וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלב צילם את בתו במחלקה הראשונה - וזכה לביקורת. צפו

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 9:44

לגיטימי או מתנשא? השחקן כריס המסוורת' ("תור" של מארוול) העלה סרטון שבו נראית בתו צופה בסרט בכיכובו באחד מתאי המחלקה הראשונה. לא כולם אהבו את זה

כריס המסוורת', שחקן אוסטרלי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו כדמותו של תור ביקום הקולנועי של מארוול, בסך הכל העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון קצרצר שבו הוא נראה עם בתו בעודם טסים במחלקה הראשונה. הוא לא ידע אילו תגובות מעורבות מצפות לו.

בסרטון שפורסם ביום שני האחרון, הוצגה ביתו אינדיה בת ה-11, בעודה שרועה במושב שהפך למיטה באחד מתאי המחלקה הראשונה של חברת התעופה אמירייטס של איחוד האמירויות הערביות. בסרטון היא נראית עם אוזניות כשהיא צופה בסרט הקולנוע "תור: ראגנארוק", שבו מככב (איך לא) אביה כגיבור-על.

"שלא תכיר את האומללות של מחלקת תיירים"

"אני נשבע שזו הייתה הבחירה שלה" כתב המסוורת' בן ה-40 ואף הוסיף את ההאשטאג #familyloyalty (נאמנות משפחתית). מאז פרסומו, גרף הפוסט שלו יותר משני מיליון צפיות, כמו גם יותר מ-8,800 תגובות. חלקן זעמו על כך שהתרברב כי הוא טס עם בתו במחלקה הראשונה היוקרתית.

"מי ייתן והיא לעולם לא תכיר את התנאים הבלתי אנושיים ואת האומללות השוררת במחלקת התיירים של היום", הגיב אחד הגולשים בציניות. "אלו צרות של אנשים לבנים עשירים", הוסיף אחר. מצד שני, מאות ממעריציו של כוכב הקולנוע הגנו עליו בלהט וטענו כי זכותו המלאה לטוס במחלקה הראשונה וכל מי שמבקר אותו עושה זאת מקנאה. "אני לא יכול להרשות לעצמי לטוס במחלקה ראשונה. אני בקושי יכול להרשות לעצמי לטוס בכלל. אבל אני לא מתעצבן, למעשה אני חושב שהסרטון הזה מקסים", הגיב אחד מהם. ואחר הוסיף: "אם הוא הצליח לעשות כסף, הוא יכול להרשות לעצמו את המותרות האלה. אני חושב שכל מי שיכול, היה עושה את זה. אל תקנאו רק בגלל שאין לכם את היכולת הזאת".

כריס המסוורת' ובתו במחלקה ראשונה. אינסטגרם, צילום מסך
"אני נשבע שזו הייתה הבחירה שלה". כריס המסוורת' ובתו במחלקה ראשונה/צילום מסך, אינסטגרם

הסרט השני הכי רווחי בהיסטוריה

אתר Insider מדווח כי המסוורת' צבר הון לאחר שכיכב בעשרות סרטים, כולל "הנוקמים: סוף המשחק" (המבוסס אף הוא על קומיקס של מארוול) שהכניס כ-2.8 מיליארד דולר - מה שהפך אותו לסרט השני בדירוג הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים. לפי מגזין פורבס, המסוורת' הרוויח כ-76.4 מיליון דולר ב-2019, מה שהפך אותו לאחד הסלבריטאים בעלי השכר הגבוה ביותר באותה תקופה. נכון לעכשיו, נציגיו של המסוורת' לא הגיבו לבקשת תגובה מצד אמצעי התקשורת שדיווחו על הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully