לא נוחה בעולם", ממוקמת על צוק בדרום סין. המטרה שלה היא למכור נשנושים, כיבוד ומשקאות קלים למטפסים שעולים על הצוק הזה שליד חונאן, עיר מוקפת הרים בדרום סין עם 64 מיליון תושבים.

חונאן נמצאת בשיניוזאי, אזור שידוע בנוף ההררי שלו ומציע שלל פעילויות ואטרקציות הרריות, כשב-2015 נבנה שם "גשר הגברים האמיצים" - גשר יחיד במינו בשל כך שהוא הרצפה שלו עשויה מזכוכית והנוף הנשקף ממנו פשוט עוצר נשימה.

אז חנות הנוחות הזו, או האי נוחות ממוקמת בנתיב ההר התלול ונמצאת ממש בדרכם של המטפסים שמשתמשים בעוגני ברזל וציוד טיפוס מתקדם כדי לצלוח את ההר ולהגיע לפסגה.

צפו בתיעוד

@vicenews Nicknamed the world's "most inconvenient" convenience store, this small wooden shack hangs off the side of a cliff in China. Climbers at the Shiniuzhai National Geological Park have to ascend 120 metres to reach the box, where a worker hands out free water. According to Chinese media, the shop also stocks snacks for sale. "The only issue is having to use the toilet," a worker told Chinese state media outlet CCTV. "It's exhausting to have to climb back down and up again to use the toilet, so we try not to drink too much water." #china #worldsmost #inconvenientconveniencestore #cornershop #conveniencestore #rockclimbing #hunanprovince #shiniuzhai ♬ original sound - VICE News

החנות הזו יצרה הייפ עצום כשהיא נפתחה ב-2018 אחרי שנה של עבודה. היא חזרה לתודעה החודש בעקבות כך שאחד הגולשים העלה סרטון שלה ל"ווייבו" וכתב "זו חנות הנוחות הכי לא נוחה בעולם".

עוד מקוומות מוזרים
חנות אחת ו-138 תושבים: ככה נראים החיים באי המבודד בעולם

משולש ברמודה? מעל 20,000 איש נעלמו ב"משולש אלסקה" ללא הסבר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אחד העובדים בחנות סיפר לעיתון מקומי שחברי הצוות מטפסים עם תרמילי גב ונושאים עמם הרבה בקבוקי משקאות קלים בכל יום, כשכל אחד מהם נמכר בפחות מדולר. מטפסים שיעברו דרך החנות יוכלו גם לקבל בחינם עוגות קטנות שהמוכרים מאחסנים בקופסאות אדומות זעירות.

  • עוד באותו נושא:
  • חנות
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully