וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: צילמה סלפי על גדות נהר בהודו - נפלה למים ומתה

25.1.2021 / 23:51

כשבועיים לאחר שדווח על תאונה דומה, אישה שצילמה סלפי על גדות נהר בהודו נדחפה בטעות על ידי אדם שחלף לידה, איבדה את שיווי המשקל, נפלה למים ונסחפה אל מותה. הרגע הנורא תועד במצלמה של אחד המטיילים

אישה טבעה למוות בזמן צילום סלפי/@iamsuffian

אישה צילמה סלפי על גדות נהר הודי, איבדה את שיווי המשקל, נפלה למים ונסחפה אל מותה. רגעיה האחרונים של נירופאמה פרג'אפאטי תועדו במצלמה של אחד המטיילים.

בסרטון הקצר ניתן לראות את פרג'אפאטי מצטלמת לה על סלע סמוך לנהר סוחף בקנאקונדה שבאוריסה, מערב הודו. בסרטון נראה גבר מועד מאחורי פראג'אפאטי ואולי מסיח את דעתה או אפילו דוחף אותה מעט בזמן שהיא מנסה לצלם תמונת סלפי שלה על רקע הנוף. היא מאבדת את שיווי המשקל ונופלת למים, כשברקע ניתן לשמוע אישה אחרת צועקת בבהלה. פראג'אפאטי נראית נסחפת במהירות בזרם החזק. על אף שהמים בנהר היו רדודים, הזרם הקשה עליה לעמוד על הרגליים ולחזור למקום מבטחים והיא נסחפה במורדות המפל הסמוך. למעשה עדי הראייה מדווחים כי האירוע הטרגי קרה כל כך מהר שאף אחד לא הספיק לגשת ולנסות לחלץ אותה לפני שהיא נעלמה.

צפו בתיעוד המלא של רגעי האימה

בכלי התקשורת המקומיים דווח שמשפחתה ואנשי כוחות ההצלה פתחו בחיפושים נרחבים במקום אולם גופתה נמצאה רק ביום למחרת, באזור של כ-500 מטרים במורד הנהר, כשהיא תקועה מתחת לסלע.

בהודו דיווחו שזה כמובן אינו המקרה הראשון של אנשים שמתו בזמן שניסו לצלם סלפי במקומות מסוכנים, כשרק בתחילת החודש צעיר בשם סאטיה פריג'ה טבע לאחר שנפל במורד מפל בסמיליגודה. עדים סיפרו כי הקורבן צילם סלפי כשצלל אל מותו. נכון לכתיבת שורות אלו, גופתו עדיין לא אותרה.

מחקר שנערך ב-2018 מצא שבין השנים 2011 ל-2017 מתו במהלך צילומי סלפי 259 בני אדם - חצי מהם בהודו, שהכריזה על אזורים מועדים לפורענות כעל כאלה שבהם חל איסור לצלם סלפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully