וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחודש אחד בלבד: ריינאייר ביטלה 870 טיסות בגלל המלחמה בעזה

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 14:20

חברת הלואוקוסט האירית ביטלה כמעט 900 טיסות רק באוקטובר, זאת כתוצאה מהמלחמה של ישראל בעזה. אבל אל תדאגו לה - בחודש זה עדיין רשמה ריינאייר עלייה של 9% במספר הנוסעים שהטיסה

מיצג להחזרת החטופים מעזה, נתב"ג/צילום: רש"ת

חברת הלואוקוסט האירית ריינאייר, שמפעילה קווים רבים בשגרה בין ישראל ואירופה, נאלצה לבטל יותר מ-870 טיסות בחודש שעבר (אוקטובר) עקב המלחמה בין ישראל לעזה, כך חושפים נתונים חדשים.

רוב חברות התעופה השביתו את טיסותיהן לתל אביב, כאשר קוויה של ריינאייר בוטלו לעת עתה עד יום שני בשבוע הבא (6 בנובמבר), כשהמתחרות שלה הקפיאו גם הן את הטיסות, איזיג'ט עד ה-30 בנובמבר ו-וויז אייר עד ה-15 בנובמבר.

לפי אתר travelweekly, ריינאייר, שתפרסם את תוצאות המחצית הראשונה של השנה ביום שני (6 בנובמבר), הפעילה 96,700 טיסות באוקטובר עם יותר מ-870 טיסות מקורקעות, לאחר מתקפת הרצח של החמאס ב-7 באוקטובר, שגרמה למותם של יותר מ-1,400 בני אדם.

מטוס ריינאייר נחת בווילנה, ליטא, אחרי שהוסט לבלארוס, 23 במאי 2021. רויטרס
מאות טיסות בוטלו לישראל וממנה. ריינאייר/רויטרס

ריינאייר: עלייה של 9% במספרי הנוסעים באוקטובר

מספר הנוסעים הכולל של חברת התעופה עלה ב-9% באוקטובר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ומסתכם ב-17.1 מיליון, מה שהעניק לריינאייר הכנסה שנתית של 180.3 מיליון ליש"ט.

לעומת זאת, מספר הנוסעים שהטיסה וויז אייר באוקטובר עלה ביותר מ-19% ל-5.4 מיליון נוסעים, מה שהעניק לה הכנסה שנתית של 64.1 מיליון ליש"ט. וויז אייר מסרה, כי היא ממשיכה להעריך את המצב המלחמה בישראל, כאשר בטיחות הנוסעים, העובדים ומטוסיה נותרה בראש סדר העדיפויות.

כזכור, וכפי שפורסם בוואלה! תיירות לאחרונה, ריינאייר הגיעה לשיא חדש של הטסת נוסעים באוגוסט האחרון, העומד על כמעט 19 מיליון נוסעים בחודש הפופולרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully