וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיתי לצלם סלפי עם אייל - זה נגמר בכמה צלעות שבורות. צפו

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 12:32

זוג תיירים ממקסיקו שנפש באחד האיים ביוון, תיעד את חיות הבר שסביבם. כשהגבר רצה לעשות סלפי עם אייל זכר, הוא לא ציפה לקבל נגיחה ששברה כמה מצלעותיו. צפו

ניסיון של תייר לצלם סלפי עם אייל, הסתיים בכאב גדול לאחר שהאייל נגח בו ושבר את צלעותיו, כפי שניתן לראות בסרטון שהתפוצץ ברשת.

"לא האמנתי", אמר ג'יאן קרלו טריאקה, בן 42, לשירות החדשות של Caters על הנגיחה שספג, שהתרחשה בזמן שהוא ואשתו, אריקה, נפשו ביוון. על פי הדיווחים בני הזוג, שמקורם בקנקון מקסיקו, הוקסמו ממגוון של חיות שנראו במקום שבו שהו ביוון.

עוד בנושא:
קשה לצפייה: צילמה סלפי על גדות נהר בהודו - נפלה למים ומתה
תייר טיפס למזרקה מפורסמת בפירנצה בשביל סלפי, וגרם לה נזק
טייס סיכן את חייו כדי לצלם סלפי בזמן טיסה - או שהוא עובד על כולנו?


צילומים נלווים לסרטון שבו נראית הנגיחה, מתעדים בעלי חיים כמו טווסים, צבאים וחיות אחרות שמתקרבות לטריאקה ואשתו, והן לכאורה מאולפות ומקסימות. אולם הדברים מתדרדרים, כאשר טריאקה מנסה לצלם תמונה של האייל. כמו מקומי חסר אמון, נראה שהאייל לא התייחס בעין יפה לצילום שלו.

"צילמתי תמונה של אייל קטן שעמד מולי, כשלפתע אייל זכר גדול תקף אותי מאחור", אמר טריאקה לניו יורק פוסט.

בתיעוד, שצולם על ידי אשתו, נראה טריאקה חסר החולצה מצלם את חיות הבר עם הטלפון הנייד שלו בזמן שאייל פרדי לבן-זנב עם הקרניים עצומות מסתכל עליו ממרחק של כמה מטרים ואז לפתע נוגח בו.

"הייתי בהלם וסבלתי כאבים חזקים אחרי שזה קרה", נזכר טריאקה, שאמר כי הנגיחה גרמה לכמה צלעות שבורות בגופו. למרות שסבל מכאבים עצומים במשך מספר ימים, טריאקה טען שהיה לו מזל שפציעותיו לא היו גרועות יותר. "לא הלכתי לבית החולים, פשוט התאוששתי בעצמי עם הרבה תרופות וקרח", הוא סיפר.

המיקום המדויק של התקיפה לא צוין, אולם עם זאת, האי הקטן מוני (Moni) ששייך לאי אגינה ביוון (כ-25 ק"מ מאתונה) ידוע בהיותו מקלט של איילים יעלים וחיות בר אחרות, שהם תושבי הקבע היחידים של המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully