וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדענית ה"סקסית בעולם" חושפת את האורגיות שראתה בטבע

15.11.2023 / 0:05

רוזי מור, חוקרת טבע שעוסקת גם בדוגמנות, תיארה את הברוטאלית של המין בממלכת החיות וגם התייחסה לתופעת "כדור ההזדווגות"

המדענית רוזי מור ביום עבודה שגרתי/rosiekmoore

זוכרים שסיפרנו לכם על רוזי מור? המדענית/דוגמנית שזכתה לכינוי "המדענית הכי לוהטת בעולם", השתתפה לאחרונה בפרק בפודקאסט JUGGERNAUT לצידם של כריסטופר ז'ילה ובן פרידמן ובו השלושה דנו על הזדווגות של חיות בטבע ושם רוזי שיתפה את החוויות מהניסיון שלה בתור מדענית בעלת תואר בגיאוגרפיה, מומחית לחיות בר, צוללנית, חוקרת, יוצרת תוכן ודוגמנית.

שלושתם התחילו לדבר על איך חיות שונות מזדווגות, ורוזי שיתפה את החוויה שלה מהפעמים שבהן ראתה "חגיגות הזדווגות", לאחר ששיתפה צילומים של "אורגיית פרות ים" באינסטגרם.

רוזי אמרה בפודקאסט: "הרגלי הרבייה של הברווזים הם אכזריים. חלק מהנקבות טובעות תוך כדי כי הזכרים מחזיקים אותן מתחת למים. רבייה באופן כללי היא אכזרית. כמו במקרה של אורגיית פרות הים - יש את כל הזכרים האלה שמתנפלים על הנקבה והנקבות מותשות. זה אותו דבר עם צבים וברווזים. אצל כל כך הרבה חיות הליך ההזדווגות והרבייה זה כמו אורגיה".

היא תיעדה אורגיה של פרות ים

"טריטונים! בדיוק צפיתי באורגיית טריטונים לפני כמה ימים," היא המשיכה לשתף, "הם (טריטונים- קרובי משפחה של הסלמנדרות) ייצרו מעין כדור הזדווגות, בו היו כל כך הרבה זכרים שהתחרו על הנקבה. בדרך כלל הנקבה מותשת בסוף - או שהם פשוט הורגים אותה בלהט הייחום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם מדגמנת

וגם נלחמת עם באליגטורים

האזינו לפודקאסט

מין נוסף שיוצר כדורי הזדווגות כאלה הוא הצפרדע האירופית המצויה, אך לאחרונה גילו מדענים שהנקבות של הצפרדעים פיתחו טכניקות מיוחדות להימנע מהן. על פי מחקר חדש, שפורסם בכתב העת Royal Society Open Science, נקבות הצפרדעים לקחו את העמדת פנים שיש להן כאב ראש לרמה חדשה לגמרי - והן מזייפות את מותן כדי להיפטר מהזכרים החרמנים במהלך עונת ההזדווגות.

מחברת המחקר, קרולין דיטריך, מהמכון לאתולוגיה קונרד לורנץ בווינה, אמרה ל-Newsweek: "ההתנהגות המדהימה ביותר הייתה התחזות למת - שבו נקבות מרחיבות בנוקשות את הידיים והרגליים שלהן הרחק מהגוף. התחזות למת מוכרת אצל מספר בעלי חיים למטרות הגנה או כסוג של חקיינות אגרסיבית, במהלכה בעל החיים מנסה לדמות את עצמו ליצור מת או לתת רושם כזה לסביבתו
- אבל בהקשר של הזדווגות זה די יוצא דופן ונצפה בתדירות נמוכה מאוד".

היא המשיכה וסיפרה ש"חוסר התנועה הזה יכול להימשך מספר דקות. באחד הסרטונים שלנו אנו רואים שזכר גורר נקבה חסרת תנועה עד שהוא נותן לה ללכת. היא נשארת במצב חוסר התנועה הזה עוד כמה דקות עד שהוא נעלם ואז היא היא מסתובבת ושוחה משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully