וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום מדענית, בלילה דוגמנית: הכירו את החוקרת הסקסית ששוחה עם כרישים ותופסת קרוקודילים בידיה החשופות

22.12.2022 / 0:13

רוזי מור בת ה-26 מפלורידה היא מדענית שעובדת עם כרישים וזוחלים, כשלצורכי הכנסה צדדית היא מדגמנת. היא מספרת כיצד אנשים מגיבים כשמגלים שהיא חוקרת: "ההערכה כלפיי משתנה בשניות"

המדענית רוזי מור ביום עבודה שגרתי/rosiekmoore

זו טעות לשפוט אנשים לפי המראה שלהם, אבל במקרה הבא בהחלט קשה שלא. רוזי מור בת ה-26 מפלורידה היא דוגמנית מהממת וכשהיא מספרת לעמיתיה בענף הדוגמנות שהיא למעשה בכלל מדענית וחוקרת טבע שתופסת קרוקודילים בידייה החשופות, מנתחת נחשי פיתון ושוחה עם כרישים - רבים פשוט לא מאמינים לה.

רוזי טוענת שהיא קודם כל מדענית, שעוסקת בעיקר בתחום הזוחלים והכרישים, אך היא החלה לדגמן כשהציעו לה להצטלם בתוך המים, מלווה בחבריה טורפי המים העמוקים. היא עובדת במגזר הציבורי בעיר דלריי בחוף הדרום-מזרחי של פלורידה ועוסקת בניהול משאבי מים, כשהיום שלה כולל התמודדות עם חיות מצמררות. "אני עושה הרבה דברים, כמו ציד פיתונים, צלילה עם כרישים ותיוג של מינים שונים כמו אליגטורים", סיפרה המדענית, במקור ממיזורי, ל-Business Insider.

עם זאת, אם תעיפו מבט בעמוד האינסטגרם שלה, תגלו בעיקר תמונות שלה מדגמנת בטבע, כשהיא לבושה רק בביקיני. "יש נישה קטנה לנשים בתחום הדוגמנות עם כרישים או צילומים מתחת למים, אז התחלתי להיפגש עם צלמים לצילומי מוצרים ודברים כאלה", הסבירה כיצד עשתה את הגיחה הראשונה שלה בעולם הדוגמנות. כעת, למור יש חוזים עם כמה חברות ביגוד ומשקאות והיא גם חתומה בסוכנות דוגמנות לאירועים יוקרתיים.

"אנשים תמיד מתבדחים באינסטגרם שאני כמו האנה מונטנה, כי אני אפרסם פוסט ואז אצא לשטח לעשות דברים מטורפים. בבוקר אני מתלכלכת בבוץ עד המותניים ובערב אופיע באירוע יוקרתי עם שיער מלא, איפור, נעלי עקב ושמלה", אמרה.

אם יהיה עליה לבחור בין שני המקצועות בחייה, היא תבחר במדע כי הוא, לדבריה, "ממלא אותי יותר והוא מכובד יותר". היא הסבירה: "כדוגמנית, כשאת מדברת עם מישהו והוא מגלה שאת מדענית זה כמעט כאילו כל היחס שלו כלפיך משתנה", הסבירה, "כשאנשים חושבים שאת רק דוגמנית, פחות אכפת להם ממך. ברגע שהם מגלים שיש לך קריירה מכובדת, משהו משתנה בהם והם מתייחסים אליך יותר בכבוד. מצד שני, בעולם המדע אנשים דווקא מכבדים את העובדה שאני מדגמנת, אז זה מעניין שזה הולך בכיוון אחד ולא באחר".

עוד חוקרות
סלפי קטלני: חוקרת תיעדה מקרוב (מדי) את "הלוויתן הרצחני"
צללה בביקיני למערה תת ימית ללא ציוד צלילה ומצאה שם משהו מדהים


בחודש שעבר פורסם ברשת סרטון ויראלי מטריד לצפייה לו אחראית רוזי - המציג את הרגע המלחיץ שפתולוגים וטרינרים מפלורידה שולפים אליגטור שלם מקיבתו של נחש פיתון בורמזי באורך חמישה וחצי מטרים. רוזי מור העלתה את הסרטון לאינסטגרם והסבירה מדוע הם הורגים את הנחשים: "בשל הסביבה הסובטרופית של דרום פלורידה, יחד עם תוחלת החיים הארוכה של הפיתון הבורמזי והרבייה המהירה, נחשים אלו פלשו בהצלחה לאזורים רגישים מבחינה אקולוגית כמו הפארק הלאומי אוורגליידס. הם מהווים איום על מגוון חיות בר, בשל העדפותיהם התזונתיות הרחבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully