וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה המדענית הסקסית בעולם כשנחש השפריץ עליה חומר לבן ומסריח?

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 1:13

רוזי מור בת ה-26 מפלורידה היא מדענית שעובדת עם כרישים וזוחלים, כשלצורכי הכנסה צדדית היא גם מדגמנת - לעיתים לצידם. בסרטון חדש בו היא אוחזת בידיה נחש, היא חושפת למצלמה את הנוזל הלבן "והמאוד מסריח" שהוא הפריש עליה

מפגשים של רוזי מור עם נחשים/@rosiekmoore

הדוגמנית רוזי מור בת ה-26 מפלורידה עלתה אצלנו לכותרות בסוף השנה שעברה כשחשפה בפני עמיתיה בענף הדוגמנות שהיא למעשה בכלל מדענית וחוקרת טבע שתופסת קרוקודילים בידייה החשופות, מנתחת נחשי פיתון ושוחה עם כרישים. למעשה, רוזי טוענת שהיא קודם כל מדענית, שעוסקת בעיקר בתחום הזוחלים והכרישים, אך היא החלה לדגמן כשהציעו לה להצטלם בתוך המים, מלווה בחבריה - טורפי המים העמוקים.

היא עובדת במגזר הציבורי בעיר דלריי בחוף הדרום-מזרחי של פלורידה ועוסקת בניהול משאבי מים, כשהיום שלה כולל התמודדות עם חיות מצמררות. ההתמודדות האחרונה שלה הייתה עם נחש בימיני בואה אותה אחזה בידיה ללא פחד. הדבר היחיד שהטריד אותה היה כשהנחש הפריש על ידה מושק (או מאסק), חומר שמופרש מבלוטות של בעלי חיים ונועד להרחיק טורפים.

"אני עושה הרבה דברים, כמו ציד פיתונים, צלילה עם כרישים ותיוג של מינים שונים כמו אליגטורים. יש נישה קטנה לנשים בתחום הדוגמנות עם כרישים או צילומים מתחת למים, אז התחלתי להיפגש עם צלמים לצילומי מוצרים ודברים כאלה", סיפרה המדענית, במקור ממיזורי, ל-Business Insider. רוזי לא נרתעת מדברים שרוב האנשים היו מעדיפים לשמור להם מרחק של קילומטרים.

@rosiekmoore

Golden Silk Spider ?

♬ Sunshine - WIRA

בסרטון האחרון ששיתפה, בו היא נראית אוחזת נחש, היא אמרה: "אני לא הולכת לשקר לכם, אני חושבת שהוא פשוט עשה עליי מושק וזה מריח ממש לא טוב. זה רטוב, זה מריח נורא". בכיתוב המצורף היא הסבירה: "זה מושק הנחש הגרוע ביותר שחוויתי אי פעם. מושק נחש הוא בדרך כלל בצבע לבן או אופוויט והוא בדרך כלל חלבי ושמנוני. נחשים יכולים ועשויים לשחרר מושק ממגוון סיבות, כולל כדי להרתיע טורפים. למינים שונים יש ריח שונה של מושק".

מושק נחש הוא תוצר לוואי של מערכת העיכול של הנחש. הוא משתחרר מפתח הביב שלהם, שהוא פתח היציאה האחורי של הנחש. ריח המושק שלהם הושווה לביצה רקובה, דגים מתים, רקבון או גז בואש. אחד המגיבים לסרטון של מור אמר שלמושק יש ריח כל כך רע עד שהוא מעדיף שהנחש יכיש אותו מאשר יפריש עליו מושק. אדם נוסף אמר למור ש"מיץ עגבניות וחומץ הם הדברים היחידים שעוזרים להיפטר מריח המושק". לזה היא הגיבה: "חחח אני פשוט התרגלתי לריח".

צפו בתקרית המביכה עם הנחש:

הבימיני בואה הוא יליד איי בהאמה ויכול להגיע לגודל של עד 2.5 מטרים. Instagram/rosiekmoore, צילום מסך
הבימיני בואה הוא יליד איי בהאמה ויכול להגיע לגודל של עד 2.5 מטרים/צילום מסך, Instagram/rosiekmoore

הבימיני בואה הוא יליד איי בהאמה ויכול להגיע לגודל של עד 2.5 מטרים, כשהיא ניזונה בעיקר מחולדות וציפורים. השילוב בין ההרפתקאות הנועזות שלה לתמונות הדוגמנות שלה בביקיני הוא שצבר לה כמעט 90 אלף עוקבים באינסטגרם.

רוזי, שזכתה גם לכינוי "סטיב ארווין עם ציפורניים", מתארת את עצמה כמומחית לחיות בר, גיאולוגית, צלמת, צוללנית ודוגמנית באתר הרשמי שלה. אם יהיה עליה לבחור בין שלל המקצועות בחייה, היא תבחר במדע כי הוא, לדבריה, "ממלא אותי יותר ומכובד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully