וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוסרי: תיירת התגפפה עם פסל בת הים בקופנהגן

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 13:28

תיירת אמריקנית טיפסה על הפסל המפורסם וקיימה איתה יחסים קצת יותר מדי ידידותיים. וכמו שקורה בדרך כלל, גם המקרה הזה תועד בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות. "אנשים קראו לה 'בוז' אבל היא צחקה", סיפר עד ראייה

תיירת מטרידה מינית את פסל בתולת הים הקטנה בקופנהגן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים | פתוח

נראה כי הקיץ הזה צצים לא מעט תיירים שמציגים לראווה התנהגויות פוגעניות כלפי המורשת התרבותית של המדינות שבהן הם מבקרים. זה קרה שוב ושוב באיטליה, כמו אותה תיירת שטיפסה על המזרקה הכי מפורסמת ברומא כדי למלא ממנה מים לבקבוק שלה או התייר שטיפס על פסל מפורסם בפירנצה כדי לעשות עליו סלפי - ועל הדרך גם השחית אותו. כעת זה קורה גם בדנמרק, בעת שתיירת אמריקנית טיפסה על הפסל המפורסם של בת הים הקטנה בקופנהגן וקיימה איתה יחסים קצת יותר מדי ידידותיים. וכמו שקורה בדרך כלל, גם המקרה הזה תועד בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות.

תיירת מטרידה מינית את פסל בת הים הקטנה בקופנהגן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התיירת מתמזמזת עם הפסל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גיפפה את הספל

אתר הפנאי Metro מדווח כי דילן טרינקלר, בן 19, היה עד למקרה, שבו התיירת חיבקה את הפסל וגיפפה אותו בדרכים מאוד לא מוסריות. וכל זאת, למרות שלטי האיסור שקובעים כי אין לטפס אל הסלע שעליו ניצב הפסל. בסרטון נראית האישה גם מחככת את פניה בהנאה עם פני הפסל. "היה שם קהל של בערך 100 מבקרים וכולם היו מאוד נבוכים מהסיטואציה הזו" סיפר דילן. "אנשים קראו קריאות כמו 'זו מורשת דנית' ו'זו יצירת אמנות'. הם צעקו לה 'בוז' וקראו לה לרדת מהפסל. אבל היא המשיכה להעמיד פנים כאילו שהיא ביחסים אינטימיים איתו. האנשים זעמו".

לדבריו, התיירת צחקה כאשר הופנו אליה קריאות הזעם והבוז. "אחרי שהיא ירדה מהפסל, היא פנתה לאישה שאיתה היא הגיעה למקום, והחלה ללטף ונשק גם אותה. זה היה מוזר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פסל בת הים עם מסכת קורונה, קופנהאגן, דנמרק. ShutterStock
פסל בת הים הקטנה בקופנהגן/ShutterStock

מיליון מבקרים בשנה

בת הים הקטנה הוא פסל ברונזה שהוצב על סלע במי מפרץ לאנגליני (Langelinie) בשנת 1913 ומאז הפך לאטרקציה תיירותית פופולרית. הוא מתאר את הדמות "בת הים הקטנה" של הסופר הנס כריסטיאן אנדרסן, שהיתה חצי אדם וחצי דג. בסיפור, היא ויתרה על הכל כדי להתאחד עם נסיך שהוא בן אנוש. הפסל הוזמן בשנת 1909 בידי קארל יאקובסן, מי שהיה הבן של מייסד מבשלת הבירה קרלסברג, והוא העניק אותו מאוחר יותר כמתנה לעיר קופנהגן. מדי שנה פוקדים את הפסל, שגובהו בסך הכל 1.25 מטר, כמיליון מבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully